חפש בבלוג זה

24.1.2014

קצרצרים- שולפת ציפורניים עם סוכר מוזהב מבית JA-DE+ הגרלונת (ההגרלה סגורה)

את הפוסט הזה אני מתכננת כבר המון המון זמן, הבעיה היחידה שהלק שכל כך רציתי לספר לכן עליו נגנב ממני באכזריות על ידי אחותי.
כך היה- אחותי נוטה להשאיל ממני לקים ולהחזיר לאחר כשבועיים, אך עם הלק המדובר היא השאילה והשאילה והשאילה עד שנאלצתי להפעיל קצת לחץ בכדי לקבל את הפאפי הזה בחזרה (:
הלק המדובר הוא לק באפקט חול נוזלי/סוכר בגוון זהב מבית ג'ייד. מדובר בפורמולה המשלבת גליטר ומאט ביחד, לאחר המריחה מתקבלת טקסטורה מחוספסת ואפקט רב מימדי המשלב בין מאט לנוצץ, דמיינו חול רטוב או סוכר על גבי הציפורניים.



הטירוף החל להערכתי לפני כשנה וחצי כאשר  OPI הוציאה לקים אשר כונו בשם המפתה  liquid sand או בתרגום חופשי חול נוזלי, מודה שהסתקרנתי והזמנתי לי כמה לקים להתנסות.
לאחר התנסות קצרצרה הבנתי שהטרנד הזה לא מדבר אליי ודי הזנחתי את הלקים הללו.
באיחור אופנתי כמה מותגים נוספים הצטרפו לטרנד, וביניהם ג'ייד (כבר ציינתי בעבר שאני מאוד אוהבת לקים מהמותג הזה), ניסיתי את הלק וציפיתי להתאכזב אך לשמחתי הפורמולה של ג'ייד הייתה שונה מהפורמולה שהכרתי.
מדובר בלק מאוד סמיך ומרוכז ולמעשה שכבה אחת בהחלט יכולה להספיק (במיוחד בימים שאנחנו ממהרות), הלק מתייבש מהר למדי והטקסטורה שמתקבלת אינה מחוספסת מדי-מה שהופך אותו לטיפה יותר נעים למגע, העמידות מעולה (אם כי האפקט הנוצץ קצת דוהה לאחר שטיפה מרובה של הידיים).  תכונה נוספת שמאוד אהבתי בלק, זו העובדה שהוא מסוגל לספוג שכבה דקה של מייבש/טופ קואוט וזאת מבלי שהאפקט יהרס (אך שימו לב -ההמלצה היא לא למרות מייבש).
אני באופן אישי הכי התחברתי ללק הזהב בסדרה מס' 50 GOLD SUGAR, כפי שאלכס כתבה יש מצב בהחלט שזה יהיה מניקור חתונה מדליק!
והנה כמה שילובים שעישתי עם הלק:























כל כך אהבתי את הפורמולה שהחלטתי לפנק מישהי מהקוראות המקסימות שלי. לק ורוד קורלי מטריף מסדרת הסוכר !


כל מה שאתן צריכות לעשות:
1.  להיות רשומות כקוראות או כעוקבות (מצד שמאל יש כפתור כחול עליו כתוב הצטרף לאתר זה  או להצטרך כעוקבות יש ללחוץ על הלחצן משמאל follow this blog), או גם וגם מה שיעניק כניסה כפולה.
2. לכתוב תגובה- "אני מעוניינת להשתתף"+כתובת אי-מייל שלכן.
הזוכה תפורסם בעוד שבוע מהיום, ביום שבת 1.2.14, אשלח מייל לזוכה ואם תוך 48 שעות לא אקבל תגובה, אערוך הגרלה חוזרת.
ההגרלה מיועדת לתושבי ישראל בלבד.
אהה כן, מתוכננת הגרלונת נוספת בקרוב אז כדאי להמשיך לעקוב (:

עדכון- והזוכה בהגרלה היא ANAT RADENSKY, יקירה- המייל בדרך אליך.
 תודה לכל מי שהשתתפה, בקרוב הגרלה נוספת!


XOXO
קוקו

**גילוי נאות- לק ורוד התקבל לסקירה

22 תגובות:

  1. אני מעוניננת להשתתף Ardnsky@gmail.com

    השבמחק
  2. אנונימי24/1/14 14:17

    אני מעוניינת להשתתף karini@bezeqint.net

    השבמחק
  3. אנונימי24/1/14 14:19

    נרשמתי! מעוניינת להשתתף. מקווה לזכות. המייל שלי moranlavi@walla.co.il

    השבמחק
  4. אשמח להשתתף בהגרלה shanyn227@gmail.com

    השבמחק
  5. הזהב נראה מהמם!
    אני אשמח להשתתף... המייל שלי הוא lirone9@gmail.con
    סופ"ש מופלא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הזהב אכן מהמם! בהצלחה יקירה!

      מחק
  6. אשמח להשתתף racheli22228@walla.co.il

    השבמחק
  7. אני מעוניינת להשתתף בהגרלה! הלק מהמם!
    maiush.sy@gmail.com

    השבמחק
  8. אני מעוניינת להשתתף :) rina164@gmail.com

    השבמחק
  9. צבע מושלם!!! והשילוב עם הירוק והטורקיז פשוט הורס!
    נשיקות בובה ושבוע נפלא :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובי! כשזה מגיע ממך זה מקבל משמעות כפולה ומכופלת (:
      שבוע נפלא יקירה!

      מחק
  10. אני מעוניינת להשתתף yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק