חפש בבלוג זה

20.8.2013

המשפחה מתרחבת- מברשות SIGMA חדשות

אני אוהבת מברשות!!! אוהבת? מטורפת אולי יותר קרוב לתאר את  זה.... יש לי הרבה יותר מדי מברשות, ובטוח יותר ממה שחובבנית כמוני צריכה.
כמובן שתמיד חשקתי במברשות של מאק (MAC) אך  רצונות לחוד ומרשרשים לחוד.
למרות אהבתי למאק אני חייבת להודות שלא מצאתי שם את מברשת המייקאפ המושלמת, ותמיד חזרתי להשתמש באצבעות.
מפה לשם (ואחרי שרכשתי המון מברשות שחלקן היו נחמדות וחלקן פחות) כמובן שהסתקרנתי לנסות את המברשות של סיגמא SIGMA, לפני כשנתיים עשיתי את הצעד, והזמנתי מברשת דרך האתר שלהם.
חיכיתי כמעט חודש עד שקיבלתי את המברשת המיוחלת (מאז המשלוח שלהם השתפר והמשלוח מתקבל הרבה יותר מהר).


חלק מאוסף מברשות הסיגמא שלי

המברשת הראשונה שהזמנתי דרך SIGMA הייתה המברשת המהוללת F80, ומה אני אגיד לכם? זו הייתה אהבה ממבט ראשון... כל כך אהבתי אוה עד שכמעט לא היה איכפת לי ששילמתי משלוח כל כך יקר (כמחצית מעלות המברשת). 
מסקרנות חיפשתי באימייל שלי את הזמנה והנה היא (המחירים לא מעודכנים... זה היה לפני כשנתיים ומאז המחירים קצת עלו):
 Code
Item
Qty
Price
Grand Total
F80
Flat Top Synthetic Kabuki - F80
1
$16.00
$16.00
DSC-58
0112XJML Affiliate 10% off
1
-$1.60
-$1.60


Subtotal:
$14.40

Tax:
$0.00

Shipping Cost:
$7.81

Grand Total:
$22.21

הייתי כל כך מרוצה מהמברשת שהחלטתי לבצע עוד מספר הזמנות, ומאז גם מצאתי מברשת לא רעה בכלל שמהווה תחרות רצינית למברשת הטשטושים האלמותית של MAC-מברשת #217, כמובן שאני מדברת על E25, יש לי שתי מברשות כאלה ואני מוצאת את עצמי מושיטה את ידי אליהן מידי יום.

אם אתן מחפשות מברשת מייקאפ ומברשת טשטושים F80 , ו-E25  הן מברשות חובה.

כמובן שיש לי עוד כמה מברשות של סיגמא ובסוף הפוסט אציין את האהובות שלי.

 בינתיים הצטרפו 5 מברשות חדשות מבית SIGMA  לאוסף שלי:

F82- roundkabuki: מדובר במברשת מייקאפ. מדובר במברשת קבוקי סינטטית עם קצה מעוגל המתאימה למריחת מייקאפים מכל הסוגים ואף מייקאפים מינרליים (בצורת תפזורת). לי היא מזכירה טיפה את expert face brush מבית Real techniques.
F82- ROUND KABUKI

F82

F82

F82

F88- flat angled kabuki: גם היא חלק מהסדרה של הקבוקי הסינטטטיות, ומדובר במברשת הכי חדשה בסדרה, לטעמי היא גם הכי מזכירה את  F80, מדובר במברשת דחוסה וזוויתית כאשר פני השטח שלה שטוחים. היא למעשה שילוב של F84 ושל F80), היתרון שלה שניתן לעבוד איתה במקומות "הקשים" כגון צידי האף בגלל הקצה הזוויתי שלה.
F88- FLAT ANGLED KABUKI

