חפש בבלוג זה

30.9.2013

מעקב משלוחים Vo.1

from l-r: heart of the ocean, i got a goodie bag!, yo! mamas!, rainbows on crack



from l-r: heart of the ocean, i got a goodie bag!, yo! mamas!, rainbows on crack





"אחרי החגים" שמח לכולנו. מקווה שכולכן הספקתם לנוח ולאגור כוחות.
בלי הקדמות מיותרות' החלטתי להתחיל פינה קטנה שתחשוף את החבילות שאני מקבלת.
למרות שאני בתקופת "יובש" מבחינת הזמנות יש כמה הזמנות "ישנות" שהגיעו לידיי רק לאחרונה.
למי שעדיין לא יודעת אני אוהבת לקים, מאוד אוהבת לקים, אוקיי, אני מניחה שהתיאור הנכון יהיה שאני מכורה ללקים.
כבר מספר חודשים שאני חושeת בלקים גליטריים חדשים, והחלטתי להתפנק לכבוד החגים (כל תירוץ תופס).
הזמנתי 4 לקים מ- GLITTER BUNNY, תאמינו או לא מדובר במוצר כחול לבן (לינק לעמוד הפייסבוק) הלקים לא נוסו על בעלי חיים, טבעוניים וידידותיים לכל אוהבי החיות.
כל לק הגיע ארוז בנפרד מה שמבטיח מינימום נזק (:
אבל מעבר לאג'נדה היפה, מדובר בלקים יפייפים!

טרם התנסתי בהם, אבל הסווצ'תי והסנפתי. והם נראים מבטיחים, אני כבר לא יכולה להתאפק וממש רוצה לנסות את כולם!! הלקים הרבה יותר יפים במציאות מאשר בתמונות, ואם את חובבת גליטריים- בהחלט מומלץ לנסות. 
מחירו של כל לק הוא 10$ כאשר הלק ההולגרפי עולה 11.5$, משלוח בישראל עולה 3$.
לאחר שאתנסה בהם תקופה מספקת אוכל לכתוב סקירה מפורטת.
במידה ותרצו לראות עוד פוסטים בסגנון הזה, אשמח אם תגיבו.

XOXO

קוקו 
בינתיים תהנו מהתמונות:
glitter bunny swatches


glitter bunny swatches
from l-r: rainbows on crack, heart of the ocean, yo! mamas!, i got a goodie bag!

עוד סווטצ'

rainbows on crack לצערי המצלמה לא משקפת את יופיו של הלק ההולוגרפי הנדיר הזה
rainbows on crack

rainbows on crack הולוגרפי מדהים ביופיו.


סווצ'ים מוצלחים יותר:
מכאן
מכאן

מכאן
  i got a goodie bag! על גבי בסיס שחור, תמונה מכאן

8 תגובות:

  1. אנונימי30/9/13 15:03

    יאיי... תשלחי לי הביתה את הכחול והשחור בכלל מעלףףף... חחח
    גם ככה יש לך המון במלאי
    אז יאללה.. המשלוח והבולים עלי :-)

    עפרה שמר

    השבמחק
    תשובות
    1. עפרל'ה את מוזמנת לממלכתי!!!!! לך אתן עד חצי המלכות (:

      מחק
  2. יאמי *~* אילו לקים מגניבים, תתחדשי ותיהני :)

    השבמחק
  3. איזה צבעים מקסימים!!! אני כל כך עייפה מהסרת גליטרים, שדי נמנעת מהם, אבל מה שבחרת עושה חשק

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, אכן צבעים מפתים ולמרות שגם אני נאבקת עם הסרת גליטרים לא יכולתי לעמוד בפיתוי. לטעמי הכינוי שלך דורש איזה לק מהליין לא? איך את מסירה גליטרים? רגיל או עם נייר כסף?

      מחק
  4. אנונימי15/11/13 12:09

    Wow you did a great job , 'i love this indie brand ,
    They have some unique polishes to choose from ..
    the owner is such a nice person too.
    I liked the way you reviewed them surely "rainbow on crack " is gonna be in my wish list .
    I hope you would like to check out I too did a review of three of her polishes her.. http://adventuresinbeautylandbycamy.blogspot.in/2013/11/glitterbunny-polish-reviews-and-fun.html
    getting added to your blog !!! hope to see you on my blog too.. waiting to see more from you ..
    -CAMELIA

    השבמחק
    תשובות
    1. Thank you dear
      What a pleasend and joyful response. Nicole really rare girl and her brand is very her (:similar to
      I read your great review and really liked it, I'll probably wont resist and gonna buy everything!!
      Your blog is really cute and I'm sure gonna follow!!
      linn

      מחק