חפש בבלוג זה

9.10.2012

התנצלות, הסבר, ומה שביניהם

הפוסט הזה מתגלגל בראשי כבר למעלה מחודשיים. כאשר בכל פעם סיבה כזו או אחרת מונעת ממני מלכתוב אותו. אבל הנה הגיע העת, ואני סוף סוף יושבת לכתוב לכן.

אני חייבת לכן התנצלות (אולי גם לכם?), נעלמתי בלי הודעה מוקדמת ובלי הסבר. אך איזו מן התנצלות זו תהיה ללא הסבר נוגע ללב בצידה?

אך נשאיר את הציניות בצד, ונהיה רציניים לשניה.

כל מי שמוצא הנאה בכתיבה, ובעיקר בכתיבה של בלוג, יכול להבין אותי כשאני אומרת (יותר נכון כותבת) שהייתן עבורי מקום מפלט ומקום של נחמה גדולה.

זה ישמע אולי מצחיק למישהו מהצד, איך בלוג שטחי בנושא איפור, טיפוח, ולקים יכול לספק צרכים רוחניים? אז מסתבר שהוא יכול ואני אחסוך מכן התפלספויות מיותרות בנושא...


בתקופה האחרונה עוברים עליי דברים אישיים שגורמים לי להרגיש הרבה רגשות לא נעימים, ובין היתר זה גורם לי לחוש כאילו אני מרמה קצת כשאני נלהבת מעוד שפתון, צללית או מסקרה חדשה.
אולי זה מחסור בהשראה או  שהמוח שלי פשוט מלא במחשבות על דברים אחרים, קטונתי מלעשות לעצמי ניתוח פסיכולוגי, מה שקורה בפועל הוא שאני לא מסוגלת להביא את עצמי לשבת ולכתוב פוסט ): 

לצערי, אני מגלה שאני חייבת לכן התנצלות נוספת על כך שההסבר שלי כך כך לא מסביר (:
מדובר בנושא אישי, וכואב שבשלב הזה קשה לי להפתח ולדבר עליו, אך אני מבטיחה שבקרוב המוזה תחזור אליי ואני אהיה כבר אחרי כל הסאגה הזו, וארגיש מספיק בטחון בלשתף אתכן.

זה לא אומר שאני נעלמת.. אני פשוט מורידה הילוך... אז להתראות (בסוג של) בקרוב.

XOXO
 קוקו

http://www.youtube.com/watch?v=iWOyfLBYtuU

2 תגובות:

  1. לינוש יקירה Take your time לא מבינה למה את צריכה להתנצל :-) בכל אופן מאחלת לך שהקשיים יתפוגגו להם עם הזמן ושתעברי את התקופה הזאת....שולחת לך חיבוק חם וירטואלי.
    לידיה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! חיבוק חם וירטואלי בחזרה

      מחק