חפש בבלוג זה

30.4.2014

מברשות או לא להיות חלק א' בסיס/מברשות פנים

פוסט שאני מתחבטת בו כבר רבות הינו סקירה של המברשות האהובות עליי. באופן כללי מאוד קשה לי להתחייב למוצר ולהצהיר עליו כאהובי הבלעדי, ישנם מעט מאוד מוצרים שאני באמת ובתמים מאוהבת בהם ולא מצאתי להם תחליף ראוי (ראו כאן וכאן).
בתור ג'אנקית של איפור, טיפוח, לקים וכל מה שמסביב אני נוטה להתנסות בהרבה מוצרים ואני יכולה לומר שמוצרים שאהבתי בעבר בנקודת זמן מסויימת אינם בהכרח אהובים גם כיום.
לקחתי את הזמן, והחלטתי להכין רשימה של המברשות האהובות עליי, כאלה שאני משתמשת בהם לפחות שנה ושאני עדיין אוהבת אותן. זו גם ההזדמנות לציין כי יש לי הרבה מברשות ואני לא עומדת בקצב הנדרש כדי לשמור על נקיונן לכן יש לי מספר מברשות  לאותו שימוש ואני עושה ביניהםרוטציה עד שכולן מלוכלכות ואני נאלצת לעשות לכולן מקלחת טובה. (:
חלק א' בסדרה יוקדש לפנים:

  • מברשת בסיס- מברשת מייק אפ:

מימין לשמאל F80 של סיגמה, אקספרט בראש של ריל טכניקס, באפינג בראש של ריל טכניקס ודואו פייבר של ריל טכניקס.


אני לא חובבת את המברשות השטוחות (אלא אם זה לטובת מסכת פנים) ואני אוהבת בדר"כ מברשות דחוסות שמכסות שטח פנים גדול, במברשות, כמו בכל דבר, בסופו של דבר זה עניין של טעם, העדפה אישית, וצרכים. מה שטוב עבורי אינו בהכרח טוב עבורכן ולהפך.
המברשת האהובה עליי ביותר, בגדר הגביע הקשו, האמא של כל המברשות, היא ללא ספק F80 של SIGMA (לרכישה כאן או כאן)
למה אני אוהבת אותה? היא מאוד דחוסה וניתן להגיע איתה לכיסוי גבוה יחסית ומצד שני גימור מאוד מקצועי וטבעי. אני יכולה לטשטש את המייק אפ בקלות ובמהירות, היא אינה סופגת את החומר לתוך סיביה, ולכן אין בזבוז של חומר. אני יכולהלהגיד שזו בין המברשות היחידה שאני לא מרגישה צורך לעבור אחריה עם האצבעות, מכיוון שלא מתקבלים סימני מריחה.
חשוב לנקות את המברשת בתדירות גבוה יחסית מכיוון שברגע שמצטבר בה מייקאפ היא כן משאירה מעט סימני מריחה (למשל בעיני ניתן ל"סחוב" איתה גג 3 שימושים מבלי לרחוץ). לסדרה הזו של סיגמה יש מספר מברשות נוספות אך למרות שיש לי עוד 2 מברשות מהסדרה F80 היא עדיין המועדפת עליי.
יתרון נוסף הוא שמדובר במברשת סינטטית ולמרות שבדר"כ קצת קשה לנקות מייקאפים ממברשות, הרי שמברשות זו נשטפת בקלות למדי.
החסרון של המברשת מבחינתי זה זמן הייבוש שלה, היא מאוד דחוסה ולכן לוקח זמן עד שהיא מתייבש מבפנים.
מחירה הוא 21 דולר דרך האתר של סיגמא, או 105 ש"ח דרך המשווק הישראלי קלאו.

