חפש בבלוג זה

30.7.2012

הוסף למועדפים? גרסת יולי 2012


בלי הקדמות מיותרות, אגש ישר לעניין. לטובת הבלוג ניסיתי לשים לב אם יש מוצרים שהיו בשימוש תכוף יותר החודש, ואם יש מוצרים שימשיכו איתי הלאה. מסתבר שיש ...

המוצר הראשון שאהבתי החודש, הפתיע אותי. הסיבה לכך נעוצה  בכך שמדובר במותג שבדרך כלל אני נוטה להתעלם ממנו יש משהו בו שפשוט לא עושה לי את זה. ניגשתי למוצר בלי יותר מדי ציפיות וכנראה שכגודל הציפיה גודל ההפתעה (: 
מדובר בלחות עם גוון (aka tinted moisturizer) מבית דוקטור עור*. מה אהבתי? מתאים לכל סוגי העור, מקדם הגנה גבוה של SPF 30, לא נוסה על בעלי חיים, זמין ונגיש בפארמים, גוון בהיר, גימור חי אך לא מבריק מדי, נספג במהירות. באמת שאין מה לא לאהוב. כמו שכתבתי בפוסט פק"ל לקיץ, אני מאוד אוהבת את הtinted moisturizer  של אנה לוטן, אך הוא נמכר רק באינטרנט או דרך קוסמטיקאיות, מה שהופך אותו ל"לא נגיש" עבור חלקינו, כאמור את ד"ר עור ניתן למצוא ברוב הפארמים, והוא מהווה פתרון מצויין לימי הקיץ שבהם בא לנו על משהו קליל. מחיר 100 ₪ ל-75 מ"ל.


לחות עם גוון

המוצר השני שאהבתי מגיע דווקא ממותג שאני מאוד אוהבת ועד עכשיו התנסיתי בהרבה ממוצריו- בורג'ואה Bourjois למרות שסיימתי כבר 3-4 מייק אפים של המותג מעולם לא ניסיתי את הקונסילר שלהם, ובאחד המבצעים החלטתי לנסות. הקונסילר המדובר הוא חלק מסדרת ההלת'י מיקס healthy mixהמפורסמת. אז מה  אהבתי? נתחיל מהריח- אלוהי, שנית, הגוון- לא כתום מדי ולא ורוד מדי, נייטרלי אמיתי (אני מספר 52), כיסוי מעולה לכהויות מתחת לעיניים וגם לפגמים ובלמישים, והכי חשוב, מתקבע ומתייבש במהירות ומחזיק מעמד אפילו בלחות של יולי אוגוסט. המרקם קרמי אך לא כבד, הוא נמרח בקלות אך כעבור כמה שניות הוא מתקבע ולא זז לשום מקום- הללויה!!! שמתי לב שעדיף לעבוד איתו במהירות על מנת שלא יתייבש מהר מדי. מאוד אוהבת את הטיובה הלחיצה- שומר על סטריליות. מחיר- 99 ₪ ל10 מ"ל (מספיקה כמות קטנה, כך שהמוצר ישאר להמון זמן).
בורג'ואה- כרגיל לא מאכזבים

עוד מוצר שאהבתי החודש ודי הפתיע אותי שייך לבית היוצר של רימל RIMMEL LONDON. מדובר במסקרה "החדשה" שלהם. למה גרשיים? כי רק בארץ מדובר במוצר חדש, יש לי אותו כבר 8-9 חודשים פחות או יותר. המסקרה  נרכשה באחד משיטוטי הלילה באסוס. לא קראתי המלצות והזמנתי על סמך השם המסקרן SCANDALEYES, הכי אני! בהתחלה לא אהבתי את המסקרה והיא נזנחה בצד, ההשקה בארץ הזכירה לי נשכחות והיא נשלפה מתחתית המגירה. התוצאה אכן מעוררת סקנדל ובאמת כמעט כל יום השתמשתי בה.  לטעמי מדובר במוצר בעייתי, מדוע אתן שואלות? ובכן המברשת גדולה מדי ועלולה לא להתאים לעיניים קטנות או למי שקצת פחות מיומנת עם מסקרה, לטעמי לריסים התחתונות היא לא מתאימה בעליל והפורמולה עצמה בעייתית מעט ובכל פעם יוצאת כמות לא מבוקרת על המברשת. אז למה בכל זאת המסקרה במועדפים שלי? כי הריסים יוצאים באמת ארוכים ומפתים ו"סקנדליים". אחרי שמתרגלים למברשת ולומדים לשלוט בכמות החומר מדובר במסקרה חביבה מאוד. לגבי המחיר- לא יודעת לומר, כי כאמור את שלי קניתי באסוס. להערכתי מחירה נע סביב ה-50 ₪ אחרי הנחות.
סקנדל בעיניים

המוצר הרביעי שייך לגזרת השפתיים. לא אכביד במילים כיוון שנכתב כבר הכל. מדובר בסטיין אשר מכתים את השפתיים אך לא מייבש אותן, נראה כמו גלוס אך מחזיק מעמד יום שלם... ניחשתן כבר? מניחה שרובכן הבנתן שמדובר בסטיין של YSL Rouge Pur Couture Vernis, עד כה  הגוון הכי אהוב עליי הוא מספר 15. התחושה כל כך נעימה על השפתיים, ואני מרגישה אפקט קירור קל, השפתיים מוחלקות בזכות הפורמולה וכל הקמטוטים מתמלאים, הכי חשוב, זה לא דביק , מריח מצויין, וההכתמה מחזיקה יום שלם... ניתן להשיג בכ-180 ₪ בפארמים ובאפריל.
YSL  - מושלם!


