חפש בבלוג זה

11.6.2014

אבזור קייצי- תכשיטים חדשים לעונה החמה, הזמנת תכשיטים אונליין מ-ROMWE

הגיע הזמן להתוודות, מעבר לחיבתי העזה לאיפור, טיפוח ולקים יש לי אהבה עזה לאקססורייז ובעיקר לתכשיטים.
בוודאי שלעולם לא אסרב ליהלום דנדש, אבל עד שאהיה מתוקצבת לכך אני מסתפקת בתכשיטים קצת יותר נוחים לכיס.
איני אוהבת לשלם הרבה עבור התכשיטים שלי, אני אוהבת לרכוש כמה פריטים כל עונה ואני חיה בשלום עם הידיעה שאולי הם לא ישרדו מעבר לעונה אחת.
בשנים האחרונות אני מאוד אוהבת שרשראות גדולות, בעלות נוכחות והצהרה המכונות statement necklace.

אם בחורף נמשכתי לתכשיטים, כהים, שחורים, ואפלים, הרי שככל שמזג האוויר התחמם כך הטעם שלי "התבהר" וחשקתי בתכשיטים בצבעי פסטל: לילך, מנטה, קורל, שמנת והקרייבינג האחרון שלי- צהוב.
אחרי שהשלמתי את מסע הציד שלי אחרי תכשיטים בגוון מנטה, עברתי לחיפושיי אחר פריטים צהובים.



החנויות אכן מלאות בתכשיטים גדולים ומזמינים בצבעי פסטל, אך לא הצלחתי למצוא פריט שאהבתי בצבע צהוב. בדר"כ כשאני לא מוצאת משהו בחנויות בארץ, אני פונה לחברי הטוב - מר קניות אונליין.
החלטתי שזו הזדמנות לחנוך אתר שכבר הרבה זמן רציתי להזמין ממנו ופשוט לא יצא לי.

את השרשראות בהן חשקתי מצאתי באתר ROMWE.COM , מלבד לתכשיטים יש באתר גם בגדים, נעלים, תיקים, משקפיי שמש ועוד.
האתר שולח ללא עלות לישראל ואין הגבלה על סכום מינימאלי. (במידה וזו הזמנה ראשונה שלכם תקבלו קוד קופון המקנה הנחה של 15%, אבל חיפוש באינטרנט יעלה קופונים יותר משתלמים - אני השתמשתי בקוד של 20%).
מכיוון שמדובר באתר שטרם התנסיתי בו, החלטתי לבצע הזמנה קטנה של 4 פריטים בסה"כ:
3 שרשראות וחולצה אחת שלא יכולתי להישאר אדישה אליה.

שרשרת כסופה עם כוכבים: מחירה 14.99 דולר (לפני ההנחה של ה-20%), אני מאוד אוהבת כוכבים והמראה של השרשרת, בצורת גורמט, נותנה לה וייב רוקיסטי וגורם לי להרגיש קצת קשוחה (: היא אמנם קצת פחות קייצית אך אני בטוחה שאמצא לה שימוש הולם.
מכאן
שרשרת צהובה בצורת פרח מחירה 7.99 דולר, אין לי שום סיבה לגיטימית להסביר מדוע רכשתי אותה, פשוט יש לי חשק לתכשיטים צהובים.
מכאן

שרשרת צהוב ניאון "מקרמה"- מחירה 15.99 דולר - משהו בצבע הזה פשוט זועק קיץ, זו שרשרת שמיד משפרת את מצב הרוח ובהחלט לא ניתן לפספס אותה, גם פה אין לי שום הסבר הגיוני לרכישה מלבד חיבתי לצהוב.
מכאן

הפריט האחרון שהוספתי לסל אינו תכשיט אלא חולצת טריקו  (9.99 דולר) עם הדפס של חתול עם משקפיים שמנפח בלון מסטיק- מה אומר? הייתי חייבת אותה!
מכאן
השרשראות החביבות מצטרפות לאוסף התכשיטים שלי, ובינתיים אני מאוד מרוצה. במידה ופוסטים מסוג זה מעניינים אתכן ותרצו לראות עוד אקססורייז שש ברשותי, אשמח לחלוק את רכישותיי האחרונות איתכן.


תרצו לראות את שאר התכשיטים שלי לקיץ?איך אני מאחסנת אותם? איזה צבע אתן אוהבות בקיץ הזה?

XOXO

קוקו 

6 תגובות:

  1. אנונימי11/6/14 21:34

    לא הכרתי את האתר והוא מאוד מסקרן. הפריטים שבחרת ממש יפים לדעתי. אני גם אוהבת תכשיטים בעלי נוכחות אך עובדת בעבודה שלא מאפשרת לי להעיז. תתחדשי. ובטח שהייתי שמחה לראות עוד פוסטים בסגנון. נטע

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נטע. אני בהחלט אשתדל לשלב קצת יותר פוסטים כאלה

      מחק
  2. אני ממש אוהבת לקרוא פוסטים כאלה. ואשמח אם תכתבי עוד. ואיזה כיף גיליתי בזכותך אתר חדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד שמחה לגלות בעצמי באתרים חדשים וזה עוד יותר נחמד כשאחרים מגלים אחד חדש בזכות הבלוג (:

      מחק
  3. אווו ..הפוסטים האלה גורמים לי לרצות לפרוץ במחול סוער בכל אתרי הפיצעפקס והאקססוריז .... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את ההרגשה... אני הייתי מתחילה במחול תיכף ומיד (:

      מחק