F88

F88

תמונות השוואה בין F88 לF82:
מימין לשמאל:f88, f82

מימין לשמאל:f88, f82

מימין לשמאל:f88, f82

P82- precision round: מדובר במעיין מברשת בייבי של מברשות הקבוקי הסינטטיות (גרסה מוקטנת של F82). הזמנתי אותה בגלל שאני מאוד מרוצה מהמברשות הגדולות וגם כי היא מאוד מזכירה את  deluxe crease brush של real techniques. המברשת של ריל טכניקס היא מברשת  הקונסילר האהובה עליי ויש לי שתיים כאלה, אבל בגלל שאני לא עומדת בקצב הנקיון שלהן החלטתי להזמין עוד מברשת, המברשת של סיגמא ושל ריל טכניקס בהחלט מאוד דומות ומשיגים עם שתיהן תוצאות מעולות, שתיהן מדמות את קצה  האצבע ויוצרות Fingertip-like application , מכיוון שהP82 חדשה למדי באוסף שלי אני מרגישה שאני צריכה להתנסות בה עוד קצת בכדי להחליט מי משתיהן עדיפה.  (קוד הנחה ל-IHERB להזמנה ראשונה למברשות real techniques הוא NOY765.
P82- PRECISION ROUND

P82

P82

השוואה בין P82 ל deluxe crease brush:
משמאל P82

משמאל P82

E30-Pencil: יש לי הרבה מברשות עפרון, אך משום מה כבר הרבה זמן חשקתי במברשת זו, והיא לא איכזבה. מדובר במברשת עיפרון סטנדרטית, הקצה שלה נוקשה בדיוק במידה הנכונה ובינתיים אני מאוד מרוצה ממנה. מתאימה גם לטשטוש צללית/עפרון ליצירת מראה מעושן, הארה בזווית הפנימית של העין, הארה בעצם הגבה, ואף להנחת צללית בקפל.

P30-PENCIL


עם ההזמנה קיבלתי מברשת מוקטנת במתנה - מברשת אייליינר E05, אני חושבת שהמברשת עבה מדי לשימוש כמברשת אייליינר ואני מניחה שאשתמש בה כמברשת שפתיים או לקונסילר נקודתי.
E05

קצת מספרים-מחירה המלא של ההזמנה עומד על : 84.3 $ כולל משלוח (כאשר 62 $ עבור המברשות + $22.3 עבור המשלוח). לאחר הפעלת קופון של 20% (כרגע יש רק 10%) יצא : 71.9 $, כשמתוך זה כ-83 ₪ הם עבור המשלוח. מה אני בעצם מנסה להגיד? אני מאוד אוהבת את המברשות של סיגמא אך מחיר המשלוח, והחשש מפני ביצוע הזמנה גדולה בגלל תשלום מע"מ, ובעיקר בגלל בעיות שיש לי בסניף הדואר אני חוששת להזמין הזמנות בלי מספרי מעקב ובלי שום וודאות (דואר ישראל מתסכל אותי!!!!)

לאחרונה גיליתי כי התחילו לייבא את המברשות לארץ. בהתחלה נרתעתי בגלל שהמחירים היו  גבוהים יותר בצורה משמעותית. אבל מצד שני זה אומר שאני יכולה להזמין מעל 75$ בלי לחשוש, המשלוח מגיע בדואר רשום כך שניתן להיות יותר בטוחים שהמשלוח אכן יתקבל וכמובן הכי חשוב- שירות לקוחות בעברית.

בטוחה שרובכן כבר שמעתם על האתר KLEO. עשיתי השוואה בין האתרים ויצא שקלאו יקר יותר בכ10-20 דולר, ההזמנה המקורית שרציתי לבצע חרגה קצת מ75 $ ולכן החלטתי להמר ולנסות להזמין דרך KLEO.
ציפתה לי הפתעה נעימה ביותר.קודם כל המשלוח התקבל תוך פחות מ10 ימים. היה לי מספר מעקב כך שאפילו לא הייתי צריכה להמתין לפתק מהדוור (שתמיד מאחר בכמה ימים ובמקרה שלי אפילו לא מגיע), והשירות לקוחות- בהחלט ברמה בינלאומית. הייתי לקוחה נודניקית- והפצצתי את השירות שלהם בשאלות הן לפני ההזמנה, הן במהלכה וגם לאחריה. תמיד קיבלתי מענה תוך מספר שעות, המענה תמיד היה אדיב, מקצועי וסבלני.

