חפש בבלוג זה

2.6.2012

כמו פטריות אחרי הגשם (או במילים אחרות- עוד בלוג איפור?)

שלום לכל הקוקטיות,

מאז שאני זוכרת את עצמי, התעניינתי ונמשכתי לעולם היופי. בין אם זה לאומנות, מוזיקה, בגדים, ובין אם זה לטיפוח, איפור לקים, ועולם הבידור. כבר בגן הייתי מסתובבת כמו ליידי קטנה עם תיק צד מתוק ובו דברים שכל ילדה צריכה (לפחות לעניות דעתי). גיליתי את החדווה שבאיפור בגיל מוקדם למדי, ולשמחתי זכיתי באמא שאוהבת איפור וטיפוח יוקרתיים מה שרק תרם להתעניינות המוגברת שלי. כשעליתי לחטיבה התחלתי להתאפר, להשקיע בשיער, בבגדים ובעיקר בקולקציית לקים מכובדת. בתקופת השיא שלי הייתי מחליפה כל יום לק ומחליפה איפור פעמיים ביום...השנים חלפו והטירוף רק גדל..



לפני כשנה וחצי התחלתי לקרוא בלוגים בעברית שעסקו באיפור וטיפוח ונשאבתי לתוך זה. גיליתי קהילה של אנשים מדהימים שיודעים כל כך הרבה ולמען האמת הופתעתי מהדמיון שיש בינינו, הסביבה הקרובה שלי לא תמיד הבינה את האובססיה שלי והמשיכה שלי לעולם היופי וגיליתי עולם וירטואלי של אנשים כמוני, שנושמים יופי והרגשתי שסוף סוף מצאתי אנשים שמבינים אותי (:. לפני כשנה הנסיבות הובילו לכך שלא עבדתי, ישבתי בבית בהריון, ואחרי כל תחקיר אפשרי על עגלות, מוצצים, ספרים ובגדים לתינוק, התחלתי לצפות בסרטוני יוטיוב. בהתחלה דובר בסרטונים תמימים שקשורים לעיצוב חדרי תינוקות ולאט לאט הגעתי להדרכות איפור (makeup tutorial) ואח"כ לסרטונים המציגים קולקציוית איפור, לקים, נעליים, תיקים, בגדים וכל דבר שנפשכם חושקת בו... אפשר לומר שמשם המצב רק התדרדר.
במשך זמן רב הרגשתי שאני רוצה להשמיע את קולי בתחום, והפכתי לפעילה בפייסבוק אך הרגשתי שהפלטפורה הזו לא מספיקה לי ואני רוצה לכתוב בלוג אישי. חיכיתי עם החלום הרבה זמן.. והיום החלטתי לעשות את הצעד הראשון, בדרך להגשמתו.
אז כפי שבטח כבר הבנתן אני אכתוב פה בעיקר על איפור, טיפוח, לקים ומה שביניהם, אך התשוקה שלי לאיפור וטיפוח לא עומדת לבדה והיא חלק אינטגרלי מהחיים שלי ולכן מדי פעם אכתוב על דברים נוספים בחיי, כמו אימהות, נשיות, העצמה, ועוד.

אז החזיקו חזק.. אנחנו ממריאים... בקרוב יעלה הוידוי הראשון!

ולפני שיאשימו אותי בשטחיות יתר, אקדים ואומר כי יופי אמיתי הוא פנימי. ואל תתנו לאף אחד לעולם לגרום לכם להרגיש אחרת!



שלכן קוקו
XOXO


מטעמי נוחיות אכתוב בתור קוקו,  ואפנה אליכן בלשון נקבה, אך כמובן שגם המין החזק מוזמן לקחת חלק.

7 תגובות:

  1. נפלא! בהצלחה עם הבלוג החדש מותק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! כמו שאת כבר יודעת- את השראה עבורי!

      מחק
  2. לין, אני מוכנה להמראה :) המון בהצלחה מקסימה. עכשיו אני עוברת לקרוא את הפוסט הבא שלך :) לילה טוב :)

    השבמחק
  3. ברוכה הבאה לין, מכל מלמדי השכלתי! עם עורך המושלם - מזמינה פוסט על מ.אפים ועמידותם!

    השבמחק
  4. אפרת- מסמיקה פה מנחת!!! אני עובדת על פוסט בעניין (:

    השבמחק