חפש בבלוג זה

15.5.2014

סקירת פתע- מותג לקים חדש ANNY

מעטים הדברים שמצליחים לגרום לקוקטית להפוך ל"קרייזי ליידי", אחד מהם הוא מרדף אחרי לקים. יהיה זה שקר גס לומר שהקוקטית לא תיסע ל-6 סניפים שונים של פארמים, תיתקשר לסניפים נוספים, תבדוק מוכרים באיביי, ולבסוף תמצא את מבוקשה (בדיוק סוגרת הזמנה של לק נוסף שהפך אותי לקרייזי ליידי).
לכן לא תתפלאו לשמוע שכאשר הבנתי שמותג לקים חדש נחת בארצינו הקטנטונת, מיד הרמתי טלפון לאחד מסניפי המשביר לצרכן הקרובים לביתי, ובקול רועד ומלחיץ ביקשתי שיעבירו אותי למחלקת לקים (2 העברות שיחה שגויות מאוחר יותר) ושמעתי את הדיילת החביבה עונה לי בקול קצת מופתע (כי מי כבר מתקשר לשאול אותה על לקים?) "כן קיבלנו את הלקים של ANNY".
עוד דבר שקורה לי במצב של קרייזי ליידי זה יכולת התארגנות שיא ותוך רבע שעה, מצויידת  בכוונות טובות, טסתי לכיוון המשביר לצרכן.
השומר מעיף עליי מבט מוזר, אני נכנסת, מחפשת, לא רואה את הסטנד, רצה לקופה, הקופאית לא מעוילה, רצה לדיילת אחרת אשר מצביעה בחשש על סטנד שניצב לו  מיותם ורק מחכה לקוקטית.


מכאן
מכאן מדים קוקטיים לקרייזי ליידי
ועכשיו חזרה למציאות.

אויי, כמה יפה הסטנד של ANNY, מרוב התרגשות לא חשבתי אפילו לצלם, נתחיל בזה שהסטנד מסודר לפי משפחות של גוונים וזה הזכיר לי קצת את קשת הצבעים שמציעים לנו בחנויות צבע למיניהן (או במילים אחרות יאמי!!)

מבחינה חיצונית- מדובר בבקבוקונים מרובעים, גאומטריים מושלמים נוצצים ומפתים, מהפנטים בשלל צבעי הקשת.
האריזה מאוד מוצלחת בעיני ומאוד נוחה לאחסון (אני אוהבת בקבוקים שהדפנות שלהם ישרים, נוח יותר להעמיד אותם אחד ליד השני)
לכל גוון יש טסטר שעומד בקדמת השורה (טסטר בלק!!! ??? טסטר???!!! אני לא מצליחה להירגע מזה), מה שבהחלט ישמח קוקטיות ישרות אשר לא מנסות לקים בחנות אבל רואות הרבה נשים שכן עושות את זה (ומקקלות בלב).
כאמור מגוון הצבעים עצום, ומדי כמה חודשים המותג מוסיף עוד כמה גוונים במסגרת קולקציות (אשר חלקן מצטרפות לליין הקבוע וחלקן יהיו מהדורה מוגבלת).
חשוב להדגיש כי הלקים הם 3FREE.
מחיר כל לק הוא 45 ש"ח, (טופים ובסיסים עולים 55 ש"ח) ולקים מוקטנים יעלו 20 ש"ח (בסניף שלי לא היו מוקטנים ולהבנתי בקרוב יגיעו במסגרת קולקציה חדשה).

נכון מדובר בלק יקר, אך הסתקרנתי לדעת האם המחיר  ישתלם.
אציין כי למרות המחיר היקר, לפחות הפעם אני יכולה לומר שלא עושקים אותנו כפי שעושים בדר"כ, והלקים הללו מתומחרים בדומה למחירם בגולה ( כ-10 יורו ).

