חפש בבלוג זה

13.11.2013

?what's on my nail ההתנסות שלי עם Glitter bunny

בלי הקדמות מיותרות, רציתי לחלוק איתכן את מה שמרחתי על הציפורניים שלי בחודש - חודש וחצי האחרונים.
נתחיל בזה שיש לי די הרבה לקים (אני מתביישת לספור) ובכדי שאף לק לא ירגיש מוזנח ועזוב אני מחליפה לק פעמיים בשבוע, אוקיי, לפעמיים שלוש פעמים בשבוע.

לא מזמן שיתפתי בחבילה אשר קיבלתי מ- glitter bunny והבטחתי עדכון. כמובן שהספקתי להתנסות בכולם. לפני שאתייחס לכל לק פרטנית אני חייבת לציין שאני מאוהבת במותג הזה, כל פעם שהתהדרתי באחד הלקים של גליטר באני זכיתי לפידבק מיידי מסובבי, כמובן שהיו כאלה שלא התחברו לכל הרעיון, אבל הרוב לא רק שאהבו אלא אף הזמינו לקים. הכי ריגש אותי ששתי חברות מהעבודה הזימנו  10 לקים!!!! ועבור אחת מהן זו הזמנה ראשונה מהאינטרנט, כן כן עד כדי כך הן אהבו.
אהה כן, תתכוננו לכמות מוגזמת של תמונות  (:
i got a goodie bag over black and white



ועכשיו לעניינינו:
הראשון שניסיתי הוא YO! MAMAS!
למעשה לא מדובר בלק גליטרי אלא בחלקיקים בצורות שונות בצבע שחור ולבן, מדובר בלק בעל בסיס שקוף וניתן למרוח אותו מעל כל צבע. לצערי בחרתי שילוב שלא כל כך אהבתי.
מרחתי אותו מעל לבסיס ורוד מטאלי, ומה אני אגיד לכן, מסתבר שאני פשוט לא בחורה של ורוד. לא אהבתי את השילוב אבל מאוד אהבתי את הלק עצמו, בשתי שכבות מגיעים לרמת פיזור נאה של החלקיקים ואני חושבת שעל גבי בסיס בצבע אחר (למשל אפור, כחול, ירוק, טורקיז) הלק הזה יראה נהדר.
YO! MAMAS! על ורוד מטאלי

YO! MAMAS SWATCH

YO! MAMAS SWATCH

YO! MAMAS SWATCH

הלק הבא שניסיתי והוא גם הפייבוריט שלי הוא ה- I GOT A GOODIE BAG, אויי איזה לק כייפי! מדובר בחלקיקים בגדלים ובצורות שונות עם גליטר גרוס דק דק, הבסיס הוא שקוף ולפיכך גם את הלק הזה ניתן למרוח מעל כל לק אחר. הפורמולךה סמיכה וקצת קשה להגיע לפיזור אחיד בגלל גודל החלקיקים, אך כפי שניתן לראות תמונה, בסוף זה מסתדר. השילוב הראשון שניסיתי הוא על גבי שחור.... מאוהבת! נקודה!
i got a goodie bag over black


i got a goodie bag over black


i got a goodie bag over black

i got a goodie bag over black

 השלישי שניסיתי הוא גם פייבוריט שלי, אני מדברת כמובן על הלק ההולוגרפי המושלם, בעל השם המבדר RAINBOWS ON CRACK, בדף ההסבר שהגיע עם הלקים נכתב כי אין צורך בטופ קואוט בשימוש בלק הזה וכך נהגתי, מדובר בפורמולה סמיכה למדי אך משובחת, הייבוש הוא מהיר והעמידות מפתיעה בהתחשב בכך שאין טופ קואט.
התמונות אינן עושות חסד עם הלק ההולוגרפי, ותאמינו לי שבמציאות הוא מהפנט, אי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