F80 by sigma


F80 by sigma

F80 by sigma


לאחר שסיימנו להזיל ריר על הF80, נעבור למותג נוסף שאני מאוד אוהבת- Real techniques .  מדובר בליין מברשות שאני באופן אישי מאוד אוהבת, נכון, לא כל המברשות מצאו אצלי בית חם, אך  אלו שכן אהבתי אני לא מוכנה להחליף.
Expert face brush היא מאוד דחוסה בדומה לF80 אך קטנה יותר בגודלה ויש לה צורה מאורכת שלעיתים קל יותר להגיע איתה למקומות הבעייתיים (למשל האזור מסביב לאף). המברשת מאפשרת להגיע לכיסוי בינוני פלוס עד גבוה במידה ומניחים את המייקאפ בתפיחות, מאוד קל לטשטש איתה את החומר על הפנים, ולמרות שהיא קטנה יחסית העבודה איתה נעשית מאוד מהר, כאמור, היא מעט פחות דחוסה מהF80 אבל ביד מיומנת תצליחו להגיע לכיסוי מאוד דומה. גם פה מתקבל גימור מאוד מקצועי וטבעי ולא נותרים סימני מריחה משמעותיים. מברשת מאוד מומלצת לדעתי בעיקר לאור מחירה, והעבדה שהיא נמכרת בנפרד ולא כחלק מסט.  מדובר במברשת סינטטית, היא מתנקה מעט קל יותר מהF80, ואף מתייבשת מהר יותר ממנה.לרכישה מכאן.

 Expert face brush by real techniques

 Expert face brush by real techniques
Buffing brush: בצורתה יותר דומה לF80 אבל הרבה פחות צפופה והרבה יותר רכה בתחושה, מדuבר במברשת מעולה לטשטוש מייקאפ  (אפילו אם השתמשתן במברשת אחרת אפשר לעבור איתה על הפנים והגימור שיתקבל בדרך יהיה מאוד טבעי), מכיוון שהיא פחות דחוסה היא לא תתמודד טוב עם מייקאפים ממש סמיכים, והכיסוי יהיה מעט נמוך יותר מהמברשות שהוזכרו לעיל, אבל אין ספק שאני מגיעה איתה לכיסוי בינוני ואף בינוני פלוס, אני אוהבת להשתמש בה דווקא עם מייקאפים בעלי כיסוי מאוד גבוה במטרה ליצור מראה מעט טבעי יותר. כפי שציינתי מכיוון שהיא פחות דחוסה וצפופה קצת יותר קשה לה להתמודד עם מייקאפ סמיך מאוד אבל מצד שני מובטח כיסוי טבעי יותר, אחרי השימוש בה לא נותרים סימני מריחה ואני מאוד אוהבת לעבור עם המברשת הזו על קווי המתאר של הפנים לשם טשטוש יעיל יותר של מעברי המייקאפ, מברשת זו מעולה גם לשימוש במייקאפ מינרלי, ובאופן כללי לפידור הפנים. היא נשטפת בקלות ומתייבשת מהר יחסית לF80  היא מגיעה כחלק מסט המכיל 4 מברשות, מתוכן אני אוהבת 3 מברשות, כך שלדעתי מדובר ברכישה שווה, לרכישה מכאן
Buffing brush by real techniques

L-Buffing brush by real techniques; R- expert face brush

מקור מפה

Duo-fiber face brush- מודה ומתווsה כאשר קיבלתי את סט מברשות הדואו פייבר של ריל טכניקס לראשונה הופתעתי לרעה, האיכות נראתה ירודה ולא חשבתי שאצליח למצוא שימוש למברשות. התחלתי בהתחלה להשתמש בה כמברשת פודרה, כי אהבתי את הכיסוי העדין, ובאחת הפעמים כשכל המברשות שלי היו מלוכלכות החלטתי לנסות למרוח איתה מייקאפ ואז הופתעתי לשם שינוי לטובה ואט אט היא הפכה לאחת המברשות האהובות והקבועות עליי. מדובר במברשת מאוד דלילה (כלומר השערות אינן צפופות), אבל איכשהו כאשר מעבדים איתה מייקאפ מתקבל כיסוי בינוני וגימור מפולש וטבעי. בגלל גודלה העבודה איתה מתבצעת בשניות, אני אוהבת להשתמש בה בימים שאני רוצה כיסוי בינוני או כאשר אני רוצה לעשות שימוש במייקאפ מרוכז מבלי שיתקבל גימור מסכתי (מאוד מתאימה למייק אפ קולורסטיי של רבלון ולמייק אפ של עפרה) המברשת הזו הפתיעה אותי בגדול ומהר מאוד הפכה לפייבוריטית שלי, למרות ששאר המברשות בסט לא  הצליחו להרשים אותי במיוחד אני חושבת שמברשת הפנים בהחלט שווה את ההשקעה. היא נשטפת בשניות (הקלה ביותר לשטיפה מבין כל מברשות הפנים שהזכרתי) ומתייבשת ממש מהר. לרכישה מכאן
duo fiber face brush by real techniques