מכיוון שבכל זאת יש לי המון לקים החלטתי לרכוש רק 2.
  • בחרתי את גוון 300 בעל השם הכה הולם make up- מדובר בצבע ניוד אטום, אלגנטי, נקי ושיקי. השם באמת מושלם ומתאר אותו בצורה מדוייקת. הגוון מושלם לימים שרוצים משהו רגוע ונקי, הפורמולה משובחת והלק אטום למדי כבר בשכבה הראשונה, אמנם אני לא מחובבות הלקים הניודים אך הבייבי הזה הצליח להתגנב במהרה ללקים המועדפים שלי.
  • גוון נוסף שלא יכולתי להשאיר בחנות הוא 373.10 שגם מתהדר בשם שמתאים לו כמו כפפה ליד lucky surfer girl, מדובר בגוון צהוב פסטלי, מאוד עדין ובהיר, יתאים למי שרוצה צהוב שאינו זועק ובולט מדי, לדעתי הוא מספיק עדין כדי להתאים לכל אחת, הוא מושלם לעונה החמה ונמרח בצורה מושלמת, עובדה מאוד מפתיעה כשמדובר בלק פסטלי, הפורמולה משובחת ביותר והוא הוכיח לי סופית שאני וANNY זה רומן לטווח הארוך.





המברשת- ארוכה ורוחבה ממוצע (לא צרה מאוד אך גם לא רחבה), הפקק נוח לאחיזה, ארוך מספיק בכדי לאפשר שליטה ומריחה מדוייקת.

הפורמולה- בשני הצבעים שניסיתי המריחה הייתה מושלמת, אטימות טובה כבר בשכבה הראשונה (דורש שכבה שניה אך הצבע בהחלט מרוכז), הפורמולה נמרחת בצורה אחידה וחלקה, אפילו הצהוב הפסטלי היה נוח למריחה באופן מפתיע, הפורמולה מאופיינת בסמיכות בינונית, לא נוזלי מדי ולא סמיך וקשה למריחה, גם זמן הייבוש (ללא טופ) היה סביר, אך כמובן שאני ממליצה על טופ מייבש לקיצור הליכים. הגימור היה נוצץ וקרמי בשני הלקים שניסיתי ואני סקרנית לנסות גם את הפורמולות המטאליות של המותג.

הנה 2 וריאצות שיצרתי עם הלקים של ANNY:








לצערי שכחתי לצלם את הלק הזה כשאצבעותיי נוקו, וזו התמונה היחידה שמצאתי ):

אני יכולה לומר בכנות שהתאהבתי! נכון המחיר לא זול, אך ביחס למותגים מקצועיים שקיימים כיום בפארמים מדובר במחיר סביר, ואין ספק שאתן מקבלות תמורה מלאה לכספכם.

אני מרוצה וממליצה!

ניסיתן כבר את הלקים של ANNY? ספרו לי מה חשבתן עליהם.

XOXO
קוקו

10 תגובות:

  1. Make up הוא לא פחות ממושלם ואחד האהובים עליי.
    המותג נהדר והלקים מאוד מוצלחים! תהני

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שפנפנה יקרה (: הופתעתי עד כמה שאהבתי את מייק אפ ובמיוחד הופתעתי מכמות המחמאות שקיבלתי עליו. בהחלט נהנית מהם...

      מחק
  2. הגוונים שבחרת לרכוש מקסימים והיצירות המניקוריות שלך מהממות :-)
    תתחדשי ותיהני בובה <3

    השבמחק
  3. שני הגוונים ממש מוצלחם!
    ואת לא לבד במרדף הזה אחרי לקים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. וכיף לשמוע שיש עוד כמה קרייזי ליידיז. (:

      מחק
  4. קראתי את הפוסט בבוקר ועוד לא הספקתי להגיב אז אני משלימה עכשיו פערים ;-)
    קודם כל, קרעת אותי מצחוק עם ההקדמה והסיפור, מתה על הסגנון כתיבה שלך. חוץ מזה, הלקים של ANNY מסקרנים ויפהפיים ואני מתה לנסות אותם כבר! יש לי כל כך הרבה גוונים בוישליסט שאני מפחדת שאשאר מרוששת אם באמת ארכוש את כולם. אז נראה לי שאתחיל עם כמה פסטלים רכים והכהים והעמוקים, כמו שאני אוהבת. אהבתי את השילובים שעשית, במיוחד עם הגליטר של OPI :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מהממת שכמותך. תודה רבה. התגובה שלך לגמרי חיממה לי את הלב. אין ספק שקשה לבחור מהמגוון העצום של anny. אשמח לשמוע את התרשמותך לאחר שתיתנסי סהם. סופש מהנה מהממת

      מחק
  5. ממש אהבתי את הלוק הניודי שיצרת .. בהחלט אשים פעמיי לעבר המשביר לבדוק אותם ...
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! אני בטוחה שתהני מהם (:

      מחק