חפש בבלוג זה

3.6.2012

זהירות, היבריס! (או הוידוי הראשון על מוצר נערץ)



התלבטתי רבות, מה יהיה הפוסט הראשון אותו אכתוב. יש לי פנקס קטן ובו אני רושמת מזה תקופה ארוכה רעיונות. אך ברגע האמת היה קשה לבחור ב"אחד" שיהיה בכורי.
בהיתי ברשימת הרעיונות והכל נראה לי יומרני מדי. לבסוף החלטתי להתחיל "בקטן", כמו שאומרים- להנמיך ציפיות.
מבטיחה שאחרי החפירות ותולדות חיי, יש גם המלצה על מוצר.

לעיתים אני נתקבלת "בשאלת תם"- מהו המייקאפ הכי טוב? מהי המסקרה הכי טובה? מהו קרם הלחות הכי טוב ועוד שאלות גרנדיוזיות כאלה. ולמרות שכולנו יודעת שמה שטוב לאחת לא בטוח טוב לשניה, אני משוכנעת שכולנו התפתינו, לפחות פעם אחת לרכוש מוצר שהתיימר להיות הטוב ביותר בתחומו, הכי מאריך, הכי מעלים, הכי מלחח ואחד שגם עושה אבק על הדרך.

יש לי רתיעה מכל מוצר שמבטיח להפוך אותי למינימום בובת חרסינה, או קנבס מתוח למשעי, אך לעיתים בתמימותי אני מנסה מוצרי "פלא אינסטנט" וקורה שאני נאלצת לאכול את כובעי.
אז לאחר המבוא הקצר, אסביר למה התכנסנו כאן.


אי שם בשנת 1996 פיתחתי (חוסר) טעם עצמאי בלקים. אם עד אז הייתי מדי פעם מתמרחת באיזה לק פנינתי חיוור של מאמו'ש, בערך בכיתה ו'-ז' רכשתי את הלק הראשון שלי, שהיה רק שלי!!! למעשה היו אלו שני לקים. האחד היה פנינתי כסוף, לא לבן כמו של מאמו'ש אלא הרבה יותר אפרפר, והשני היה נצנצים כסופים. והייתי מורחת אותם השכבות, קודם את הפנינתי ומעליו את הנצנצים. מזעזע .. I Know, אני טוענת שזו הייתה האופנה, ואני הייתי כמובן מאוד (קורבן) אופנתית.
לאחר מכן הסכר נפרץ- והגיע הלבן הטיפקסי, כחול רויאל, האדום (שעד אז החשבתי אותו לצבע של בנות הבורדלים הצרפתיים), הירוק זרחן, הכתום ניאון והשיא צהוב. מיותר לציין שמאמו'ש הייתה חוטפת הרעלת קרנית בכל פעם שהייתי מחליפה צבע לק (היום היא גונבת לי לקים, לרבות הצהובים). כל ערב הייתי יושבת עם צמר גפן ואציטון ומשפשפת כל ציפורן.. אחר כך מורחת 2-3 שכבות של לק ויושבת במשך שעה בחרדה, ונזהרת שלא לגעת במאומה, וחוזר חלילה. הייתי מחליפה לק על בסיס יומי והפעולה הייתה כל כך שנואה עליי שבסופו של יום הפסקתי להשתמש בלקים למספר חודשים.
ככל שהתבגרתי, הפריבילגיה של הבטלה הפכה לפחות ופחות אפשרית עבורי. .כך קרה שלהחליף לק פעמיים בשבוע הפך להישג. כמובן שכשהייתי מתמרחת בלק חדש וטרי, לא יכולתי להסיר את מבטי מכמה שציפורניי היו נוצצות ומסודרת, והייתי מבטיחה לעצמי הבטחת סרק, שמעכשיו אקפיד להחליף בתדירות גבוהה יותר ואבוי לי אם אסתובב עם צ'יפים (קילופים). אך כמובן שלמרות הסלידה שלי מבנות עם צ'יפים, גם אני חטאתי לעיתים. מיותר לציין שמייבש לק נראה לי כמו עוד שכבה מיותרת שרק תאריך את התהליך שגם כך היה ארוך ומייגע לטעמי.
ואז, (טה דה.. קצת בניית מתח) נגלה בפני  The Holy Grail המוצר הכי טוב, בה' הידיעה (הזהרתי מההיבריס)- מייבש לק של המותג Seche Vite, מדובר במייבש הכי טוב שהתנסיתי בו. למידע נוסף תוכלו להציץ באתר של המותג.http://www.seche.com/
מקור מכאן

