חפש בבלוג זה

21.7.2012

התאכזבתי- על פריימר לעיניים שלא עושה דבר


לאחרונה, אני עסוקה מהרגיל ומוצאת פחות זמן לכתיבה ולביקורים בבלוגים האהובים עליי. זה לא אומר שאני לא חושבת כל היום וכותבת בראשי פוסטים. אך מהראש לנייר (או מסך המחשב) יש מרחק קטן שאני לא מצליחה לעבור. קוראים לזה לעיתים חוסר השראה אך במקרה שלי זה כנראה נובע מעייפות.
כל מה שקרה כאן ובעולם, בחודש האחרון, דיכא אותי מעט, ואני חושבת שזה ההסבר לכך שהחלטתי לכתוב דווקא על מוצר שהתאכזבתי ממנו, להוציא קצת קיטור.


פריימר לעיניים זה עדיין אחד מאותם הפריטים שלא נמצא על שולחן האיפור של המתאפרת הממוצעת, לרוב  האנשים אין אפילו פריימר לפנים שלא נדבר על לעיניים. מסיבוב קצרצר בפאמים ובחנויות איפור אפילו המוכרות לא יודעות במה מדובר, וחלקן ממליצות להניח מייקאפ/קונסילר על העפעף כדי לקבע ולהדגיש את הצללית.
גם אני במשך שנים לא ממש ידעתי שיש חיה כזו, וחשבתי שהצטברות הצללית בקפל (קריסינג) זה פשוט משהו שאאלץ לחיות איתו, באיחור אופנתי גם אני גיליתי על מוצר הפלא הזהלפני למעלה כשנתיים.
יש מגוון מחירים ומגוון חברות (החל מביוטיקייר, רבלון, סמאשבוקס, קלרינס, עופרה וכיוצ"ב). כמובן שהטובים והמפורסמים באמת אינם נגישים בארץ (ואני כמובן מדברת על ה-UDPP וה-TFSI).
באחד המבצעים בסטרוברי.נט ראיתי שיש מבצע על הפריימר לעיניים של לורה מרסייה- laura mercier המכונה Eye Basics, חברה שרוב המוצרים שלה זוכים לשבחים ברחבי הרשת (שמתי לב שהאריזות באתר הבית של החברה נראות שונה ממה שנמכר בסטורברי, אז אולי יש לי את הגרסה הישנה).
פריימר לעיניים- לורה מרסייה

רכשתי את הפריימר בגוון wheat (כמו שניתן לראות הוא מאוד כהה לי, לא ברור מה עבר לי בראש כשהזמנתי) ניסיתי להשתמש מספר חודשים ובהתחלה חשבתי שאולי לא הבנתי את הייעוד של המוצר, אח"כ חשבתי שאולי אני לא משתמשת בו נכון ולבסוף הבנתי שכנראה שהמוצר פשוט לא מתאים לי.
המוצר מבטיח לאחד את מראה העפעף, עמידות במים ובפני קמטים, וכמובן להותיר צבע הנשאר לאורך זמן.
הפריימר בהחלט מדגיש מעט את הצבע של הצללית ומאחד את המראה של העפעף לפני הנחת איפור אך רחוק שנות אור מקיבוע האיפור ומניעת קריסינג. לדעתי זה אפילו גורם לחלק מהצלליות להיות פחות עמידות עליי. כמו כן לוקח לו הרבה זמן להתקבע ולהתייבש ומבחינתי זה חסרון מאוד גדול כי בבקרים אין לי את הפריבילגיה להמתין לייבוש. המחיר שלו בסטורברי עומד על 109 ₪ אך בדר"כ ניתן למצוא בהנחה של כ-50%. בעיני המוצר מיותר ולא מומלץ, אך כמובן שאני מדברת על סמך נסיוני האישי וייתכן שעל עין אחרת המוצר הזה יתפקד נפלא.

ומה איתכן? משתמשות בפריימר? יש פריימר אהוב?

15 תגובות:

  1. מכירה את התסכול שנובע מכך שאתה קונה מוצר מחברה מוצלחת ויש ציפיות ואז לא רק שזה לא עונה לציפיות אלא הוא פשוט גרוע.

    את הלקח למדתי ומשתדלת לא להחליף סוסים מנצחים ולחילופין לחקור עליו בפורום, בבלוגריה וגם אצל חברותינו מעבר לים.

    כמוני כמוך את הפריימר לעיניים לא הכרתי רוב שנותי ובעיניי הוא המצאת המאה בתחום האיפור. את UDPP אני משבחת תחת כל עץ רענן ובדיוק כשעמדתי להזמינו שוב הגיע הפריימר של עופרה בגלוסי והצדיק את כל מה שכתבו עליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משמ מתלבטת בין הUUPP לבין ה-TFSI וממש לא מצליחה להביא את עצמי לכדי הזמנה.. חוששת להתאכזב שוב.
      ובכלל בימים החמים הללו יש לי תחושה ששום דבר לא יחזיק עליי מעמד...

