חפש בבלוג זה

8.8.2013

moody blue

I'm back!!!
אז חזרתי, או לפחות אני מנסה לחזור.
כל כך הרבה פוסטים נכתבו בראשי, כל כך הרבה רעיונות לפוסטים.. אך לצערי הרגשתי חוסר מוטיבציה לפרסם משהו.
כמובן שהחוסר חשק שלי, לא מנע ממני להציף את הדף של מכורי איפור אנונימיים בפייסבוק ברכישות אקראיות ובמניקור מעשה ידיי.
קיוויתי לחזור ולספר לכן (ואולי גם לכם) שהתקופה הרעה שפקדה אותי, חלפה עברה לה, ושהכל מונח מאחוריי. אך לצערי עדיין בעיות כאלה ואחרות מדירות שינה מעיניי, למרות זאת החלטתי לא לתת לזה להפריע לי ולנסות לשוב ולעשות את מה שאני אוהבת- לברוח לעולם שכולו יופי (:
מי שמכיר אותי באופן אישי יודע שלאחרונה אני במצב רוח לא משהו, אפשר לומר שלאחרונה אני מרגישה   blue. לא פלא שהסיבה שגרמה לי לרצות לכתוב שוב נעוצה בבקבוק קטנטן המלא בנוזל קרמי כחול, בדיוק כמו שאני מרגישה לאחרונה.


אני מודה שאני אוהבת להזמין לקים באינטרנט, אני אוהבת למצוא מציאות ולשלם מחיר זעום על מוצר שיעלה פי2/3/4 בארץ. אך לפעמים אני חייבת סיפוק מיידי, מה שבד"כ גורם לי להיכנס לפארם הקרוב לביתי ולצאת ממנו עם בקבוק לק חדש דנדש.-JA-DE moody blue no.38  לק מסדרת crystallic quick dry nail color
תמונה יח"צ


באחד משיטוטיי בסופר פארם הבחנתי שהלקים של גייד נמכרים ב12 ₪. כמובן שחטפתי לי איזה 2-3 ( נו טוב חמישה). אני די מחבבת את הלקים של ג'ייד (ויש לי לא מעט מהם) ולדעתי הם נותנים תמורה מעולה למחיר. אך כמובן שלא הייתי קונה אותם במחיר הרשמי (50-60 ₪). להפתעתי בקופה אחד מהלקים עלה קצת יותר.. כמעט כפול 2, ואמנם הבקבוק שלו היה קצת יותר יפה אך לא הבנתי לפשר ההבדל.
בדיעבד התחוור לי כי מדובר בלק מסדרת crystallic quick dry nail color. ואם מעניין אתכן לשמוע ה-5 סנט שלי בעניין, תמשיכו לקרוא...
אני לא מאמינה בדר"כ להבטחות על ייבוש מהיר ונוטה לכסות כל לק במייבש לק (בעיקר seche vite ) אבל החלטתי לבצע ניסוי.
 מרחתי את הלק ו.. ציפתה לי הפתעה נעימה, הפורמולה נוחה, קרמית ובעיקר מאוד פיגמנטית, הושג כיסוי כמעט מלא בשכבה אחת, אני אוהבת לשים 2 שכבות גם כדי לחזק את הגוון וגם כי אני משוכנעת שככה הלק יחזיק יותר זמן. במקרה של הלק המדובר לא היה צורך בשכבה נוספת אך מרחתי עוד שכבה והמתנתי.
תוכלו לנחש באיזו תמונה זו שכבה אחת ובאיזו שתיים?

לאחר 5 דקות עברתי בעדינות עם האצבע על הציפורן שלי, ובחיי שהלק היה יבש, ייתכן והוא היה יבש גם קודם אך חששתי להרוס את המניקור...
הלק היה יבש אך הרגשתי שבכדי להימנע מתקלות, כדאי להימנע מתנועות חדות מדי שיחרבו את הלק, ולכן המתנתי עוד קצת... ליתר בטחון.. כי כזו אני.. חרדתית.

אז מה דעתי? הגימור מבריק וקרמי אך מי שרגילה לברק של seche vite תרגיש שהוא לא מבריק מדי.
הבקבוק מעוצב בעיצוב הקלאסי של ג'ייד, ואני די אוהבת אותו מכיוון שניתן לסדר אותם אחד ליד השני ללא בעיה (פחות אוהבת בקבוקים מעוגלים)הידית ארוכה ונוחה והמברשת דקה, ולמרות שהרבה מותגים מוצאים מברשות עבות יותר, אני באופן אישי מעדיפה מברשת דקה.
תאורה מלאכותית

תאורה טבעית

מחיר רשמי 60.42 ₪ אך תמיד יש מבצעים, היום ראיתי אותם ב-20 ₪, וראיתי שיש גם מספר גוונים חדשים...
לסיכום- הפיגמנט מפתיע, הייבוש בהחלט מהיר, מרוצה ++
וקצת מאוסף שלי של ג'ייד......
 
יש לי עוד כמה שלא נכנסו לתמונה....

שיר קטן ברוח הפוסט:


XOXO
קוקו

*גילוי נאות- ג'ייד בגוון moody blue התקבל לסקירה, שאר המוצרים נקנו מכספי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה