חפש בבלוג זה

14.9.2013

הערומים הנכונים גרסת ספטמבר 2013 my favourite nude lipsticks at the moment

הגיע הזמן לעוד וידוי.
עד כמה שאני אוהבת לראות מראות איפור ססגוניים ומיוחדים ונפעמת משילובי צבעיים מקוריים, על פניי הפרטיים אני נוטה לעטות מראה סולידי עד כדי משעמם (:
כשאני כבר מרשה לעצמי להתפרע , ולהעז קצת יותר באיפור העיניים, אני נוטה לשלב זאת עם שפתיים טבעיות למדי.



כמובן שבקיץ אני נוהגת להדגיש יותר את השפתיים אך ככל שמתקרר (כן אני עדיין מחכה שהסתיו יחל...) אני מעדיפה לוק כהה יותר בעיניים וטבעי יותר בשפתיים.
אני לא מחסידות הכללים בכל הנוגע לאיפור אבל על עצמי אני נוהגת לאמץ את הכלל "הדגש בכל פעם רק אזור אחד" ואם בחרתי להדגיש את העיניים או חס וחלילה לגוון ולמרוח איפור קצת פחות נייטרלי, אלך על שפתיים נודיות (NUDE) וטבעיות.
מבחינת העדפה אישית- אני לא אוהבת את מראה השפתיים המחוקות אלא מעדיפה מראה מראה חי וטבעי, מעיין וריאציה ל-my lips but better.
הניודים שאני אוהבת בדר"כ יחמיאו לגוון הפנים ולשפתיים ויהיו "לבישים" גם בשעות היום.
לאחרונה עשיתי סדר במגירת השפתונים שלי וגיליתי ש-3 שפתונים לא במקומם, מה שאומר שאני כנראה משתמשת בהם די הרבה. אני מודה שקצת קשה לי להתחייב למושג "המועדפים עליי" לכן אקרא לזה- המועדפים נכון לרגע זה (:

נתחיל בשפתון הכי ותיק שלי ואני חושבת שבין האהובים עליי בכל האוסף שלי: crystal baby(01) מסדרת pure color  מבית Estee Lauder.
האריזה כל כך יפה, הריח מתוק ומשכר (חייבת לציין שהריח חזק למדי ולא כל אחת תתחבר אליו) והגוון פשוט מושלם, מדובר בשילוב בין גוון  עור לבין גוון ורדרד (הצילום לא עושה חסד עם הצבע). הגוון מחמיא לשפתיי, הגימור חי ומעט מבריק, בערב אני מוסיפה מעליו טיפה של גלוס ויש לי את השפתון המושלם. אני חושבת שזה שפתון MUST והכי קרוב לגוון השפתיים שלי, רק מעט טוב יותר (:
החמודי הזה הוא הכי יקר מבין המומלצים בפוסט זה, למיטב זכרוני כ-165 ₪ לפני הנחות, רכשתי לפני די הרבה זמן בהנחה של 50%.

תסמכו עליי, על השפתיים הוא מתקבל כמו עור שני (:





השפתון הבא הוא nude delight (700) מסדרת moisture renew lipstick מבית Rimmel London.
גם בשפתון זה אני מוצאת שהאריזה קוסמת לי, מדובר באריזה סגולה מטאלית, אשר בהחלט בולטת באוסף שלי. השפתון עצמו לח מאוד, נוח מאוד על השפתיים, לסדרה זו יש ריח קצת מוזר אך הוא די חלש ואינו מורגש על השפתיים. הגוון הזה יותר ניודי מהקריסטל בייבי, והוא יותר כתמתם ומעט יותר אטום  ומובחן על השפתיים שלי. באופן כללי מדובר בסדרה מאוד מוצלחת לחובבות השפתונים הלחותיים, בעיניי זהו שפתון המתאים לכל שעות היממה ויהלום במיוחד איפור מעושן, ולטעמי יראה נפלא על גווני עור כהים יותר משלי. השפתון נרכש די מזמן ואיני זוכרת את מחירו המדוייק אך נראה לי כי ניתן להשיג בארץ במבצעי 50% במחיר של כ40-50 ₪, בחו"ל יעלה פאונדים בודדים.
מימין- רימל (700); משמאל קריסל בייבי של אסתי לאודר