המוצר הבא אהוב עליי כבר כמעט חודשיים, אני מוצאת את עצמי משתמשת בו כמעט בכל בוקר. מדובר בצללית מסדרת color Infaillible מבית L'OREAL. מדובר בצללית אבקה דחוסה המגיעה עם מכסה קטנטן שדוחס את הצללית לאחר כל שימוש. היא מזכירה את הצלליות של ארמני eyes to kill  ואולי אף את הצלליות של שאנל. הצבע האהוב עליי (שלצערי לא הצלחתי לצלם בצורה ראויה. ניתן לראות צילום קצת יותר נאמן למקור כאן) הוא מס' 21 Sahara treasure, הגוון הוא שילוב מדוייק בין חום, זהב וזית. אני כל כך אוהבת את הצללית הזו שאעיז לומר שמדובר באחת הסדרות הכי טוב מבין מותגי הדראגסטור. המחיר לפני הנחות 75-80 ש"ח. 
מי היה מאמין שמדובר בצללית שנרכשה תמורת 35 ש"ח?


מוצר אחרון לא שייך לשום קטגוריה ברורה, זה בטוח לא איפור אך זה גם לא ממש טיפוח. מדובר בקרם שהוא מבחינתי SOS. עד לאחרונה הכרתי את הגרסה הרגילה שלו שמרגישה כמו סוג של סרום/פריימר. המוצר הזה נושא שם זהה אך המרקם והפעולה שונה לגמרי. מדובר ב- CICAPLAST BAUM B5** ההגדרה הרשמית היא שמדובר בקרם המסייע לשיקום והרגעה לעור מגורה- בעיקר יבש, סדוק ומתקלף ועור הסובל מעקצוץ. הבאלם, בשונה מאחיו, מתאים לכל הגילאים כולל תינוקות. ואני מאמינה שכל מה שטוב עבור הבייבי שלי בטוח טוב עבורי. אני לא נוטה לסבול מעור יבש ואני משתמשת בקרם בעיקר בתקופות שהעור שלי בעייתי ויש "התפרצויות". אחת מהתכונות של הקרם היא סיוע בתהליך השיקום של העור, הודוות לנחושת, אבץ ומנגן שמצויים בין מרכיביו. רוב הטיפולים הנקודתיים לפצעונים גורמים לייבוש יתר של העור והקרם הזה עוזר לי להשתלט על היובש ולזרז את תהליך הריפוי. תכונה נוספת שאהבתי בקרם היא שהוא מתאים גם לשפתיים. אגלה לכם סוד- אני מורחת אותו גם על חתכים, עקיצות, וסתם פצעים וזה גורם מיד לתחושת רוגע. הבחנתי שאם מרחתי אותו בלילה, בבוקר ניתן להבחין בשינוי לטובה שחל בעור שלי. עוד מוצר מנצח מבית לה רוש פוזה. ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים. מגיע בטיובה של 100 מ"ל, ולהערכתי המחיר הוא סביב ה-120 ₪ (אל תתפסו אותי במילה). Capl5א שם זהה אך המרקם והפעולה שונה לגמרי.מדובר במר. המוצרלא ממש טיפוח. לומר אפקט קירור, השפתיים מוחלקות הודות לפורמולות וכל ה
מתאים גם לבייבי שלי
יש עוד כל כך הרבה מוצרים שאהבתי החודש אבל אני חושבת שחפרתי מספיק...
ומה נכנס למומלצי החודש שלכן?
נתראה בפוסט הבאה..

XOXO קוקו

גילוי נאות: 
* המוצר התקבל לסקירה
** המוצר התקבל להתנסות 

6 תגובות:

  1. איזה יופי של פוסט! הטעם שלנו דומה ואני סומכת על ההמלצות שלך בעיניים עצומות :) נשיקות יקירה ותמשיכי כך 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! כידוע גם אני סומכת על שלך בעיניים עצומות!!! נשיקות חזרה!

      מחק
  2. הגלוסטיין של YSL מוצר נהדר!
    הסדרה הזו של הצלליות של לוריאל מוצלחת בהחלט ואני אוהבת את מבחר הגוונים שיש.
    על המסקרה הזו של רימל קראתי כבר כמה המלצות ועוד לא פתחתי אותה. נראה לי הגיע הזמן...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגבי הגלוס והצללית- אני חומדת בעוד כמה גוונים לאוסף...אבל אחרי הפוסט האחרון שלך (אל תסתכל בקנקן LOL) אני חושבת שאני צריכה להתחיל לחסוך..
      לגבי המסקרה- כפי שכתבתי היא ממש לא מהמוצלחות אבל בחיי שהריסים יוצאים משהו משהו איתה...

      מחק
  3. יש לי את המייקאפ של ד"ר עור, עלי הוא טיפה כבד [אבל יש לי עור רגיש ושומני, אז זה לא חוכמה]. אבל בימים שאני ממש ממהרת ורוצה כיסוי נמוך הוא סבבה לגמרי. נראה לי שבחורף אני אחרוש עליו בטירוף! [כן, אני יודעת... אבסורד שזה מוצר שהכי מתאים לקיץ, ובשבילי הוא בא טוב דווקא לחורף]

    יש לי גם את הצללית של לוריאל ;) היא מדהימה, בכלל הסדרה הזו ממש ממש מוצלחת. יש לי כבר 6 צלליות מהסדרה, וגם זה רק בגלל שהחזקתי את עצמי ממש ממש ממש חזק

    השבמחק
  4. השפתון של איב סאן לורן מדהים!
    לי יש את הגוון מספר 10 ואני לגמרי מאוהבת בו!

    השבמחק