חפש בבלוג זה

4.9.2014

מסכות מומלצות GIGI AND AHAVA (דיופ למסיכת GLAM GLOW?)

שלום לכולן, אחרי תקופה ארוכה מדי, אני חוזרת בפוסט חדש וקצר.
התקופה של החודשים האחרונים לא הייתה פשוטה, חווינו מבצע צבאי קשה, ובתור תושבת הדרום אני מודה שעד היום כל אופנוע שחולף מקפיץ לי את הלב. בכל מקר, כמעט חודשיים שלא היה גן, ולכן הזמן הפנוי המועט שהיה לי הוקדש לבן שלי, לבית ולחדשות. 
הלחץ הנפשי, המתח והחרדה בהחלט לא תרמו לעור הפנים שלי, היו ימים שבקושי ניתן היה להתקלח מרוב אזעקות כך ששגרת הטיפוח שלי הסתכמה במקלחת מהירה ומקסימום סבון.
העור שלי החל להראות סימני מצוקה, כי מה לעשות, "בורכתי" בעור שמן ורגיש המגיב ללחץ פנימי באמצעות חברים חיצוניים  (:
ככל שהמבצע הצבאי התארך כך הבנתי שאני לא אוכל להמשיך כך, ואני חייבת למצוא פתרון.

הפעם אתמקד בשני מוצרים ששמרו על העור שלי עד כמה שניתן בתקופה המאוד לא פשוטה שעברה עליו.




  • מסיכת לחות Moisturizing mask supreme מסדרת Bioplasma מבית GIGI מעבדות קוסמטיקה*: 

אז כמו שכבר ציינתי, יש לי עור שמן, ובקיץ אי נוטה להבריק די מהר כך שאני לא אוהבת מוצרים כבדים מדי ומסתפקת בקרם לחות רגיל בתור מנת הלחות היומית שלי. כשקיבלתי את המסכה לקח לי הרבה זמן עד שבכלל החלטתי לנסות אותה כי ציפיתי שהמסכה תהיה כבדה מדי
להפתעתי המסיכה קלילה מאוד, המרקם שלה נעים ומעט ג'לי, העור שלי הגיב טוב למסיכה, לא הרגשתי שמדובר במוצר כבד ודביק אלא במוצר שמצליח לתת לי את הלחות שהעור שלי כה זקוק לה, לאחר השימוש במסיכה העור נותר רך, קורן והרגיש יותר אלסטי. אהבתי את המסיכה גם בשימוש נקודתי, כמו למשל לאחר שימוש במשחה לייבוש פצעון האזור מסביב לאותו פצעון הופך לייבש מאוד כאשר כמות קטנה של המסיכה מחייה את האזור כך שהמייקאפ מעל לא מקבל קייקי..
דבר נוסף שמאוד אהבתי במסיכה זה הריח שלה, לא חזק מדי אלא כזה שבהחלט לא הפריע לי ואפילו היה נעים, ניתן להשתמש במסיכה גם באזור הצוואר והמחשוף, והייתי ממליצה על כך לנשים בוגרות יותר מכיוון שהמסיכה אמורה לטפל בסימני הזדקנות ולעדן קמטוטים וקמטים.
לגבי השימוש במסיכה: אני אוהבת להניח את המסיכה לאחר תום פעולת הניקוי היומית ובעיקר לאחר מסיכות חימר למיניהן, אני פשוט מורחת שכבה נדיבה והולכת לישון איתה. מבחינת הוראות השימוש הרשמיות- מומלץ להמתין 10-15 דקות ואח"כ להסיר באמצעות מגבון או לשטוף במים. לסיכום מדובר במסיכת לחות טובה שהצליחה לסקרן אותי לנסות עוד מוצרים מבית ג'יג'י. מחיר ל-75 מ"ל -269 ש"ח.

