חפש בבלוג זה

6.9.2013

Lime crime- שפתי קטיפה והעוזר הקטן שלי


כבר הרבה זמן שהזלתי ריר על המוצרים של  lime crime. כמובן שגורם המשיכה הראשוני הוא האריזות המתוקות.
האריזות הנחשקות



ליים קריים lime crime

lime crime האוסף הצנוע שלי

חד קרן קסום, מנצנץ והולוגרפי על רקע סגול בהיר- מישהי יכולה להישאר אדישה למראה הזה?
אחרי חודשים של התלבטויות החלטתי לפנק את עצמי לכבוד יומהולדתי (כי אם אין אני לי מי לי?) והזמנתי את המוצרים שסיקרנו אותי, מאז חלפו כחמישה חודשים ואני מרגישה שהתנסיתי במוצרים תקופה מספקת בכדי להביע את דעתי.
נתחיל עם השפתון שסיקרן אותי הכי הרבה Opaque lipstick בגוון Geradium, מדובר בגוון קונבנציונלי למדי קורל-ורוד, בעל צבע עז וקייצי, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. מדובר בשפתון לח למדי בעל גימור חי וטבעי ואטום לחלוטין.
מקור מכאן

המותג ברובו מייצר גוונים קצת פחות קונבנציונליים ואני מניחה שקהל היעד שלו כולל בנות קצת יותר הרפתקניות ממני, זה הבית החם לחובבות השפתון הכחול, ירוק, צהוב ואפילו בגוון מנטה. אך אם אתן כמוני- די סטנדרטיות, לא הייתי ממהרת לרכוש שפתון של ליים קריים ומחפשת חלופות אחרות בשוק. אז נכון שהאריזה מטריפה (מטריפה בחזקת 5!) אבל מדובר בגוון שניתן למצוא לו חלופות זמינות יותר וזולות יותר בשוק הישראלי, במילים אחרות- מדובר בשפתון רגיל למדי. השפתון לא מתיימר להיות עמיד, אך הוא מחזיק מעמד יפה ואפילו לאחר ארוחה הבחנתי בשאריות גוון על השפתיים בדומה לסטיין. מחיר 15.99 ל3.5 גרם.
לסיכום- לא נרשמה התרגשות מיוחדת, לא מהגוון ולא מהמוצר עצמו, אך שפתונים מהמותג בהחלט מומלצים למישהי שמעוניינת בגוון ייחודי יותר ממה שאני רכשתי.

סווצ'

סווצ'
אגב, כשקיבלתי את השפתון הייתי בטוחה שהוא מזכיר את קוסטה שיק של מאק.להפתעתי מדובר בגוונים שונים לחלוטין ולמען האמת לא מצאתי דיוט מדוייק באוסף שלי שיתחרה בgeradium של ליים קריים, כך שאולי בכל זאת מדובר בגוון יחודי שפשוט לא הצליח לרגש אותי? תמונת השוואה
משמאל: mac- costa chic; מימין: lime crime geradium

המוצר הבא הוא הפריימר לעיניים המכונה Eyeshadow Helper ותנו לי לומר לכם שהוא חתיכת עוזר! נתחיל מהאריזה: מדובר בטיובה לחיצה עם קצה מחודד ודק המאפשר שליטה קלה על כמות החומר, האריזה מאפשרת שמירה על סטרליות, (בעבר המוצר הגיעה בשפורפרת עגולה ובכל שימוש היה צורך להכניס את האצבע לתוך החומר, אני פחות אוהבת אריזות כאלה ומעדיפה טיובות לחיצות). האריזה יפה ומתהדרת בצבע סגלגל רך.
האריזה- מהפנטת. מקור תמונה מכאן


מקור תמונה מכאן

מקור תמונה מכאן

מדובר במוצר מנצח מבחינתי, בימים שאני מורחת את הפריימר הצלליות שלי מחזיקות מעמד כל היום, לא נכנסות לקפל, לא זזות, האיפור נראה זהה במשך כל שעות היום. מומלץ למרוח עם האצבע ומיד להניח צללית בזמן שהפריימר לא הספיק להתייבש באופן מלא, ניסיתי להניח גם לאחר ייבוש ולא הבחנתי בשוני בעמידות. מומלץ במיוחד בשימוש בפיגמנטים בתפזורת. מבחינת ההסרה- מבחינתי מודבר במוצר שדורש מסיר איפור חזק למדי, כי גם אחרי שטיפה של הפנים ומעבר עם הביודרמה שלי אני עדיין מבחינה לעיתים בפריימר, אז או שאני מספיגה צמר גפן בביודרמה ומניחה על העפעף לכמה דקות עד להתמוססות או שאני משתמשת במסיר איפור דו –פאזי.
אם עדיין לא מצאתן את הפריימר המנצח שלכם ממליצה בחום לנסות- עלותו 20 $ לכמות של 10 גרם, כשכל מה שתצטרכו הוא כמות בגודל גרגיר לכיסוי העפעף, בשימוש כמעט יומיומי של חמישה חודשים, הטיובה נראית מלאה כמו ביום רכישתה. (כשאני רכשתי עלה 16.99 $ לא ברור לי מדוע יש פער לאחר פחות מחצי שנה, וזה גם המוצר היחיד שמחירו השתנה, אבל עדיין מבחינתי מדובר בהשקעה שווה).
ניתן למצוא גם פה במחיר הקודם, אך כמובן שכדאי להשוות לעניין המשלוח.