כמובן שהזמנה נוספת ממתינה לי כבר בסל ואני ממתינה לחידוש מלאי של אחת המברשות שאני רוצה להזמין.
עדכון חשוב- לאחר שסיימתי לכתוב  את הפוסט נכנסתי לאתר של KLEO וציפתה לי הפתעה נעימה נוספת- הורדו המחירים!, כך שהפער בין האתר של SIGMA לאתר של KLEO הצטמצם משמעותית.
כך למשל המברשות המהוללות f80-f88  עלו 110 כשאני הזמנתי אותן (אוף שונאת להרגיש פרייארית), ועכשיו המחיר שלהן עומד על 79 ₪ (31 ש"ח פחות) ומשלוח בדואר רשום עולה 20 ש"ח - בסה"כ 99 ש"ח למברשת. כשבאתר של סיגמא הן עולות 18$ לפני משלוח שזה משהו כמו 67 ₪ (לפני משלוח) המשלוח למברשת אחת עומר על 12.75 $ שזה כ-47 ש"ח כלומר מברשת אחת דרך האתר של סיגמא הייתה עולה לי  כ-114 ש"ח אז נכון פר מברשת KLEO  עדיין יותר יקר אבל בגלל דמי המשלוח המופרזים, די ברור מה יותר זול.... אם אין לכן סבלנות להמתין לבלאק פריידי (בדר"כ המשלוח מסיגמא הופך להיות חינמי), נראה שKLEO יותר זולים.

בנימה אישית- אני מאוד אוהבת יוזמות כאלה, שמקרבות אותנו למותגים שלא נגישים לרובנו, אני רק מקווה שזו התחלה של משהו טוב ובקרוב נוכל להזמין גם בנפיט, נארס אורבן דיקיי, לורה מרסיה, אילמסקה ועוד.... 
אז אם עוד לא היה ברור- אני סופר מרוצה מKLEO... ומקווה שלאט לאט הם יביאו גם את ליין האיפור של סיגמא ומי יודע אולי גם עוד מותגים..
רשימת מכולת של המברשות מאסט שלי:

ומה המברשות האהבות שלהן מסיגמא?

XOXO
קוקו





*יובהר כי כל המוצרים בפוסט, נקנו מכספי.


6 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את המברשות של סיגמא וממש שמחתי לשמוע על הורדת המחירים של קליאו! איזה כיף שאפשר להזמין את המברשות בלי לדאוג שהן לא יגיעו בגלל הדואר!

    השבמחק
    תשובות
    1. ללא ספק כיף! (על תיסכוליי מהדואר בהזדמנות אחרת) ואני מקווה שהם ימשיכו להביא עוד מוצרים של סיגמא... מתחשק לי לנסות את האיפור שלהם....

      מחק
  2. אנונימי21/8/13 06:59

    כמוני כמוך, אהבה בלתי מוסברת ובלתי ניתנת להבנה כשאני מדברת על כך עם חברותי לעבודה על תשוקתי לעוד ועוד מברשות, ואין לא מצליחות להבין את זה... אף פעם לא יודעת שובע ממברשות, ממש מריירת למראה מברשות, יש לי מבחר גדול של מאק וסיגמה ורייל טכניקס, ולשאלתי אם יש לי את ה- F80 למה בדיוק אני צריכה את כל הסדרה? כל הסדרה בדרך אלי, מניחה שיגיעו אלי תוך שבוע שבועיים....
    אשלח לך בוואטסאפ מברשת לברונזר מסקרנת שקניתי מאייהרב שעושה את העבודה
    לאב יו ליני ובואי בחייאת ניפגש בת"א <3
    עפרה

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנת את כל החמישיה? של הקבוקי הסינטטיות? אויי אני מייררת!!!! דרך סיגמא? או קלאו? יש לי 3 מתוך 5 ואני פשוט מאוהבת בהן... המברשות הכי טובות שהיו לי למייקאפ! תשלחי תמונה!!! מחכה (:

      בואי ניפגש באמצע, לאב יו טו עפרל'ה!!! <3

      מחק
    2. אנונימי22/8/13 14:04

      כןןןן... את כל החמישיה, ויש לי את ה- 80 כבר הרבה זמן, והזמנתי מסיגמה בעלות של 300 ש"ח....
      קיבלתי אתמול ספח של דואר רשום, האם זה מהם?
      נחכה לאחה"צ ונבדוק <3
      עפרה

      מחק
    3. מקווה שזה זה!!! המברשות האלה פשוט מעולות!!!
      לא שילמת מע"מ על ההזמנה? (חורג מ75 דולר)

      מחק