הסט המקורי



  • מברשת לקונסילר:

באופן חריג, קונסילר אני אוהבת לסיים תמיד עם האצבעות לכן לא משנה כמה מברשות קונסילר יהיו ברשותי אני תמיד אעדיף בסופו של דבר להשתמשף באצבעות. מבין כל המברשות שברשותי יש רק אחת שבאמת כבשה אותי אני מדברת על ה-deluxe crease brush של real techniques מדובר במברשת עיניים גדולה למדי ועגולה, אשר מגיעה בסט הכולל 5  מברשות וניתן לרכוש את הסט דרך IHERBאני כל כך אוהבת את המברשת הזו שיש לי אותה פעמיים (כן כן הזמנתי את סט העיניים פעמיים רק בשביל מברשת אחת - אבל זה אומר משהו לא?) אני מוציאה מעט קונסלילר על גב כף היד ושמה עם המברשת על האזורים הבעייתים, מעט מטשטשת ואם אני לא מרוצה אני עוברת קצת עם האצבעות, אבל בחיי שהמברשת הזו היא הדבר הכי קרוב ל"אצבע" שמצאתי. היא מעולה גם לטשטוש קונסילר מתחת לעיניים ובאופן כללי זו מברשת לטשטוש צלליות (טשטושים גדולים). אין ספק שזו מברשת מולטי טאסקינג והיא תשרת אתכן נאמנה. היתרון הנוסף והמשמעותי של המברשת זו הקלות שבה היא מתנקה (בדר"כ לי מאוד קשה לנקות קונסילר ממברשות) והיא מתייבשת די מהר. חלופה נוספת למברשת זו  P82 של סיגמא (ניתן לרכוש פה או פה) אשר צורתה מאוד דומה למברשת של ריל טכניקס אם כי מעט יותר דחוסה אני חייבת להודות שלמרות שאני אוהבת את שתי המברשות הפייבוריטית שלי היא ללא ספק של ריל טכניקס.
מימין- ריל טכניקס, משמאל סיגמה

deluxe crease brush 

P82 SIGMA


  • מברשת פודרה- גם פה הפייבורט שלי שייך לבית היוצר של ריל טכניקס. התקשתי לשבץ בקטגוריה הזו מברשת מועדפת, אולי זה התחום היחיד שאין לי בו פייבוריט מובהק. כל כמה חודשים יש לי פייבוריטית אחרת. לאחרונה אני מאוד מרוצה מהמברשת פודרה הגדולה של ריל טכניקס הנקראת powder brush וניתן לרכוש אותה כאן. אני אוהבת שזו מברשת עם שטח פנים גדול ובקלות ובמהירות אני מפזרת פודרה על כל פניי.

Powder brush


  • קונטור- לא משנה כמה מברשות ניסיתי אני תמיד חוזרת לF05 של SIGMAיתן לרכוש כאן או כאן) היא גדולה מספיק בכדי לא ליצור פס מודגש מדי בעצם הלחי ומצד שני קטנה מספיק בכדי שבכל זאת יהיה חיטוב של הפנים (המברשת של ריל טכניקס למשל קטנה מדי לטעמי ויוצרת פס מובהק מדי כאשר אני מעדיפה מראה מרוכך יותר, אך אם את מעדיפות מברשות קטנות יותר היא בהחלט מומלצת), המברשת הזו פשוט מושלמת בשבילי לקונטור והיא מספיק גדולה כדי לתת שטיפה של ברונזר גם בצידי המצח. יש לי את המברשת למעלה משנתיים והיא שורדת יפה שטיפות, אך לעיתים אני מבחינה בנשירה של שיערה בודדת מדי כמה שימושים. מכיוון שמדובר במשהו נקודתי אני עדיין מוצאת את עצמי עושה במברשת שימוש יומיומי. המברשת הזו מעולה גם לסומק.



