חפש בבלוג זה

4.6.2012

הקץ לקיוטיקלס (או איך להשיג מראה ציפורן מושלם ב15 שניות)


כשהייתי קטנה אמא שלי אמרה לי שתמיד אפשר לדעת מה גילה האמיתי של אישה לפי הידיים והצוואר. לא יודעת אם המיתוס הזה אמיתי או לא, אבל זה נשאר מוטבע אצלי בזיכרון, ואני תמיד בודקת ידיים של נשים בוגרות יותר. אם יש משהו שמפיל אותי זה ידיים מטופחות. אפילו כשהן ערומות מלק, ידיים "מסודרות" משדרות בעיני יוקרה ואלגנטיות.

הסטייה שלי עם ציפורניים לא שמורה רק למין היפה, ובין הדברים הראשונים שאני בודקת בגבר זה את הציפורניים שלו, ויש משהו מאוד מושך בגבר עם ציפורניים נקיות, קצרות ומטופחות.

אחד הדברים שעושה הבדל מיידי במראה הציפורניים זה הסרה של העור שמסביב לציפורניים (קיוטיקולה), הוא בדר"כ יבש וגורם ליד כולה להראות פחות אסתטית.

עם בוא הקיץ בא החשק להשקיע במניקור ולמרוח צבע עז ושמח. חלק יבחרו לעשות זאת בבית וחלק במכון מקצוע, כעת כשהמניקור אקספרס הפך להיות נגיש יותר, אין שום סיבה שלא נתפנק. אבל אני אומרת, שגם בבית ניתן להגיע לתוצאה לא פחות מרשימה.


עד לפני כשנה וחצי הייתי עושה באופן קבוע מניקור ופדיקור בסלון מקצועי, הבחנתי שדווקא אחרי ביקור בסלון העור סביב הציפורניים צמח מהר יותר, וכעבור שבוע וחצי הייתי זקוקה למניקור נוסף. חיפשתי פתרון ביתי, שניתן לעשות בצורה "יבשה"- בלי השרייה של הידיים, שיהיה נוח לעשותו "על הדרך", בזמן שאני מחליפה לק.

אחרי צפייה בהרבה סרטונים ביוטיוב, גיבשתי החלטה והפור נפל על Instant Cuticle Remover של sally Hansen.
תחילה "הקנקן"- מדובר בבקבוקון פלסטיק בצבע תכלת המכיל כ-30 מ"ל מוצר. הפלסטיק שקוף למדי כך שניתן לראות את כמות החומר. מדובר בג'ל שקוף  המכיל אלוורה וקמומיל, בעל ריח עדין, שלי באופן אישי לא מפריע.
כך המוצר נראה באריזתו המקורית


ג'ל שקוף עם פיה צרה- מקל על מריחה נוחה ומדוייקת


המוצר מבטיח להסיר את הקיוטיקלס בתוך 15 שניות!!!! אני לא אוהבת הבטחות גרנדיוזיות, כך שניגשתי למלאכה בסקפטיות.
(בנוסף המוצר יעיל כנגד יבלות, מודה שלא ניסיתי, ובמקרה כזה תצטרכו להמתין כדקה מרגע מריחת החומר)
למוצר יש פיה צרה שבאמצעותה מוציאים מעט מהג'ל על הקיוטיקלס ממתינים כ15 שניות ואז דוחפים את העור.  

אני עושה את הפרוצדורה הזו אחת לשבועיים-שלושה, מורחת מעט מהג'ל על העור שמסביב לציפורן ממתינה כחצי דקה (15 שניות יספיקו בהחלט), דוחפת את העור  בעזרת קיסם עץ יעודי או מכשיר מתכתי, ורוחצת את הידיים במים פושרים עם סבון (ניתן להיעזר במברשת קטנה המיועדת לציפורניים) התוצאה- מפתיעה! 
הקץ לקיוטיקלס! וכן- זה באמת עובד תוך 15 שניות!
ממתינים כחצי דקה - דקה, ומסירים בעזרת "דוחפן" עץ או מתכת

יש בשוק הרבה מוצרים שמיועדים לטיפוח והסרת העור סביב הציפורניים, מעולם לא ניסיתי אף אחד מהם, ולכן לא אוכל להשוות, מה שכן אוכל לומר זה ששנה וחצי לא הלכתי למניקור מקצועי (פינוק מזדמן אצל יוליה לא נחשב) ואין לי צורך בכך. המוצר הזה נותן תמורה מלאה והוא מקיים את מה שהוא מבטיח לעשות.
זמינות- לא ראיתי את המוצר בפארמים השונים, ואיני יודעת אם הוא משווק בארץ. 
את שלי הזמנתי מאיביי תמורת 8 דולר (ועוד 4.5 דולר למשלוח)
 אין ספק שארכוש אותו שוב.  
ואתן? עושות מניקור מקצועי או בבית? 
שלכן 
קוקו

