חפש בבלוג זה

22.5.2014

מי ריכוך של מאק מסדרת לייטפול Lightful Softening lotion MAC


אני כמעט ולא משתמשת במוצרי טיפוח ממאק, מבחינתי מדובר קודם כל בחברת איפור ולכן מלבד פריימרים מעולם לא יצא לי להתנסות בטיפוח "אמיתי" מבית מאק.
לאחרונה נחת מוצר חדש על המדפים של MAC, ולאחר ששמעתי הרבה ביקורות חיוביות עליו החלטתי להתנסות בו.
מדובר במי ריכוך, מסדרת לייטפול.



מטרת המוצר היא לרכך את העור , לשפר את מראה העור וליצור מראה קורן יותר, למעשה מי הריכוך אמורים להשביח את מרקם העור הודות להרכב שלהם המועשר בקומפלקס "מרין ברייט", להבנתי מדובר בקומפלקס של אצות ומים עשירים במינרלים אשר אמורים לשלוט בייצור המלנין (מה שמשפיע על צבע העור/שיזוף).
בסדרה יש גם סרום/תמצית וגם קרם לחות. 

האריזה: רוב המוצרים של מאק שקיימים ברשותי מגיעים באריזה שחורה, או לפחות בעלי אלמנט שחור,  סידרה זו בורכה באריזה לבנה צחורה, עם אפקט בצבע כסף אשר משנה צבעו בהתאם לתאורה (מעיין אפקט דואוכרומי), מאוד קשה לעמוד בפני האריזה היפהפיה הזו. הפקק יוקרתי וכבד למדי, וכשפותחים יש פתח עגול וצר ממנו נשפכים מי הריכוך. אני באופן אישי חושבת שהפקק מעט כבד, ואין הצדקה למשקלו.



שימוש: ניתן להניח את המוצר הזה במספר דרכים, הראשונה- להניח על צמר גפן ולעבור על הפנים כפי שעושים עם מי פנים, השניה- באמצעות פדים קוסמטיים, אשר מספיגים במי הריכוך,  ומניחים אותם לכמה דקות על העור, מעיין סוג של קומפרסים/מסכת לחות.

התוצאה: העור נראה טוב יותר באופן מיידי, העור נראה קורן, בריא, צח ונקי, הגוון נראה אחיד יותר, וממש מרגישים כאילו הפנים קיבלו בוסט של לחות. התחושה מעט דביקה לאחר ההנחה אך לאחר מספר דקות מי הריכוך נספגים והעור נראה משובח יותר וקולט מעליו כל קרם או סרום בצורה יעילה יותר. המוצר אמור להתאים לכל סוגי העור, אך אני חושבת שנשים בוגרות, בעלות עור יבש וקצת עייף יהנו מהמוצר הזה יותר מכולן. לי יש עור מעורב- שמן, אזור T שמן מאוד, ואני יכולה להעיד שלאחר שימוש קבוע העור הרגיש גמיש יותר, בריא יותר, וגם הרגשתי שהשומניות פחתה, ואם אחרי כמה שעות אזור הT שלי התחיל לנצנץ לו, אז ההברקה הייתה נראית מעודנת יותר.


לסיכום: אני חושבת שמדובר במוצר טוב מאוד, אני לא חושבת שהוא מחליף מי פנים, במיוחד לבעלות עור שמן, אבל הוא בהחלט הפך למוצר שנכנס לשגרת הטיפוח היומית שלי. במיוחד לאחרונה, חשתי שהעור שלי לא היה במיטבו וייבשתי אותו יתר על המידה באזורים בהם סבלתי מהתפרצויות, המוצר הזה הפך את האזור למלוחח, וקורן והנחת המייק אפ הייתה קלה יותר, מאוד אהבתי שניתן להבחין בשינוי בעור באופן כמעט מיידי. 

אני לא חושבת שמדובר במוצר מאסט (שנכנס לשילוש הקדוש של סבון, מי פנים וקרם לחות) אבל הוא בהחלט מוצר מפנק, ומיוחד מבחינת התחושה שלו על העור.

קיבלתי דוגמית של הסרום מאותה הסדרה ומהניסיון הקצר שהיה לי איתו, אני יכולה לומר שנראה כי מדובר בסדרה מוצלחת מאוד.

גודל: 150 מ"ל
מחיר: 169 ש"ח


התנסיתן במוצר זה? במוצרים אחרים מהסדרה? שתפו אותי.(:

XOXO
קוקו

15 תגובות:

  1. טוב, הכנסת לי מוצר נוסף לוויש ליסט ;-)
    מי הריכוך הללו נשמעים לי כמו משהו שהעור העייף שלי יאהב וכנראה גם אני כחובבת כל מוצר שנותן בסט של לחות וברק.
    אתנסה גם אתנסה!
    נשיקות בובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב אחרי כל המוצרים שהכנסת לוויש ליסט שלי, הגיע גם תורי לא? אשמח לשמוע מה חשבת עליו. נשיקות וסופ"ש מעולה <3

      מחק
  2. נשמע טוב ! נראה לי גם העור העייף שלי צריך משהו כזה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני חושבת שהוא ממש יתאים לעור שלך. כשתבואי אליי אני אעשה לך טיפול קטן (:

      מחק
  3. תשובות
    1. אווו זונת מי ריכוך שכמותך .:)

      מחק
  4. לא התנסתי במוצר, אבל אשלי כל כך מהללת אותו שרשמתי לפני לבדוק אותו. מצד שני - הוא קצת יקר בעיני. עכשיו ברור לי שזו החברה והמותג והאיכות, ועדיין. מי פנים זה מוצר שאני משתמשת בו על בסיס יומיומי ואף יותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה, מדובר במוצר שאינו זול, ובקצב שבו אני מסיימת מי פנים מדובר בהתמכרות לא זולה בעליל, מצד שני דווקא בגלל שאני צורכת מי פנים פעם -פעמיים ביום אני רוצה שזה יהיה משהו איכותי
      וביחס למותגים היוקרתיים, מחירו סביר למדי

      מחק
  5. מהתיאור שלך נשמע ממש טוב! נכנס לוויש ליסט...

    השבמחק
  6. בדיוק שמעתי עליו היום מיוטיוברית והוספתי אותו ואת ה Fix plus לרשימת הקניות שלי חחחחח
    אני גם לא משתמשת במוצרי טיפוח של מאק, בשבילי זה קודם כל חברת איפור ואת הטיפוח אני קונה במקומות אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שימי לב שההרכב של פיקס פלאס לא באמת מקבע איפור ובעיני מדובר במוצר עם קצת אובר הייפ סביבו, אם המטרה שלך זה להחיות את העור והאיפור לטעמי גם מים טרמליים מספיקים, לגבי המי פנים של מאק- מאז פרסום הפוסט הספקתי לסיים ולרכוש בקבוק חדש ואני ממש רואה את השינוי בעור פנים לאחר שימוש במוצר, ניסיתי גם את הסבון מהסדרה הזו והוא מעולה (ניסיתי גם את הסרום בדוגמית אך לא מספיק כדי להתרשם). לא תיארתי לעצמי שאתמכר למוצר טיפוח של מאק...(:

      מחק
    2. תודה! האמת המטרה של הפיקס אצלי לא לקיבוע אלא יותר למראה רענן... אני באמת עוד אחשוב עליו (בינתיים משתמשת במים טרמליים) אבל לגמרי אקנה את המי ריכוך (וכמו שאני מכירה את עצמי לא אצליח לעמוד בפני שאר המוצרים של הסדרה חחחח)

      מחק
    3. מעבר לפינוק של פיקס פלוס לא הבחנתי בשינוי דרסטי לעומת המים הטרמליים. אשמח לשמוע אם נהנית מהסדרה של הלייטפול כמוני ☺

      מחק
    4. מעבר לפינוק של פיקס פלוס לא הבחנתי בשינוי דרסטי לעומת המים הטרמליים. אשמח לשמוע אם נהנית מהסדרה של הלייטפול כמוני ☺

      מחק