חפש בבלוג זה

6.3.2014

Naked basics palette by Urban decay סקירה של פלטת נייקד בייסיק אורבן דיקיי

כבר הרבה זמן שאני רוצה לסקור עבורכן פלטה קטנה ושובבה ואיכשהו לא הגעתי לזה עד כה.. הפלטה המדוברת היא ה- Naked Basics והנה אני כאן בכדי לתקן את העוול, שנתחיל?





אני מניחה שאם אתן קוראות שורות אלו אתן משתייכות לזן הנדיר והמשובח של חובבות (אני מניחה שהמילה מכורות יותר מתאימה)איפור וטיפוח.
הזן שלנו לעיתים מפתח אובססיה למותג מסויים או למוצר מסויים ופשוט מחליטות שאנחנו חייבות את זה ואפילו אנחנו לא מצליחות להסביר למה.
אני חושבת שפלטות הנייקד (NAKED) למיניהם של אורבן דיקיי בהחלט משתייכות לקטגוריה של המוצרים המהוללים שכל ג'אנקית איפור שואפת להפוך לבעליה הגאים של פלטה אחת לפחות.
הטירוף סביב הפלטות הללו החל אי שם לפני מספר שנים כאשר הושקה הפלטה נייקד הראשונה ("המקורית") כאשר כל בלוגרית או יוטברית היללה ושיבחה את הפלטה המדוברת. הפלטה הפכה באופן כמעט מיידי ל"סולד אאוט" והיה מאוד קשה להישגה, אורבן דיקיי כמובן זיהו את הפוטנציאל הטמון בפלטות הטבעיות הללו ומאז השיקו עוד 2 פלטות, ובין לבין בכדי לרכוב על גל הנייקד עד הסוף השיקו פלטה קטנטנה ובסיסית הכוללת 6 צלליות, בניגוד ל-12 צלליות הקיימות בפלטות הנייקד למיניהן.

אצין כי אני קצת פחות התחברתי לפלטת נייקד ה-1 בעיקר בגלל האריזה, ויש ברשותי את נייקד 2 ונייקד 3, אני מודה שרק לשם האספנות שבדבר אני מאוד מתפתה לרכוש גם את פלטת הנייקד ה-1
אך אני סוטה מהנושא, אנחנו כאן בכדי לדבר על הנייקד בייסיק.
כאמור מדובר בפלטה קטנטנה, המכילה 6 צלליות, כל צללית במשקל 1.3 גרם, מתוך 6 הצבעים 4 הם חדשים לגמרי ו-2 צבעים ניתן למצוא בפלטות אחרות של המותג,  למעשה מדובר בפלטה שהצלליות בה הינם במרקם מאט (מלבד אחד שהיא סמי מאט).
משמאל לימין:venus; foxy; w.o.s; naked 2; faint; crave