  • סומק: יש לי בסה"כ 2 מברשות מועדפות- מברשת סומק של ריל טכניקס Blush brush (לרכישה מכאן)- מברשת גדולה למדי שנראית מאיימת בהתחלה אך בגלל הצורה המיוחדת שלה אפשר לעשות איתה מגוון של מריחות, לעיתים כשטיפת צבע בתפוחי הלחיים ועיתים משיכה ארוכה יותר עד לאוזן, המברשת הזו מאוד שימושית ומאפשרת שליטה טובה על פיזור אחיד של  החומר. מברשת נוספת שאני מאוד אוהבת היא מברשת זויתית של סיגמא- F40 Large angled contour אשר מאפשרת מריחה טיפה יותר מדוייקת של הסומק (המברשת מ,אימה גם לקונטור), בגלל צורתה אפשר לשלוט בפיזור הצבע ואף לתת חיטוב נוסף לפנים ניתן לרכוש מכאן או מכאן.



  • מברשת לסומק קרם- מברשת נוספת מבית היוצר של ריל טכניקס שאני מאוד אוהבת היא ה-stippling brush. למעשה מדובר במברשת שמזכירה בצורתה מברשות דואו פייבריות, כלומר השערות אינן צפופות ובאורכים שונים, המברשת מתאימה למריחת מייקאפ על הפנים אולם אני הכי אוהבת להשתמש בה למריחת סומק קרם. אני מניחה בתפיחות ואז מטשטשת מעט והסומק נטמעבפנים באופן מושלם. לרכישה מכאן


ניסתי לצמצם את הרשימה אך אני מודה שאני אוהבת את כל "הילדים" שלי ולכן התקשתי לבחור. ניסיתי לרכז פה רק את המברשות שאני משתמשת בהן על בסיס יומי ונסות להסביר מדוע דווקא המברשות הללו תפסו אותי.

***לרוכשות לראשונה באתר IHERB מוזמנות לעשות שימוש בקוד NOY765 לקבל 5-10 $ הנחה.


בקרוב חלק ב' בפוסט על מברשות העיניים האהובות עליי

XOXO
קוקו



6 תגובות:

  1. אנונימי13/5/14 12:37

    סקירה מעולה, תודה על הסדר שעשית לי בראש. נראה לי שאני אזמין את רוב המברשות שכתבת עליהן. מחכה לסקירה של מברשות העיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אשמח לשמוע מה דעתך על המברשות כשתתנסי בהן. הסקירה של מברשות העיניים תתפרסם בקרוב (:

      מחק
  2. דפנה גיל17/5/14 07:21

    התלבטתי בין sigma לrt. רוצה להזמין גם וגם אך נראה לי בזבוז. נראה לי שאתחיל בrt. מחכה לסקירה של מברשות העיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה שאין צורך בכל המברשות ובהחלט ניתן להסתפק באחת -שתיים. איזו מברשת של ריל טכניקס את מתכוונת להזמין? סקירת מברשות עיניים ממש בקרוב. (:

      מחק
    2. דפנה גיל18/5/14 09:36

      אני חושבת שזמין את הExpert אני רוצה להזמין עוד כמה מברשות, את ממליצה על הסט עיניים של RT?

      מחק
    3. האקספרט מעולה! מקווה שתהני ממנה. לגבי סט העיניים - דעותיי עליו חלוקות יש בו כמה מברשות טובות בייחוד deluxe crease brush
      שכתבתי עליה בפוסט והיא הסיבה שהזמנתי את הסט פעמיים. שאר המברשות בסט קצת פחות שימושיות עבורי אך הן בהחלט לא רעות ומצאתי להן שימוש.

      מחק