חפש בבלוג זה

10.1.2014

מעקב משלוחים VO.4- התחדשויות מעפרה והדיופ שלי למברשת 239 של מאק

אני באופן אישי מאוד נהנית להציץ לחבילות של בנות אחרות, לקבל השראה ורעיונות לבזבוז הבא שלי (:
אני לא ממש עוקבת אחרי הסטטיסטיקה של הבלוג אבל שמתי לב שפוסטים מסוג של "מעקב משלוחים" גוררים אחריהם הרבה כניסות והודעות. אז אני ממשיכה, אם נמאס - ספרו לי על כך (:
קניות ללא אשמה


בעקבות המלצות חמות על המותג עופרה (OFRA) ובעיקר על המייק אפ שלהם (שעליו אפרט בהמשך) החלטתי לנסות.
כי, היי, המרדף אחר המייק אפ המושלם לעולם לא נגמר.


עשיתי סקר שוק קטנטן ומצאתי אתר שמוכר את המייק אפ שחיפשתי במחיר זול יותר (הפרש של כ-20 ש"ח לעומת אתרים אחרים), לכן החלטתי להזמין ובאותה הזדמנות להוסיף עוד שתי מברשות שרציתי להזמין כבר המון זמן.

אני מודה שאין לי הרבה מוצרים של עופרה אבל המעטים בהם התנסיתי לא איכזבו. אז בלי חפירות מיותרות להלן השלל שלי:
המוצר הראשון שהזמנתי הוא מייק אפ Absolute cover מבית עפרה בגוון 02. מדובר במייקאפ  במרקם מאוד נוזלי והבקבוקון דורש שיקשוק רציני לפני השימוש.
מדובר במייק אפ בעל כיסוי בינוני עד מלא. ניתן להניח שכבה דקה ויתקבל כיסוי טוב וההעור שלכן עדיין יראה חי דרכו וניתן להעמיס מספר שכבות ולהגיע לכיסוי מלא. אהבתי שהמייק אפ נותן גימור חי לעור, כמו כן אהבתי במיוחד שניתן להעמיס כמה שכבות והמייק אפ לא נראה כבד או מסכתי. הוא נטמע בעור ונראה טבעי גם כשמנסים להגיע לכיסוי מלא. מבחינת עמידות אז כמובן שה-T זון שלי התחיל להבריק אחרי כמה שעות (אבל עוד לא מצאתי מייק אפ שלא עושה זאת) אבל מצד שני העור נראה ממש טוב, כלומר המייק אפ הזה נראה טוב גם אחרי כמה שעות, ובעיני הוא אפילו נראה טוב יותר ככל שהזמן עובר. מה שלא אהבתי במייקאפ זה שהוא מעט מתחמצן, ולצערי הגוון נראה מעט כהה עליי. מכיוון שאני אוהבת להיראות קצת יותר שזופה  בימי חיוורים אלו מצאתי דרך להטמיע אותו בעור כך שיראה טבעי ותואם בגוון.אם אתן בהירות יותר מNW20 ייתכן והגוון הזה יהיה לכן כהה מדי.
מאוד אהבתי את המייק אפ והוא הצליח להחליף את המייק אפ הקבוע שלי (לשבוע אח בלבד, אני לא נפרדת כל כך מהר מהקבוע שלי).
מבחינת גודל אז מדובר בכמות קצת גדולה יותר ביחס לאריזות הרגילות (36 מ"ל לעומת 30 מ"ל בחברות המקבילות) המשאבה מאוד נוחה ומוציאה חומר בצורה מדודה. הבקבוקון עצמו הוא מעיין זכוכית עבה (בדומה לקולרסטיי של רבלון)
מחיר  רשמי 179 ש"ח, אני רכשתי ב160 ש"ח.




המוצר השני שחשקתי בו זמן מה הוא המברשת איילינר התלת מיימדית של עופרה (כעת  הם משווקים את המברשות תחת השם Mikaella) מספר 41. מדובר במברשת איילינר בצורה קלסית -מכחול דק, המברשת אמורה להיות נוחה יותר ויציבה יותר. עדיין לא התנסיתי בה, אז אם יש לכן טיפים אשמח לשמוע. מחירה של המברשת הוא 83 ש"ח.


המוצר השלישי שרציתי לבחון כבר הרבה זמן הוא מברשת להנחת צלליות מס' 23, מבית עפרה, אשר כאמור משווקת תחת השם Mikaella, המברשת מאוד מזכירה את 239 של מאק. המברשת של עופרה קצת קצרה יותר (גם באורך הידית וגם באורך השערות).
מבחינת התוצאה - אני חושבת ששתיהן אוספות חומר בצורה דומה וגם מעבירות את החומר על העפעף בכמות מספקת והפיגמנט רווי מספיק. מאוד אהבתי את המברשת ואני חושבת שעבור משתמשת ביתית מדובר בדיופ/תחליף לא רע בכלל ל239 של מאק.
 מבחינתי השוס הוא במחיר 79 ש"ח לעומת 150 ש"ח ל239 של מאק.








למרות שאני מאוד מאוד אוהבת את המברשות של סיגמא לא הצלחתי למצוא בליין שלהם מברשת דומה ל239 ומכיוון שאחת לא מספיקה לי, ואין לי כוונה לקנות 2 במחיר הזה, שמחתי למצוא מוצר דומה במחיר זול יותר בכמעט חצי.
את הקניה המאוד מוצלחת שלי, עשיתי באתר בשם גילטי Guilty, מודה ששמעתי דברים לא כל כך חיוביים על המחירים באתר ולכן בהתחלה בכלל לא נכנסתי לאתר. לאחר שראיתי שהמייק אפ של עופרה עלה באתר זול יותר התחלתי לחטט, ואז ראיתי שיש אפשרות לחלק את הקניה לתשלומים ושסה"כ יצא לי סל זול יותר מאשר בשאר האתרים.
חווית השירות:
ביצעתי את ההזמנה, נציגה מהאתר יצרה איתי קשר טלפוני מכיוון שרציתי לחלק את הקניה לתשלומים. לאורך כל התהליך הנציגה הייתה אדיבה מאוד, הסבירה לי מה שעות הפעילות של השליח עד הבית ולאחר שהבינה שאני בעבודה רוב שעות היום הציעה שהשליח יגיע לעבודה. ההזמנה הגיעה אליי כבר למחרת עם שליח עד העבודה ובנוסף קיבלתי תוחם שפתיים במתנה עם ההזמנה.למחרת היום התקשרו אליי לוודא שהכל הגיע כשורה ושאני מרוצה.
מאוד הופתעתי מהשירות, במיוחד כשלא היו לי ציפיות.


לינק לאתר: GUILTY-(ואני לא מרגישה אשמה בכלל!)
XOXO
קוקו

2 תגובות: