חפש בבלוג זה

21.3.2014

סקירת פתע- moisturity luminous matte lipstick by GA-DE

לפעמים אני נתקלת במוצר שאני מתקשה להחליט מה דעתי עליו (בהזדמנות אחרת נדבר על האישיוז' שלי) ובדר"כ אני מחליטה פשוט לא לכתוב עליו פוסט.
הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי, בתקווה שתחשפו למוצרים חדשים ונוספים.
הפעם בפינתנו, שפתון חדש של ג'ייד מסדרת moisturity luminous matte lipstick, הגוון שקיבלתי הינו 109 passion כאשר בסדרה זו 10 גוונים (8 ישנים ו2 חדשים שנוספו-109 ו110).
אני מודה ומתוודה שאין לי ולו שפתון אחד של המותג ועל כן לא היו לי שום דעות קודמות או קדומות.
ג'ייד אריזה מפתיעה ja-de
החברה מבטיחה כי השפתון מכיל רכיבי טיפוח רבים וביניהם: קולגן, שמן ארגן טבעי, שמנים בוטניים ושעווה טבעית, וכי הפיגמנט מרוכז ומעניק כיסוי וצבע אחיד במשיחה אחת. החברה מתארתאת הגימור של השפתון כשילוב בין גימור מאט קטיפתי וברק סאטן (בעיני זו סתירה).


נתחיל מהיתרונות:
ראשית הופתעתי מאוד מהאריזה, אני רגילה לכך ששפתונים ממותגים עממיים מגיעים בשרינק ניילון שעוטף אותם אך השפתון הספציפי הזה מגיע בקופסית קרטון (בדומה למותגים המקצועיים והיוקרתיים).
שנית, האריזה עצמה של השפתון מעוצבנת בצורה נקיה ואלגנטית מאוד, פלסטיק שחור מאט, מרחוק הזכיר לי את האריזות של נארס (כמובן שהמגע והמשקל שונים מאוד אך כאמור-מרחוק...)
על השפתון עצמו מותבע הלוגו של ג'ייד ויש לו חיתוך אלכסוני שאני מאוד אוהבת כי הוא מאפשר הנחה מדוייקת גם ללא תוחם (באמצעות הקצה המחודד).
השפתון נמרח בקלות, לחותי, נעים, קל מאוד בתחושה, אינו מכביד,פיגמנטי, עמידות סבירה וללא ריח מיוחד.
מאוד הזכיר לי את השפתונים הקלאסיים של פעם, לא מבריקים מדי, לא יבשים מדי, שפתון פשוט וטוב.
הגוון עצמו מאוד יפה בעיני,אדום מאוד מעודן, אשר בטפיחות קלות מעניק גוון מאוד טבעי לשפתיים ומשיחה רוויה יותר מעניקה שפתיים חושניות ומפתות, הייתי שמחה לנסות גם את הצבע הנוסף אשר הושק בסדרה זו מס' 110 בורגונדי).
תאורה טבעית

תאורה טבעית

תאורה טבעית

אז מה הפן השלילי של השפתון?
השפתון משווק כשפתון מאט (מאט קטיפתי), אמנם מצויין שזו פורמולה לחותית (ברק סאטן), אבל זו פורמולה שרחוקה שנות אור מלהיות מאט, לא בגימור של השפתון על שפתיים, לא בעמידות - זה לא שפתון מאט, נקודה. לשם השוואה הוא מאוד הזכיר לי את השפתונים של מאק בגימור Amplified.
ללא פלאש תאורה מלאכותית

עם פלאש

אז אמנם מאוד אהבתי את שפתון ואני חושבת שהוא לא נופל משפתונים יוקרתיים שניסיתי, ואני חושבת שהוא יתאים לכל אחת בכל גיל, אך מי שמעוניינת בשפתון מאט לא תמצא את מבוקשה בשפתון זה.

לסיכום מומלץ מאוד למישמחפשת שפתון קלאסי ולחותי.
מחירו: 111.90 ש"ח. ואתן כבר יודעות שתמיד יש מבצע כלשהו על ג'ייד.

יש לכן שפתון מאט אהוב ממותג עממי? אשמח לדעת.

XOXO
קוקו

*גילוי נאות- השפתון התקבל לסקירה

6 תגובות:

  1. האמת שאם מדברים על עממי - הכי אהובים עליי הם עממיים. :-) ניקס כמובן... ממליצה בחום על המאטים שלהם. ממש.


    -מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא בוחלת בעממיים, מה שקובע מבחינתי זו האיכות ויש לי כמה שפתונים עממיים שנחרשים יותר מאחיהם היוקרתיים. יש לי את ליפסטיק מאט הנוזלי של ניקס אבל מעולם לא ניסיתי את המאט שלהם בשפתון רגיל.. בהחלט אנסה (סובלת מאובססית מאטים בחודשים האחרונים)

      מחק
  2. לאחרונה ניסיתי את האודמים מסדרת המאט של Wet N Wild וממש התרשמתי. הם לא מאט לגמרי במשיחה ראשונה אבל הספגה קלה עם טישו הופכת אותם למאט לגמרי, גוונים משגעים ועמידות מרשימה.
    האמת שגם לי אין שפתון של ג'ייד והסדרות שלהם לא כ"כ קורצות לי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד רוצה לנסות את הW&W . כפי שכתבתי גם לי לא היו מעולם שפתונים של ג'ייד, ואני לא בטוחה שאי פעם הייתי קונה אילולא הייתי מקבלת. אך הוא בהחלט שפתון שהפתיע אותי ממש לטובה (מלבד עניין המאט- אבל אני מבינה שגם W&W לא בדיוק מאט)

      מחק
  3. ככלל אוהבת את המוצרים של ג'ייד
    יש לי מאט משל רימל קייט מוס - נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי השפתון מאט של קייט מאוד נעים ונוח על השפתיים (לא מספיק מאט לטעמי אך נפלא ליומיום)

      מחק