חפש בבלוג זה

8.3.2015

תקופת שאננות ומה אהבתי לאחרונה - מועדפי החודש גרסת מרץ 2015


היי היי היי (בראש שלי זה נשמע הרבה יותר טוב מאשר לכתוב את זה)
לאחרונה חוויתי תקופת שאננות, לא הרגשתי תשוקה ולא התרגשתי מהרבה מוצרים וקצת הזנחתי את הבלוג.
ובכל זאת, מספר מוצרים התחבבו עליי ואולי הם אינם מרעידים את עולמי אך הם מצליחים להתברג לקבוצת המועדפים שלי ואני מוצאת את עצמי מושיטה את ידי אליהם מדי יום.


סומק GA-DE* מסדרת idyllic

זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את הלקים של המותג, אבל מעולם לא התנסיתי לעומק במוצרי האיפור של החברה (אם לא נספור את התמכרותי לפיגמנט מס' 22 שלהם אי שם לפני כעשור). נתחיל בכך שאני לא חובבת של סמקים פיגמנטיים מדי, כאלה שריפרוף קל עליהם במברשת יעמיס כמות שלא תבייש אף זמרת פופ משנות ה-80, ליום יום אני מעדיפה סמקים שניתן לבנות את הגוון שלהם וכאלה שב7 בבוקר לא ינקרו יותר מדי עיניים.
הסומק של ג'ייד מושלם במובן הזה, מדובר בגוון מאוד טבעי, כזה שיתאים לרוב גווני העור (בהירים עד בינוניים), הגוון שמתקבל הינו עדין למדי כזה שניתן בכלות לבנות אותו לגוון טבעי או קצת יותר בולט.עם הסומק הזה לא תקבלו עיגולים עזים בלחיים או כתמים בפנים, החומר מטשטש בקלות וזה סומק נפלא ליום יום.
הגוון שברשותי, מס' 07 המכונה Tender plum הוא בהחלט זר בסקאלת הצבעים שאני מחזיקה ברשותי, לא מדובר בסומק קורלי או ורוד טיפוסי שיש לי בכמויות, אלא גוון שבמבט ראשון נראה משעמם ולא כזה שהייתי רוכשת, אבל זה גם מה שהופך את הסומק הזה לכל כך פרקטי, הוא מעודן ומתמזג בקלות עם כל איפור שתבחרו, אינו מתנגש עם בגדים או עם שפתון נועז במיוחד, ובימים שאני ממהרת הוא אפילו מאפשר לי לוותר על הצללות, הגימור שלו מאט לגמרי (למרות שמתואר על ידי החברה כסאטן) ואני מודה שליומיום ובמיוחד לימים ארוכים זה הגימור המועדף עליי, לעניין העמידות- לא הבחנתי בעמידות יוצאת דופן, מדובר במוצר אבקתי ולפיכך במהלך היום הוא בהחלט דוהה אך אינו נעלם כליל, בסה"כ אני מרוצה מהמוצר והוא הפך לסומק הקבוע שלי בחודש האחרון.
נקודה נוספת שרציתי להתייחס אליה היא המיתוג המחודש של חברת ג'ייד, החברה בחרה לשנות מעט את הלוגו (אני מודה שבמשך שנים חשבתי שרושמים את השם של החברה כ JADE בגלל הלוגו הישן ועכשיו ברור שרושמים GADE) מלבד הלוגו, החברה השקיעה בעיצוב המוצר, האריזות של הסומק מאוד יוקרתיות לטעמי ובהחלט מפתיעות למותג עממי,  האריזה נקייה, מרובעת ,בגוון אפור כהה מטאלי, הראתי אותו לחברה והיא הייתה בטוחה שמדובר במוצר יוקרתי מחו"ל, עיצוב הסומק מתהדר בהטבעה של מעויינים שמאוד אהבתי וגורמים לחיזוק תחושת היוקרתיות.
לסיכום בהחלט הסתקרנתי לנסות עוד מוצרים של ג'ייד, והסומק הזה ימשיך עימי הלאה לפחות לעוד כמה חודשים. מחירו לפני הנחות: 129.90 ש"ח.


סומק ג'ייד- מפתיע...
סווצ' (בניית הצבע לדרגה המקסימלית שלו)


מייבש לק- Dry glaze by wonder nail

בעבר הצהרתי כי מייבש הלק המועדף עליי הוא של סשה ויט (seche vite) ואני עדיין חושבת שהוא מעולה אבל הוא לא נעדר מחסרונות.
בחודשים האחרונים אני כמעט זנחתי לחלוטין את הסשה ויט ועברתי למייבש לק שרכשתי בנייל סטודיו (מדובר ברשת ארצית המכשירה נשים במקצועות הציפורניים).
היתרון הראשון של המוצר הוא מחירו הסביר- 21 ש"ח, הוא מכיל 18 מ"ל (לעומת 14 של סשה ויט), יתרון נוסף זה הריח, הוא מריח סביר ואף נעים יחסית למייבש לק, הוא מתייבש בשניות, מצפה את הציפורן בשכבה מבריקה מאוד, ואינו גורם למשיכת וכיווץ הלק (כדוגמת הסשה ויט), הוא אינו מתייבש ומסמיך בבקבוק ובהחלט ניתן לעשות בו שימוש עד תום הבקבוק ללא צורך במדלל (שוב בשונה מהסשה ויט), מבחינתי מדובר ביורש ראוי מאוד לסשה ויט, הוא זמין בארץ, הוא זול והוא עושה עבודה מעולה!!! אפשר לומר שאני נאלצת לאכול את הכובע ולהכריז על המייבש של נייל סטודיו בתור המייבש המועדף עליי.
יש לי אחד לגיבוי.. כן הוא טוב עד כדי כך

