חפש בבלוג זה

18.12.2013

rock bottom.. הגעתי לתחתית

בעקבות צפיה בסרטון של אמילי נואל ביוטיוב (לינק בתחתית), בו היא מספרת על המוצרים בהם היא הגיעה לתחתית, רציתי לבחון את הרגלי הצריכה הפרטיים שלי, ובשביל זה נאלצתי לשלוף את האריזות הכי פחות יפות באוסף שלי.
מדובר במוצרים שמשום מה היד נמשכת אליהם בתדירות גבוה יותר ובהתאם לכך הם נראים, בלשון המעטה, לא משהו בכלל.
שנתחיל?

צללית קרם בגוון ברונזה (35 on and on bronze)  של מייבלין מסדרת color tattoo 24hr המהוללת
הגוון מושלם! המרקם מושלם, המריחה קלה והיא מטשטשת בקלות.
בעיני הצללית הזו מתאימה גם ללוק יומיומי וגם לשילוב בלוק דרמטי יותר. אני אוהבת שהיא נראית מעט דאוכרומית (ממש מעט כן? שלא יהיו לכן ציפיות) וגם כשאני מניחה אותה "לבד" נראה כאילו עירבבתי מספר צלליות.  מוצר שבהחלט אקנה ממנו שוב.
בשולי הדברים אדגיש כי בעיני לא כל הצלליות בליין הזה זהות באיכותן, למשל הצללית בגוון הטאופי, שהיו לי הרבה ציפיות ממנה- איכזה בגדול.

35 on and om bronze



פודרה שלי רימל stay matte בגוון 001 transparent
אין לי מושג כמה אריזות של הפודרה הזו כבר סיימתי. מדובר בפודרה מעולה לשימוש יומיומי, הגוון שקוף, היא גרוסה די דק כך שהמראה שמתקבל הוא טבעי למדי והיא כמובן מסייעת לי להעלים הברקות לא רצויות, לפודרה יש ניחוח מאוד עדין ונעים בעיני. החיסרון היחיד הוא האריזה-לא מתאימה לנשיאה בתיק. הפודרה אמנם דורשת טאץ' אפים אחרי כמה שעות אבל איזו פודרה לא דורשת? בדר"כ ניתן לרכוש אותה בעלות של 30-40 ש"ח בפארמים השונים או אונליין (3-4 פאונד). יש לי סטוק גדול של הפודרה מכיוון שהגוון השקוף נוטה להיעדר מהמלאי.

לפני ואחרי


stay matte 
נארס סומק וברונזר nars laguna ו- nars orgasm
אולי הסומק והברונזר הכי מפורסמים בעולם האיפור. לגבי הסומק אורגזם- יש באמת כל כך הרבה דיופים שאני לא בטוחה שיש הצדקה לרכוש דווקא אותו, לעומת זאת הברונזר (לגונה) הרבה יותר מיוחד, ולמרות שיש לי המון ברונזרים מצאתי את עצמי משתמשת המון בלגונה, מכיוון שהסומק חולק אריזה עם הברונזר יצא שחרשתי על שניהם.. היכונו לתמונות קשות...




פודרה  של מאק mac blot powder
פודרה המתאימה בעיקר לעור שמן ומעורב, סופחת שומצן ויוצרת מראה מאט, האריזה שלה מעולה ומאוד בטוחה לנשיאה ולכן היא משמשת אותי כפודרת הטאצ'אפים הקבועה שלי.



פודרה נוספת שאני חורשת עליה היא sexy mama של the balm
עוד פודרה שקופה, סופחת שומנים. האריזה מרהיבה ומאוד קלה ונוחה לנשיאה. בין הפודרות האהובות עליי. מכיוון שהיא קצת יותר יקרה ופחות נגישה מזו של רימל אני נוטה פחות להשתמש בה.
את שלי רכשתי די מזמן בסטרוברי


צלליות של מאק  mac נייקד לאנץ'( naked lunch), ברולה (brule) ופטינה (patina)
אני מניחה שמדובר בשלישיה "הטבעית" האהובה עליי, האמת שהופתעתי שהגעתי לתחתית דווקא בשלושת הצלליות הללו כי לא ממש הבחנתי שאני משתמשת בהן כה הרבה. מדובר בצלליות טובות מאוד ואני אוהבת לשלב אותן באיפור יומיומי, לחלקן יש דיופים וצלליות דומות אך אני מודה שאני אישית לא מצאתי משהו שממש דומה בגוון ובפורמולה.



צללית לגבות של ביוטיקייר-
המוצר שהכי הפתיע אותי ברשימה הזו. הייתי המומה כשראיתי כמה השתמשתי בו. מדובר בצללית שמגיעה בשני גוונים חלק בהיר וחלק כהה. החלק הכהה נשבר לי די מזמן, והוא במילא היה לי כהה מדי, ואילו החלק הבהיר ממש מושלם עבורי. מדובר במוצר ממש זול (פחות מחמישה שקלים) אבל התמורה שמקבלים בהחלט מפתיעה. יש לי כבר צללית חדשה שממתינה לתורה.