המוצר האחרון שרכשתי, הוא בעצם המוצר שעורר את סקרנותי למותג.
 כמובן שאני מדברת על ה-Velvetines, מדובר בליפסטיק נוזלי, בעל אריזה הדומה לגלוס, אשר נמרח בעזרת אפליקטור ספוגי. בעוד החומר רטוב הוא נראה כאודם/גלוס אטום ורגיל למדי, אך ברגע שהחומר מתייבש-
 הופך למאט לגמרי ומזכיר קטיפה.
קטיפה, מקור תמונה מכאן

 הגוון שהזמנתי הוא Suedeberry, גוון המזכיר תות קורלי (אני גרועה בתיאור גוונים) הוא לא אדום אך גם לא קורלי מובהק. גוון לביש למדי לכל השנה. המרקם נעים ומרגיש יוקרתי ומפתה. בכל פעם שאני מושחת את שפתיי במוצר המופלא הזה אני מרגישה כאילו אני עדה לקסם. הצבע אטום לחלוטין, מאט קטיפתי והשוס- העמידות! וואו!!!! החזיק מעמד גם אחרי שתיה וגם אחרי אכילת מוצר שומני, אין שום סיכוי שהוא יזוז לאנשהו, מדובר בסטיין שפתיין משודרג.
אם אתן חובבות שפתונים עמידים, בגימור מאט, אשר לא מיבישים את השפתיים- זה בהחלט המוצר בשבילכן.
 מחירו 16.99 $ לכמות פיצפונית של 3 גרם.
הוולווטין במצב "רטוב"

עדיין רטוב

מתחיל להתייבש


במצב יבש
נסיון להוריד את הוולווטין באמצעות מגבון לח

לסיכום- הפריימר לעיניים וה Velvetines-שווים את הדמי משלוח  בסך 10 $ וכמובן שתמיד ניתן להזמין עם חברה ולחלוק את דמי המשלוח.

מוצרים נוספים שמתחשק לי לנסות  מהמותג הם הלקים והאייליינר הנוזלי שלהם (אולי אזמין צבע "משוגע")
במאמר מוסגר אציין שאני לא נכנסת לכל המחלוקת ש"רצה" בנט סביב המותג ומי שמתעניינת מוזמנת לקרוא על כך בגוגל ולקבל החלטות בהתאם.
את המוצרים ניתן להשיג באתר הבית של ליים קריים
ניסיתן מוצרים מהמותג? אשמח לשמוע מה עוד מומלץ?

בנימה אישית- הקרדיט לכתיבת פוסט זה מגיע לאישה נפלאה- עפרה שמר היקרה!<3

שתהיה לכולנו שנה טובה וקסומה.. ומי יודע אולי נפגוש השנה חד קרן קסום?
XOXO

קוקו

14 תגובות:

  1. סקירה הוגנת ומפורטת שעושנה חשק לרוץ ולהזמין כי לשני האחרונים נתת ציון 10 (ניסית את המוזלי עמיד של עופר? יש דמיון? אני ממש אהבתי) והראשון גם היא רגיל האריזה שלו היא אחד הקנקנים...
    חג שמח וברוכה השבה...

    השבמחק
    תשובות
    1. חג שמח יקירה, של עופרה לא ניסיתי, אבל ברגע שיגמר בטוח אנסה כי שמעתי עליו דברים טובים.
      לגבי האריזה- הכי לא עומדת בפיתוי... מסוג האריזות שבא לי להציג על שולחן האיפור שלי....
      אם תזמיני, תעדכני מה דעתך.

      מחק
  2. הוולווטיינס קוסמים לי כבר הרבה זמן.
    שני הגוונים שבחרת מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורין. הם בהחלט מהממים ולדעתי - אם הם קוסמים לך- מגיע לך שתתפנקי (:

      מחק
  3. מפנטזת על הוולווטיינס זה זמן מה. יופי של פוסט יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! גם אני פינטזתי עליהם זמן רב ובסוף הוכחתי לעצמי (שוב) שאין לי יכולות איפוק... אולי בבלאק פריידי יהיו הנחות או משלוח חינם (:

      מחק
  4. הצלחת לעשות לי חשק סיס :) והאחרון זה בדיוק הגוון שאליו התכוונתי

    השבמחק
    תשובות
    1. אווו סיסי אני מתרגשת שאת קוראת את הבלוג שלי, לגבי הוולווטינס- מה אני אגיד לך? הרווחת!!! את תמיד מוזמנת לספריית האודמים שלי (:

      מחק
  5. הצלחת לעשות לי חשק סיס :) והאחרון זה בדיוק הגוון שאליו התכוונתי

    השבמחק
    תשובות
    1. את מוזמנת למבצרי לנסות אותם (:

      מחק
  6. יופי של פוסט! לא יאומן אבל אין לי אף אחד מהוולנטיינס! *הולכת לעמוד בפינה*.
    אגב הGeradium מהמם, יש לי אותו כבר שנה ואני לא משתמשת אבל נורא כייף להריח ולהסתכל על הצבע:)
    אני חושבת שדיופ מוצלח שלו הוא ה viva glam nicki 2:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן לא יאמן (:, את חייבת את הוולווטינס. לא מצאתי שום מוצר דומה והאפקט שלהם פשוט מדהים. העמידות בכלל מפתיעה (מאז הפוסט הצטרפו לךאוסף עןד שניים ואני פשוט מאוהבת בכל אחד מהם) כמו שכתבתי בפוסט חוץ מהאריזה של השפתונים (הרגילים) אני לא יכולה להגיד שיש משהו יוצא דופן בשפתונים (מלבד האריזה כמובן). הגרדיניום צבע מדהים לקיץ אבל בהחלט ניתן למצוא דיופים, (אכן הניקי נראה מאוד דומה בתמונות ברשת).

      מחק
  7. אנונימי13/5/14 11:33

    יש לך מידע על הלקים שלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא התנסיתי בלקים של המותג, רובם (א אף כולם) פסטליים ונראים מאוד יפים בסווצ'ים.

      מחק