12 תגובות:

  1. צריך הרבה סבלנות כדי להגיע למצב טיפוחי עד כדי כך ;) בקושי לק אני מספיקה למרוח.. בכל מקרה , תמיד נרתעתי ולא הבנתי איך משתמשים במכשירים האלה שדוחפים את העור , לכן הפדיקור שלי בבית הוא שיוף ולק! תתחדשי על הבלוג ובהצלחה 3>

    השבמחק
  2. תודה יקירה.!
    הרבה סבלנות אין לי.. ובמשך שנים הייתי מוותרת על הסרת הקיוטיקלס אבל מאז שהתחלתי "הניקיון" שזה עושה לציפורן פשוט ממכר... אם תרצי לנסות בכל זאת יש סרטונים מעולים ביוטיוב... (:

    השבמחק
  3. את שאמרה לך אימך, אמר לי מאפר של חברה ידועה כשאמרתי לו שאני בת 40 - לא הייתי מנחש כי הידיים צעירות, בסוד היה קרם ידיים נוטרוג'ינה, צמוד לוריד. אשר לקיוטיקלס, לפני כשנה קניתי בעידוד הפורום חומר של POSHE, מעסה סביב הציפרניים ומנקה/דוחקת את העור. לעצרי הוא התפטצץ, אמנו בחלקו העליון והמכסה סוגר אז זה לא נשפך ובכל זאת מעצבן, זה טיפול מנע או חרום, אבל לא מחליף מניקור טוב.

    השבמחק
  4. אפרת- כבר אמרתי לך שהעור שלך טפו טפו טפו.. (: איזה קרם של נוטרג'ינה זה היה?
    התפוצץ? מבאס..):
    כפי שכתבתי, מניקור בעיני זה פינוק. אני חייבת לציין שאצלי זה החליף את המניקור הקבוע, אם אני מתמידה, הציפורניים נראות נפלא. אך כמו שאמרתי מדי פעם כיף ללכת ליוליה לשבת בכיסא הענק להרים רגליים ולנמנם (:

    השבמחק
  5. beauty_mark5/6/12 09:37

    נראה מוצר נחמד, כבר כמה זמן חיפשתי משהו, בגלל שעד עכשיו לא התעסקתי עם האיזור הזה בכלל, מצד שני אני תמיד חושבת שאצלי המצב ממש סביר-טוב, אז למה להתחיל עם זה בכלל...?
    פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      לדעתי, אם העור שלך סביר אל תתעסקי בו. לדעתי כל ההתעסקות בו רק גורמת לו לצמוח יותר.

      מחק
  6. המוצר קיים בארץ ובאותו מחיר, התלבטתי אם לקנות או לא, אבל שיכנעת אותי, תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כלה יקרה- תודה על המידע. האמת שקניתי לפני כמה חודשים טובים. יכול להיות שמאז המצב השתנה. איפה ראית? בפארמים?
      תנסי, ולדעתי לא תתאכזבי. מוצר באמת מוצלח.

      מחק
  7. יש לי משהו דומה של מוולה אבל לדעתי זה לא מחליף מניקור אמיתי. הלוואי וכן. אותי מעצבנים כל הקוונצ'ים שצומחים בצדדים ואותם אי אפשר להוריד עם מסירים כאלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הקוונצ'ים האלה הורגים אותי, אני מקצצת אותם אחרי מקלחת כשהם רכים.
      לדעתי בין מניקור למניקור אפשר לשמור על המצב עם המוצר הזה.
      הבעיה זה הפדיקור, שהלוואי והייתי יכולה לוותר עליו.

      מחק
  8. אורנה11/12/15 11:04

    היי,

    מנסה לרכוש דרך האתר של סאלי הנסן ולא מצליחה... אשמח אם תוכלי לעזור לי? אורנה

    השבמחק
  9. היי אורנה, לא יודעת אם האתר של סאלי הנסן שולח לארץ, אני את שלי רכשתי באיביי. אבל בעבר ראיתי שיש גם בארץ.... אם תרצי לינק לאיביי עדכני אותי ואחפש לך

    השבמחק