  • מסיכת בוץ מינרלי purifying mud mask מבית AHAVA-
את מסיכת הבוץ של אהבה רכשתי בצורה ספונטנית כשראיתי בקופת הסופר פארם קופון הנחה למסיכה זו. המחיר האטרקטיבי שבה אותי ושבתי לביתי עם המסיכה.
למיטב זכרוני לפני מספר שנים השתמשתי במסיכה זו, אהבתי אותה אך עברתי לנסות מסיכות אחרות. אז מה גרם לי לנסות אותה שוב? אני מניחה כי הטירוף סביב מסכות שחורות ברשת (glam glow ושות') הוביל אותי, כנראה מבלי שאפילו שמתי לב, לרכוש אותה. אמנם לא התנסיתי בגלאם גלואו אך מתמונות של המסיכה על הפנים, זה נראה כמוצר מאוד דומה. 
בכל מקרה מבחינתי מדובר בתחליף ראוי למסיכה המדוברת.
מדובר במסיכה בצבע אפרפר, אשר מתייבשת על הפנים לצבע אפור בהיר, נראיתי קצת מפחיד כשהיא על הפנים וזה היה ממש לא כיף לרוץ ככה לחדר המדרגות בזמן אזעקות אבל כמו שאמרו רבים וטובים לפני, בשביל יופי צריך לסבול (:
המסיכה מיועדת לניקוי עמוק, סילוק רעלים וטיהור העור, אני הבחנתי שהנקבוביות שלי מצטמצמות לאחר השימוש במסיכה, פצעונים מחלימים מהר יותר, העור מקבל גוון אחיד יותר ובטיפול נקודתי מייבש מעט פצעונים.
אני נוהגת למרוח את המסיכה בנדיבות על הפנים, במקומות שסובלים מהתפרצות כלשהי אני נוטה למרוח שכבה עבדה יותר, וממתינה לייבוש מלא של המסיכה, המסכה משנה את צבעה כשהיא יבשה, בזמן שהמסיכה מתייבשת כל הנקבוביות ממש בולטות והמראה שנגלה במראה בהחלט לא חביב, לאחר שהמסיכה מתייבשת אני שוטפת את פני במים פושרים ומסיימת בדר"כ במסיכת לחות.
הריח של המסיכה הוא ריח טיפוסי של בוץ מים המלח, אני לא אוהבת את הריח אך הוא בהחלט נסבל.
המסיכה אינה מייבשת את העור אך בהחלט הבחנתי שלאחר השימוש הוא פחות שומני.
בימים שאין לי זמן למסיכה אני שוטפת את פניי במסיכה כאילו מדובר בסבון, אני עושה זאת בימים חמים ולחים במיוחד כדי לסלק קצת מהשומניות של העור.
אני לא זוכרת את מחירה המלא של המסיכה אך זוכרת ששילמתי כ-80 ש"ח לאחר הנחה.




ומה המסיכות האהובות עליכן?

 XOXO

קוקו 













 *גילוי נאות: GIGI

9 תגובות:

  1. אהבתי את ההמלצות בדיוק מה שחסר לי כרגע תזמיני אותי ליום פינוק אצלך חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סיס.. את תמיד תמיד מוזמנת ליום פינוק.. כולל לק (:

      מחק
  2. אהבתי את ההמלצות בדיוק מה שחסר לי כרגע תזמיני אותי ליום פינוק אצלך חחח

    השבמחק
  3. המסכה של אהבה נשמעת טוב! אחלה סקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה. היא באמת לא רעה והמחיר שלה בהחלט נוח

      מחק
  4. עכשיו אני סקרנית לגבי המסכה של אהבה :) לא מזמן קניתי מסכת חימר, שעושה עבודה טובה אבל כל כך מבאס לשבת עם גוש ירוק על הפנים במשך חצי שעה ;)
    לפחות עכשיו יש לך את השקט בבית, בלי ריצות מטורפות לחדרי מדרגות... שרק ימשיך ככה :)
    שנה טובה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. שנה טובה ומתוקה. אם תתנסי במסיכה של אהבה אשמח לשמוע מה דעתך

      מחק
  5. המסיכה של אהבה אחת המוצלחות שיצא לי לדגום והיא גם תרכש בשנית (ובשלישית) לכשאצטרך אחת. אבל היא לא דומה לגלאם גלואו... הרבה יותר עדינה ומתחשבת ממנה ועדיין מנקה ביעילות

    השבמחק
    תשובות
    1. מניחה שאאלץ לנסות את הגלאם גלואו..) חוששת שתהיה חזקה מדי עבורי בחורף

      מחק