המייבש מקצר את זמן ההמתנה לייבוש הלק למספר דקות בודדות, לא אגזים אם אומר שאחרי כ-2 דקות הלק מתייבש שטחית (קרי, אם תלחצו על הציפורן הלק "יהרס" אבל הוא יהיה מספיק יבש כדי לעשות פעולות מינימליות) אחרי עוד כמה דקות הלק מתייבש לחלוטין ונראה כאילו הציפורן כוסתה בפלסטיק שקוף ומבריק. ניסיתי להשתמש במייבש מעל לקים "עקשנים" שהנחתי בשלוש שכבות על הציפורן, בנוסף לשכבת בסיס, והסשה וויט שלי עמד באתגר בגבורה.
זמינות- המוצר נמכר בארץ במכוני טיפוח שונים ומחירו נע בין 70-90 ₪ ל14 מ"ל, אפשר לרכוש "דוגמית" בגודל של 3 מ"ל בכ-20 ₪.
חסרונות בולטים- הריח מאוד חזק, למי שרגישה לריחות יהיה קשה לעבוד עם המוצר, פורמולה סמיכה מאוד ונוטה להתעבות ככל שמשתמשים במוצר, וכמובן המחיר בארץ שהופך את המוצר לפנינה לא נגישה עבור רובינו. בעיני היתרונות גוברים, אך מכיוון שמשימתי בחיים היא למצוא דברים מושלמים אמשיך לחפש (: הבא בתור יהיה המייבש של המותג Poshe עליו אכתוב במידה ויצדיק זאת .
היתרונות- מדובר במייבש הכי טוב שנתקלתי בו עד כה, שיטוט קצר ברחבי הרשת יניב תוצאות יהירות לא פחות מכל הסופרלטיבים שפיזרתי פה בשפע, ניתן לרכוש באיביי (כמו שאני עושה) במחיר שפוי יותר של כ-10 דולר כולל משלוח.
אני סיימתי כבר את הבקבוק השלישי שלי והיד עוד נטויה....


אז הנה גם אני חטאתי בחטא ההיבריס, ומודה שמצאתי את המוצר המושלם, לפחות עבורי.
מקווה שהפוסט היה מועיל עבורכן.
 במידה ותרצו לראות את פינת "זהירות, היבריס" באופן קבוע, תרשמו לי בתגובות.
מה איתכן? מה המייבש האולטמטיבי שלכן? ובאיזו תדירות אתן מחליפות לק?

XOXO

קוקו





4 תגובות:

  1. לין, את כותבת נהדר. מאוד נהניתי מהפוסט :) פעם (די מזמן...) גם אני הייתי מחליפה לק בתדירות גבוהה מאוד ועם השנים התדירות ירדה...האמת, את נורא מזכירה לי את עצמי לפני לא מעט שנים- יושבת אחרי מריחת הלק בלי לזוז לפחות שעה, נזהרת שלא לגעת בכלום....סרט רע :) ...מאז שעדי המתוק נולד (לפני שלוש וחצי שנים)ואפילו קצת לפני די נרגעתי עם עניין הלקים ואני ממש מורחת פעם ב...לק אך מקפידה לשמור על ציפורניים נקיות ומסודרות(שזה עדיף מלק עם צ'יפים...;) למרות שיש לי מגירה עם לא מעט לקים יחסית למישהי שבקושי מורחת לק. כשאני כבר מחליטה למרוח לק אז אני משתמשת במייבש של סאלי הנסן שמבחינתי עושה את העבודה נהדר. לי יש קצת בעיה עם ריחות חזקים ועדיין לא ניסיתי את הסש ויט ואחרי כל האזהרות בבלוגים על הריח החזק בטח שלא אעז לנסות. אחלה בלוג לינוש. מצפה לעוד פוסטים טובים בעתיד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! ולהזכיר אותך זו מחמאה! (:
      בהחלט סרט רע לשבת כמו בובה בלי לזוז, כשיהונתן שלי נולד, לפני פחות מתשעה חודשים חשבתי שארגע עם הלקים אבל אפילו לברית התמרחתי בלקים שונים לידיים ולרגליים, כי אני שונאת להתאים (:
      לא נסיתי מעולם את המייבש של סאלי הנסן אבל אם הוא עושה את העבודה ועומד בציפיות שלך לא הייתי מחליפה "סוס מנצח". אני רוצה לנסות את המייבש של poshe שאמור להיות גם כן מעולה, אם הריח שלו פחות חריף, אכתוב על כך.

      מחק
  2. אאל"ט שאלתי אותך בעבר אם את בלוגרית, חוש בלש?

    אני את העולם הצבעוני של הלקים גיליתי בכתה י' ויום יום הייתי מחלפיה את הלק, מדף שלם בספריה נשא את שורת החיילים הצבעוניים, שהיו נרכשים בבאזרים במדרחוב הירושלמי, עלומי שם (ומלאי רעלים מן הסתם). למען האמת חיפוש תמים ברשת הביא אותי לבלוג של מעיין המקסימה, שקישרה אותי לפורום לקים , משם דבר רדף דבר והבלוג שלי קם לתחיה. אשר לצ'יפים, אני בבעד אציטון ויציאה בלי לק, מאשר עם ציפרניים מוזנחות.

    עד כה POSHE הוא הטופ המושלם מבחינתי וריחו אינו מפריע לי כלל. סשה וויט לעומתו עם ברק יפיפה, אך ריחו חריף לי והוא לא ממש מוצלח על ציפרני. כמו שאני אומר: מהטוב לי לא בהכרח יתאים לאחרת.

    ברוכה הבאה יקירה, הנפחקי לנו עוד פוסטים ואנחנו נקרא ונחכים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח אפרתוש, בהחלט חוש בלשי מפותח. כנראה ראית את זה עוד לפני שהיה לי אומץ להודות בפני עצמי (:
      גם אני את הלקים שלי הייתי קונה בשווקים, איכותי ביותר LOL
      מסכימה איתך ועם לידיה שעדיף ציפורניים ערומות מאשר עם צ'יפים... לכן המייבש הזה מושלם עבורי, תוך 20 דקקות (גיב אור טייק) יש לי לק "חדש" ומצוחצח.
      אני מאוד רוצה לנסות את POSHE ומחכה לסיים עם הסשה וויט לפני כן.

      מחק