העליון-קריסטל בייבי של אסתי לאודר; התחתון רימל מס' 700




השפתון האחרון לפוסט זה גם הוא של rimmel London מספר 03 (ללא שם) מסדרתlasting finish by kate 
על סדרה זו עמלה בכבודה ובעצמה קייט מוס (ותנו לי לומר לכם שהבחורה יודעת מה היא עושה אבל ארחיב על כך בהזדמנות אחרת), זה השפתון הכי כהה, הכי ניודי,  והכי אטום בחבורה, אם כי מדובר עדיין בשפתון בעל גימור חי ולח ואינו אטום לחלוטין. מכיוון שהפרומולה שלו הכי יבשה הוא גם מחזיק מעמד הכי הרבה זמן והוא לגמרי הניוד המועדף עליי ללוקים של ערב (אך מתאים גם לשעות היום בהחלט). גם לסדרה זו יש ריח, אך הוא נעים יותר ועדין הרבה יותר נעים מאחיו הסגלגל,  גם הוא אינו מורגש ברגע שמורחים על השפתיים. גם מחירו של שפתון זה לא יעלה על 50 ₪ במידה ותרכשו במבצעי 50%.
מימין לשמאל-03 מסדרת קייט;קריסטל בייבי של אסתי לאודר; רימל מספר 700




עיפרון השפתיים שעובד מעולה עם שלושתם הוא levres contour בגוון  enjoleuse (11) מבית bourjois, מדובר בתוחם הדורש חידוד, בעל פורמולה יבשה למדי המתאים בצורה נפלאה לשלושת השפתונים אשר המלצתי עליה.


מלמעלה למטה: רימל 03 מסדרת קייט; קריסטל בייבי של אסתי לאודר; רימל מספר 700. בצד- עפרון שפתיים מס' 11 של בורג'ואה

אני חושבת שהמאפיין של שלושת השפתונים שכתבתי עליהם הוא שאף אחד מהם לא גורם למראה של גופה ומחיקת שפתיים, כולם מחמיאים וגורמים לשפתיים להיראות בריאות וחושניות. כמובן שהשלישיה שהמלצתי עליה
אינה ממצה ויש לי עוד כל כך הרבה שפתונים ניודיים שאני אוהבת, אשתף בפוסט הבא.....
אז ספרו לי מהו הNUDE המועדף עליהם?

צירפתי סרטון הממחיש עד כמה השפתון של אסתי לאודר אלוהי (לפחות לעניות דעתי ) (:


XOXO
קוקו


* הרשו לי להתנצל על כי איני שולטת במחירים המדוייקים של המוצרים, כאמור כולם נרכשו לפני זמן רב ואיני זוכרת ):

6 תגובות:

  1. אני חושבת שהראשון הוא המוצלח ביותר בחבורה. עליי שפתונים ניודיים פשוט לא עובדים, אבל הגוון הראשון הוא כמו ורד עדין ו-ורדרד - מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. הקריסטל בייבי הוא גם המועדף עליי, הוא פשוט שפתון מושלם! לכל השנה ולכ אחת. גם עליי ניודיים לא משמ עובדים אבל השלישיה למעלה הם ניודים שקצת פחות מוחקים את השפתיים ולכן איכשהו עובדים עליי. אם יזדמן לך לתפוס את הקריסטל ביייבי במבצע- ממליצה בחום!

      מחק
  2. אוהבת את השפתונים של רימל! יש לי אחד מסדרת קייט מוס (16) ושניים מהסדרה הלחותית. מעניין לנסות את הניודים שבחבורה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. 16 מהליין של קייט הוא מהמם! קניתי לעצמי אחד , אחותי ראתה ומיד הזמנתי לה גם אחד. בכלל הסדרה של קייט מוצלחת. בכללי, השפתונים של רימל מעולים. ניסיתי את רוב הסדרות שלהם והם בהחלט הפתיעו אותי לטובה.

      מחק
  3. האסתי לאודר בהחלט נראה מעולה. האחרים חביבים, אבל אותו אני מתכוונת לאתר ולנסות בהקדם האפשרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אכן מעולה! ושווה כל שקל!! אשמח לשמוע אם אהבת לכשתתנסי.

      מחק