מלמטה למעלה :venus; foxy; w.o.s; naked 2; faint; crave
כשקיבלתי את הפלטה הייתי מעט אדישה כלפיה- צבעים טבעיים, חיוורים, במרקם מאט, לכאורה שום דבר שמרגש אותי, אך דעתי השתנתה אחרי שניסיתי את הצלליות. אני יודעת שנראה שמדובר בפלטה משעממת אבל תאמינו לי שאתן צריכות אותה!!! (:
נתחיל בכך שהצלליות בעלות פיגמנט מעולה, הצבע מדוייק, מה שאתן רואות זה מה שאתן מקבלות על העפ עף, הצלליות מטשטשות בצורה יוצאת דופן, והן הרבה פחות תמימות/חיוורות משחשבתי.
הצבעים מתקבלים בצורה רוויה על גבי העפעף, המעברים מתקבלים הרמוניים מאוד, גם בגלל משפחת הצבעים בפלטה ובעיקר בגלל המרקם החמאתי המשובח שמצד אחד מתקבע בצורה טובה ומצד שני מאפשר טשטוש.
אני מודה ומתוודה שבדר"כ צלליות מאט אינן מתחבבות עליי בגלל שהן בדר"כ הרבה פחות טובות מצלליות"רגילות", בעיקר בגלל הפיגמנט החלש והקושי בטשטוש, אך כאמור צלליות אלו לא חוטאות באף אחד מאלו.
דבר נוסף שמאוד הפתיע אותי הוא העובדה שיש מעט מאוד "פול אאוט"  על הפנים בעת הנחת הצלליות והסיבה לכך נעוצה בכך שהמרקם שלהם אינו אבקתי וגירי כפי שאולי הייתן מצפות אלא מעט חמאתי ונדבק על המברשת בצורה טובה.
אני משתמשת בצלליות הללו על גבי פריימר של ליים קריים (אשר עליו כתבתי פה) והן מחזיקות עליי יום שלם מבלי להצטבר בקפל, וכשאני אומרת יום שלם אני מתכוונת ל10 שעות ומעלה.
הגודל הקטן ומגוון הצבעים הופך את הפלטה למאוד שימושית ביומיום, למעולה לנסיעות ובעיני בהחלט ניתן להסתפק רק בה ליצירת מראה "שלם" ליומיום.
אז ממה הפלטה מורכבת?
Venus- מדובר בצללית שאינה בדיוק מאט אך היא גם לא סאטן/שימרית, אורבן דיקיי מגדירים אותה כ-demi-matte, והיא בגוון אוף-וייט עדין, מתאים מאוד להארות בזווית הפנימית של העין ומתחת לעצם הגבה, בנוסף גיליתי שהצללית מתאימה  גם כהיילייטר ליומיום לעצם הלחי, האף, מעל השפתיים ובכל אזור שאתן רוצות להאיר, מדובר בצללית שכן מאירה אבל בצורה מאוד ענוגה ועדינה.
foxy- מדובר בצבע קרם מאט, מאוד טבעי ומתאים לטשטושים ולמי שרוצה צבע טבעי ומאט מתחת לעצם הגבה, אני מאוהבת בצללית הזו והיא קיימת גם בפלטת נייקד 2.
W.O.S walk of shame- ניוד עדין ובהיר מאוד, צבע מעולה כבסיס על גבי כל העפעף.
Naked 2- צללית בגוון  טואופ במרקם מאט, מדובר בצללית נהדרת לשקע ולמעברים.
Faint-חום חם, מעט מאובק, מתאימה לקפל, לזווית החיצונים, לתיחום העין ועוד.
Crave- נראה שחור באריזה אך למעשה הצבע הוא חום שחור עמוק כהה, מתאים לתיחום העין וליצירה של מעושנים למיניהם.

משמאל לימין:venus; foxy; w.o.s; naked 2; faint; crave
לסיכום- מדובר בפלטה מעולה!! ומאוד מאוד מומלצת. ניתן להשיג ב-hqhair, lookfantastic, beautybay ומחירה הוא 20 פאונד, בדר,כ היא סולד אאוט אך ממליצה לעקוב והמלאי בהחלט מתחדש.

שתפו אותי, האם גם אתן שותפות לטרוף סביב הנייקד? יש לכם פלטה נייקד? איזו הייתן רוצות?

XOXO
קוקו

7 תגובות:

  1. אנונימי6/3/14 16:41

    סוף סוף פוסט בעברית. סקירה מעולה. אני מאוד אוהבת צלליות מאט, הכי מוצלחות שניסיתי הן של איל מקיאג' אבל נשמע שהצלליות של אורבן דיקיי הן באיכות יוצאת דופן. השתכנעתי! רק חבל שהפלטה לא במלאי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: ממליצה לעקוב... זה חוזר למלאי...
      הצלליות של איל מקיאג' בהחלט לא רעות אבל הצלליות של UD זה ממש עולם אחר.

      מחק
  2. מאוד אהבתי את הסקירה והתגעגעתי לפוסטים שלך :)
    דווקא לי יש את נייקד 1 ואני מאוהבת בה. מאוד רוצה את נייקד 3 ואת נייקד בייסיקס!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! אזיה כיף לשמוע.(:
      אני חושבת שהנייקד 1 מאוד מוצלחת אבל האריזה פחות נראית לי, אני בטוחה אבל שביום מן הימים גם היא תצטרף אליי לאוסף. אם תרכשי את הנייקד 3 או הבייסיק אשמח לשמוע את דעתך עליהן

      מחק
    2. אדווח כמובן, מקווה בפסח לרכוש את בייסיקס :D

      מחק
    3. מקווה שעד פסח הפלטה תחזור למלאי (:

      מחק
    4. @eliyana24 ראיתי שבלוק פנטסטיק חזרה למלאי

      מחק