אז מה המוצרים החרושים שלכן?
הסרטון של אמילי :



XOXO
קוקו

12 תגובות:

  1. אופסי - לא חשבתי על האפשרות שכשהקנקן לא מוצלח ... ולמרות זאת את רובים של המוצרים יש לי, נרכשו בשל איכותם והמלצות , לרוב הדחקתי את מראה האריזה אבל בפודרה של רימל פשוט לא יכולתי, בעיני היא בינונית והאירזה נוראית
    אחלה פוסט

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרתי תודה (:!
      אני יודעת שאת חובבת את הפודרה השחורה של בורג'אה שאחרי המלצות ממך רכשתי לי סטוק מהן, לגבי האריזה מסכימה אך לגבי האיכות- עליי היא עובדת משום מה...

      מחק
  2. יו, אנחנו כמעט מתואמות כאן מבחינת המוצרים! את צללית הברונזה של מייבלין גם אני כמעט סיימתי והיא מעולה! בימים שאין לי כוח להשקיע יותר מידי באיפור העיניים היא סוגרת לי את הפינה וגם נראית מושקעת.
    סיימתי לא מזמן את הפודרה השקופה של דה באלם וגם את רימל, מסכימה עם כל מה שכתבת על שתיהן.
    גם את פטינה של מאק סיימתי לגמרי, עד הפירור האחרון וה עוד לא קרה לי עם אף צללית!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף להיות מתואמת איתך!!! לגבי הצללית של מייבלין כל כך מסכימה, היא תמיד הgo to שלי כשאני אבודה. אפשר לראות מאיך שהאריזות של הפודרות שלי נראות שאני די קרובה להקריא עליהן קדיש. לגבי פטינה- זה מסוג הצלליות שמצד אחד אני לא מבינה מה כל כך מיוחד בה ולמה אני חורשת עליה ומצד שני בכל פעם שאני מורחת אותה אני מבינה למה...אני עוד לא סיימתי אף צללית והנייקד לאנץ' שלי קרובה להתחסל לגמרי

      מחק
  3. ממש אהבתי את הרעיון! מקסים. אנחנו חולקות את הפודרה השקופה והצללית הברונזה המושלמת של מייבלין. לגבי הבלוט וצללית הגבות נראה לי שממש הגיע הזמן שאנסה אותם. שאר המוצרים אף הם נראים מאוד מוצלחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! אם חולקות אז עד הסוף לא? אשמח לשמוע את דעתך במידה ותנסי

      מחק
  4. פוסט מקסים! אצלי המוצרים שנראים הכי רע הם הקונסילרים הקרמיים - לא משנה כמה אני משתדלת, הם אף פעם לא נראים מסודרים :).מבחינת צלליות, היחידות שעשיתי בהן "דנט" הן Shroom ו-Vanilla של מאק ו-Virgin מהנייקד הראשונה של אורבן דיקיי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!! קונסילריים קרמיים כאילו נועדו לפורענות? מסיכמה שבדר"כ הם נראים נורא! אצלי השרום גם ממש חרושה אך לא רואים עדיין את הפאן.. מניחה שבעוד כמה שבועות הוא יצוץ. ונילה אני כבר המון זמן רוצה לרכוש ומתלבטת בין הפיגמנט לצללית אבן...

      מחק
  5. פוסט נהדר!!!! האמת..שיש לי כזה עודף של הכל אני כמעט ולא רואה תחתיות של מוצרים... חוץ משל פודרות...כי יש לי עור מעורב ופודרה זה מוצר שבלעדיו אני לא זזה לשום מקום!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! אני בדיוק במצבך, יש לי כל כך הרבה מוצרים שלהגיע לתחתית זה בהחלט מאורע מרגש ונדיר. כל כך הופתעתי שמצאתי כל כך הרבה מוצרים שהגעתי בהם לתחתית. לפחות מוצר "גמור" נותן לי לגיטימציה לרכוש עוד ועוד דברים

      מחק
  6. כל הכבוד!
    רעיון מעולה לפוסט.
    אצלי המוצרים שאני מסיימת הם בדר"כ הבסיסים - מייקאפים, קונסילרים, פודרות, וגם ברונזרים בשר"כ.
    צלליות כמעט ולא וגם זמקים, כי יש לי פשוט כ"כ הרבה ואני מגוונת ביניהם.
    עכשיו אני בפרוייקט לסיים מייקאפים לפני שיתקלקלו לי...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורין, איזה כיף לקבל תגובה כזו ממך! גם אצלי המייקאפים והקונסילרים מתחסלים ובדר,כ מוצרים אבקתיים נראים אצלי כמעט כמו חדשים, בעצמי הופתעתי מכך שהצלחתי להגיע לתחתית בכל כך הרבה מוצרים. האמת שממש כיף לסיים מוצרים, נותן לי תירוץ לרכוש עוד ועוד (:(:

      מחק