קרם ידיים וגוף של OPI מסדרת Avojuice

מיותר לציין שבימים הקרים העור שלי זועק לקצת לחות, בעיקר עור הידיים שכן השטיפות היומיומיות רק תורמות לתחושת היובש, אני לא חובבת קרמים עשירים וכבדים מאוד אלא אוהבת להרגיש לחות קלילה בלי דביקות, אני אוהבת שהקרם נספג מיד ומותיר ניחוח משכר, אני יכולה לומר בלב שלם כי מצאתי את שאהבה נפשי בקרמים של OPI, הקרמים מימיים וקלילים ואינם דומים בתחושה שלהם לשום קרם שניסיתי עד כה. אני זורקת כמה קטנטנים כאלה בתיק, ואת הגדולים על שולחן העבודה שלי ואני מתמרחת בהם מספר פעמים ביום כי התחושה שלה פשוט ממכרת. הם נספגים ממש מהר, לא מותירים תחושה שומנית, אלא מרגישים מימיים ומקרירים, העור מרגיש מלוחח ורך באופן מיידי, הקוטיקולות מתרככות, והניחוחות "טעימים". את הקטנטנים קיבלתי כשרכשתי בסיס של OPI ואת הגודלים רכשתי ברשת נייל סטודיו במחיר של 29 ש"ח ל200 מ"ל, למיטב ידיעתי ניתן לרכוש גם ברשת אפריל. אני חושבת שבקיץ הקרמים האלה יהיו מעולים וחביבים אף יותר בגלל תחושת הקרירות וקלילות שלהם.
משכרים

אייליינר- מבית  Physicians formula 

האיילנר טוש האהוב עליי ביותר בעולם, הוא גם בעל השם הארון ביותר בעולם, מוכנות לזה? eye booster 2-in-1 lash boosting eyeliner+serum... ואוו זה היה ארוך.
העובדה שיש לי סטוק של 4 איילנרים סגורים כאלה לגיבוי מדברת בעד עצמה, מדובר באיילנר טוש, כאשר השפיץ שלו הוא למעשה מברשת דקיקה, הגוון שלו מאוד עמוק והוא מתייבש לגוון שחור עז (מעט מבריק), המברשת מאפשרת שליטה מלאה בעובי האייליינר ואפילו מישהי עקומה כמוני מצליחה לגרום לו לעבוד, הוא מאוד עמיד עליי ונשאר במשך כל היום, אך למרות העמידות שלו לא נתקלתי בקשיים להסירו, ומסיר איפור יעשה עבודה טובה מבלי שתצטרכו לשפשף, סיימתי כבר כמה איילנרים כאלה ואני חושבת שהמוצר הזה ימשיך להיות חלק משגרת האיפור שלי למשך זמן רב.  אני רוכשת אותו בIHERB ולעיתים הגוון השחור אינו במלאי, אם אתן מצליחות לתפוס אותו - ממליצה להזמינו. מחירו 10.50 דולר, להזמנה ראשונה בIHERB השתמשו בקוד NOY765  אשר יעניק לכן הנחה, (כרגע רק הגוון החום זמין באתר שהוא גם כן מעולה).



הקצה הוא מברשת הדוקה ולא ספוג קשיח 




עובי כרצונך.. לשחק בקלות 
הגילוי הכי משמעותי שהיה לי החודש הוא שימוש בשמנים במסגרת טיפול ושגרת הלילה שלי, אך החלטתי להקדיש לנושא פוסט נפרד.
מה המוצרים המועדים עליכן לאחרונה?

XOXO

קוקו

10 תגובות:

  1. אנונימי8/3/15 11:24

    התגעגעתי! כיף שחזרת. אני מחכה כבר הרבה זמן לאיילנר של פיזישן פורמולה שיחזור למלאי.
    האריזה של ג'ייד נראית טוב, פחות אהבתי את הגוון, אבל אני אנזה לבדוק אם יש משהו בגוון אפרסקי.
    דנה

    השבמחק
    תשובות
    1. הצבע הזה הפתיע אותי, אני באופן טבעי תמיד נמשכת לקוראליים והפיצ'יים... תעדכני אם תמצאי גוון מוצלח יותר

      מחק
  2. עדי גרבר8/3/15 11:28

    אני שמחה שחזרת לכתוב. סקרנית מאוד לגבי המייבש לק. תמיד חשבתי שבנייל סטודיו מוכרים רק לקוסמטיקאיות.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי על סניפים שמקפידים ולא מוכרים לאנשים "רגילים" אבל בסניף שלי מעולם לא עשו לי בעיות. המייבש מעולה! וגם אני שמחה לחזור לכתוב (:

      מחק
  3. עדן 1168/3/15 11:32

    איך אני אוהבת לפתוח את השבוע עם פוסטים כאלה. חייבת לנסות הכל!
    הקרמים של OPI באמת מעולים. אני הכי אוהבת את הסגול בריח יסמין. מכירה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הסגול אצלי בתיק ושכחתי להוציא אותו כשצילמתי, בהחלט ריח נעים וקלאסי יותר ממה שצילמתי.

      מחק
  4. גלי לביא8/3/15 19:30

    אני מנסה כבסר הרבה זמן לתפוס את האיילנר של פיזישנס פורמולה במלאי ולא מצליחה....אם את מוכרת אחד ממה שיש לך אז אני מעוניינת(:

    השבמחק
  5. אני לא מכירה את האיילנר של פיזישנס פורמולה אבל הוא נראה מצויין, חיפשתי הרבה זמן איילינר שחור עז שיכול לשדרג לי את ה איפור

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מעולה! ניסיתי לגוון ואני בסוף תמיד חוזרת אליו

      מחק