RAINBOWS ON CRACK SWATCH

RAINBOWS ON CRACK SWATCH

RAINBOWS ON CRACK SWATCH

RAINBOWS ON CRACK SWATCH

RAINBOWS ON CRACK SWATCH


RAINBOWS ON CRACK SWATCH


RAINBOWS ON CRACK SWATCH



RAINBOWS ON CRACK SWATCH


RAINBOWS ON CRACK SWATCH

RAINBOWS ON CRACK SWATCH



RAINBOWS ON CRACK SWATCH


הלק האחרון שניסיתי, מתהדר בשם אשר מתאים לו בול, הלק הזה שונה מחבריו לעיל, הוא אינו בעל בסיס שקוף והגימור הסופי שמתקבל הוא ג'לי, הגליטר פה מובחן מאוד והוא בעיני נפלא! אני מדברת כמובן על  ה-HEART OF THE OCEAN, גם מלק זה קשה להסיר את העיניים, בתור חובבת כחולים- לא יכולתי שלא להתאהב בו.
heart of the ocean



heart of the ocean

heart of the ocean

heart of the ocean
heart of the ocean


heart of the ocean

heart of the ocean

heart of the ocean

 היחידי מבין הלקים שמיחזרתי (כלומר השתמשתי בו פעמיים) הוא ה-I GOT A GOODIE BAG על גבי בסיס לבן. קשה להאמין שמדובר באותו הלק, האפקט שמתקבל על גבי רקע לבן הוא כה שונה, אני יותר אוהבת על גבי רקע שחור אך היה נחמד להתשעשע ולהתנסות.

i got a goodie bag over white

i got a goodie bag over white

i got a goodie bag over white

i got a goodie bag over white

i got a goodie bag over white

i got a goodie bag over white

הבעיה היחידה עם לקים מהסוג המוצג בפוסט היא כמובן ההסרה. קצת מתסכל להוריד אותם ואין ספק שהחתיכות הגדולות של הגליטר משפשפות את הציפורן הטבעית.
אבל, בעיני החסרון הזה בטל כאשר אני רואה את התוצר המהמם על הציפורניים.

באשר לשיטה הפרטית שלי- אני פשוט טובלת צמר גפן בכמות נדיבה של אציטון פשוט, ומצמידה לציפורן למשך כדקה -שתיים, זה עוזר להמיס את הגליטר ואז ההסרה הופכת לקצת יותר נסבלת...
ומה על הציפורניים שלך כעת?
מצרפת לכן סרטון לשיטה להסרת לק גליטר (אפשר להשתמש בצמר גפן רגיל כמובן).



XOXO

קוקו


11 תגובות:

  1. עשית חשק לעוד שילובים מחכה;) אחד מהם הוא בן ערובה אצלי אז תהיי נחמדה

    השבמחק
  2. השחור מהלך עלי קסם.. הכי אהבתי
    בעצם גם הלבן והטורקיז, :-)
    לאב
    עפרה

    השבמחק
    תשובות
    1. עפרל'ה!!! לאב חזרה!
      גם אני הכי אהבתי את השחור(:

      מחק
  3. אנונימי14/11/13 18:11

    הזמנתי לפני שבוע 4 צבעים ממנה, הורסים! שניים מהם זה הheart of the ocean ו
    I got a goodie. אני סופר מרוצה ואין מישהו שלא מחמיא לי על כל אחד ואחד מהלקים האלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה עוד 2 לקים הזמנת? אני בדיוק מפנטזת על הזמנה נוספת. גם אני מקבלת המון תגובות מהסביבה והכי מצחיקים אותי זה אלו שחושבים שהדבקתי בנפרד את כל אחד מהחלקיקים של i got a goodie bag

      מחק
  4. אנונימי15/11/13 13:50

    הזמנתי את gummyberry ואת part of that world.
    מהממים. אם הייתי יכולה הייתי מזמינה הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. part of that world מהמם ביותר ממש התלבטתי אם להזמין אותו ונראה לי שהוא יכנס לסל בקרוב.
      נראה שgummyberry דומה מעט לשילבו שעשישיתי לYO MAMAS עם הורוד לא?

      מחק
    2. אנונימי15/11/13 22:39

      ,הוא קצת יותר בורדו וזוהר כזה אבל קצת מזכיר כן.
      אני רוצה לקנות גם את השניים הנוספים של בת הים הקטנה (גם כי הם נראים ממש יפה וגם כי יש לי חולשה לכל מה שקשור לסרט הזה) וגם את rainbows on crack שהתלבטתי לגביו אבל עכשיו עשית לי חשק להזמין אותו .

      מחק
  5. הכל יפה. ה-RAINBOWS מאוד מזכיר את ההולוגרפים של קולור קלאב

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד לא יצא לי להתנסות בהולוגרפיים של קולור קלאב, אבל הrainbows עשה לי חשק לנסות עדו לקים הולוגרפיים.

      מחק