      מחק
    2. יש חסידות לכאן ולכאן, לא בתנסתי בשניהם אז לא יכולה להעיד.

      מחק
    3. איך של עופרה ביחס UDPP?

      מחק
  2. איזו אכזבה ! קראת עליו ביקורות ברשת לפני הרכישה? אני בשנה האחרונה בודקת טוב ביקורות לפני שאני רוכשת משהו....למרות שגם עם הביקורות הטובות אפשר ליפול בגלל חוסר התאמה לעור מסוים ועוד סיבות....לפריימרים לפנים התוודעתי כבר לפני 4-5 שנים ולאלה של העיניים רק בשנתיים האחרונות מאז שאני "פעילה" בבלוגספירה (משמע, קוראת בלוגים :-) להפתעתי הרבה ולאחר שניסיתי על עצמי מס' פריימרים שהיו לי לפנים הסתבר לי שהם עושים עבודה נהדרת על העיניים. כרגע אני משתמשת בפריימר של סיסלי לפנים גם על העפעפיים. כמו כן מבדיקה שלי ברשימת המרכיבים אין כמעט הבדל בין מרכבי הבסיס של פריימר לעיניים למרכיבי הבסיס של פריימר לפנים למעט מרכיבי עיבוי שנמצאים בפריימר לפנים ומכאן כנראה גם נובע ההבדל במרקמים ביניהם (הפריימר לעיניים הרבה יותר קליל). איזה קטע, בדיוק היום כתבתי תגובות בעניין בבלוג של דנרה בפוסט של הנבחרת הקייצית -הטרילוגיה (איפור) כייף שאת פה שוב :-) מקווה שהתמקמת בעבודה יפה ושאת מסתדרת עם חלוקת התפקידים :- עבודה בית תינוקת...שבוע נפלא שיהיה

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהזמנתי אותו די מזמן, ונורא קרץ לי המחיר וגם המותג והחלטתי להמר... על עצלנות משלמים (:
      לגבי הפריימר של סיסלי- באיזה פריימר מדובר? זה שמגיע באריזה כתמתמה? (לא זוכרת את השם כרגע).
      גם אני שמחה לחזור... כל כך התגעגעתי! התמקמתי בעבודה אבל כשאני מגיעה לבית מתחילה משמרת שניה עם הבייבי, ואז עד שהוא נרדם אני בעצמי נרדמת.. מניחה שאתרגל לשעות בקרוב... (:

      מחק
  3. מדובר בפריימר instant perfect מגיע בשפופרת ורדרדה בהירה עם כיתוב כסוף ופקק כסוף שבקצהו ה- S של סיסלי בקופסא לבנה שלמטה מופיע מן עיטור צבעוני עם הלוגו של סיסלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון זה ורדורד, זכרתי כתמתם משום מה. היה לי אותו ומעולם לא ניסיתי אותו על העיניים. אבל הייהת לי בעיה שהוא דרש ספיגה מלאה אחרת המייקאפ לא היה "יושב" עליו טוב... טעם משובח מאוד יש לך יקירתי!

      מחק
  4. אני תמיד נותנת למוצרי הבסיס להיספג לפחות 5 דקות (אם לא יותר) לפני שאני מתאפרת. התוצאות תמיד נראות טוב יותר אחרי ספיגה מלאה. קניתי אותו במבצע באפריל מוצר שני ב- 10 ש"ח. הוא עלה 308 ש"ח והגלוסי סטיין של YSL עלה 10 ש"ח כך שיצא לא נורא כל כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני נוטת לרוב המוצרים להספג אבל בכנות אף פעם לא נותנת 5 דקות, תמיד הרבה פחות. איזה מבצע שווה.. איך פיספסתי ):

      מחק
    2. נראה לי שהמבצע עדיין נמשך...עד סוף החודש אאל"ט. הכי טוב להתקשר לסניף הקרוב למקום מגורייך או לשאול בדף הפייסבוק שלהם.

      מחק
    3. אויי לא.. אולי עדיף שלא אדע אם המבצע נמשך (ף

      מחק
  5. באסה לשמוע! הביקורות עליו הם די חלוקות אם כי אף אחד לא ממש מהלל :/

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות זה לימד אותי לקח ולא לרכוש עוד מוצרים שאין לגביהם קונצנזוס. (: זה מאוד אישי כמובן.. אבל עליי הוא פשוט לא עושה כלום

      מחק