חפש בבלוג זה

30.6.2012

"השחור" של הקיץ


לפני כשבועיים התחלתי לעבוד, יותר נכון, חזרתי לשוק העבודה, אחרי תשעה חודשים בבית.
עבודה חדשה, תמיד משלבת התרגשות מהולה בחשש, כל כך הרבה תהיות, שאלות, ושאיפות. ובין כל המחשבות עולה השאלה איך לעזאזל אספיק להתאפר בבוקר, להכין את הבייבי, לשים אותו בגן ולהספיק לעבודה?!
אני מסוג האנשים שמתאפרים לאט, ואין שום סיכוי שאוותר על שלב כלשהו!
איפור הוא מאהב קשוח, הוא לא סובל זלזול, ודורש פרפקציוניזם, ולכן הבנתי שאם אני רוצה להמשיך ברומן עליי לבחור פן סלחני שיאפשר לי להתאפר אך גם לעשות זאת טיפה מהר יותר.
הדרך שבה אני עושה את זה היא באמצעות צבע!

תאורת משרד, היא לא התאורה המחמיאה ביותר, וזה בלשון המעטה, השעות שאנו מבלים בחדר סגור עם מזגן לא עושה טוב לעור הפנים, ולכל הצרות הללו מצטרפת לה השמש הקייצית, המדוייקת והזוהרת שלא ניתן להסתיר שום פגם תחת קרניה "הבוחנות".
באופן אישי, אני אוהבת להשתמש בקיץ בצבעים יותר רכים, ומצאתי שהצבעים האלה עובדים עבורי טוב לעבודה וגם מקצרים את תהליך האיפור.


בדר"כ לא תתפסו אותי עם איפור עיניים שחור , אלא גרסת "הלייט" שלו. שחור נתפס אצלי כצבע נוקשה מאוד, הוא אוהב דיוק, והוא פחות אוהב אור, ויותר מתאים לחורף.
נדיר שתתפסו אותי עם איילינר חד וחתולי בקיץ, ובטוח שלא עם שחור. הצבע השולט מבחינתי באיפור קיץ הוא חום! מודה שזה לא צבע טיפוסי לקיץ, אך אני פחות מתחברת לצבעוניות, ובדר"כ לעבודה אני מעדיפה משהו סולידי יותר. לכן איליינר חום, או צללית חומה, בדר"כ יראו יותר טוב בתאורת משרד ויעברו טוב יותר בשמש. מדובר בצבע שמתאים לכל אחת, והוא מבחינתי "השחור" של הקיץ.

ה-my go to החומים לבקרים נחלקים לשלוש:

צלליות- שמתי לב שכבר חודש אני מושיטה את ידי לצללית חומה כהה-בינונית, של Stila (סטילה). מדובר בצללית שקיבלתי במתנה באחת הרכישות שלי באתר סטרוברי.נט, המוצר מגיע באריזת מילוי,  והגוון שבחרתי הוא אספרסו (Espresso). מדובר בצללית, חומה קלאסית, בלי תת גוון אדום מדי או כתום מדי, היא מאוד נייטרלית, ומתאימה לכל אחת. מבחינת הגודל היא מגיעה בפן גדול יותר משל מאק ומכילה 2.6 גרם (שזה די הרבה במונחי מאק). אני משתמשת במברשת זוויתית ומורחת את צללית בצמוד לקו הריסים העליון, ויוצאת טיפה החוצה, למראה "חתולי". מתקבל מראה רך אך מודגש, הוא דורש הרבה פחות דיוק, וסלחני הרבה יותר בתאורת פלורסנט.
לעניין הגימור מדובר בגימור מבלבל, באריזה נראה שיש  לצללית שימר עדין, אך במציאות הוא כמעט מאט, אז נסגור על סמי -מאט (: לצערי הצילום לא משקפת בצורה מהימנה את הצבע  במציאות.


עפרונות- יש לי מספר עפרונות חומים, לעיתים אני מניחה את העיפרון מתחת לצללית אם אני רוצה ליצור לוק ככה יותר, ועמיד יותר, אך בדר"כ אני משתמשת בעיפרון בקו הריסים התחתון על מנת לתחום את העין. במעקה העין אני פחות נוטה שלא לשים, בעיני זה מתאים יותר לערב, וגם זה דורש יותר מדי התעסקות במהלך היום (חידוש וניגוב בקצה של העין).
בחודשים האחרונים גיליתי שזנחתי את כל העפרונות שלי ונצמדתי לעפרון של PIXI (פיקסי) המכונהEndless Silky Eye Pen. מדובר במותג זול יחסית שלא נגיש בארץ אך ניתן להזמין באסוס (זמין גם במארז זה) ובסטרוברי.נט. העיפרון רך מאוד, ולכן הנחתי שמדובר בעפרון שאינו עמיד, לשמחתי ברגע שהוא מתייבש, הוא הופך למעיין איליינר ג'ל ולא זז לשום מקום.. הוא עמיד אפילו במעקה העין.
יש לי גודל קטן שלו, כי קניתי ערכת התנסות, אך הוא זמין גם בגודל מלא. יש לי שלושה צבעים מהעיפרון (ואת השחור אפילו קניתי פעמיים) והוא בהחלט העיפרון המועדף עליי בתקופה האחרונה.

מימין למשאל, פיקסי, קרליין, ג'מה קיד

ככה זה נראה אחרי ניגוב עצבני עם מגבון, היחיד ששרד-הפיקסי!

אייליינר – כפי שציינתי אני פחות אוהבת למרוח איילינר בימי הקיץ, אך לעיתים בא לי מראה נקי ומהוקצע. יש לי שני איילינרים בגרסת ג'ל וגילית שהחום שלי הרבה יותר "משומש" מהשחור. המראה שמתקבל הוא מדוייק, סקסי ובוגר, אך הרבה פחות נוקשה ומחייב מהאיליינר השחור.
האיליינר שאני משתמשת בו הוא של מייבלין. והוא באמת מעולה, אפילו המברשת שמגיעה איתו בכלל לא רעה מהרגע שלומדים להשתמש בה. למראה דק ומדוייק יותר ממליצה לא להשתמש במברשת שמגיעה עם המוצר אלא להשתמש במברשת דקה יותר או זויתית. האיילנר מעולה למעקה העין,סופר עמיד! היתרון של האייליינר הוא בכך שהוא מתייבש/מתקבע מהר מאוד, בדר"כ הייתי רואה בכך חסרון אך זה נוח מאוד כשמניחים אותו במעקה העין וזה נוח מאוד בבוקר, וחוסך זמן.


ואיך אפשר בלי מסקרה- אני מכורה למסקרה, ואני בטוחה שאם יום אחד אתקע על אי בודד אני אקח איתי מסקרה (:.
בשונה מהצללית והעיפרון, אפילו בקיץ אני מעדיפה מסקרה שחורה, אך בימים שבא לי על מראה רך ומעודן יותר אני מניחה מסקרה חומה, למען האמת, שבקושי מבחינים בהבדל, המראה שמתקבל הוא יותר טבעי.
לכל מותג יש מסקרה בגרסה שחורה וחומה. כך שאני ממליצה לרכוש את המסקרה האהובה שלכן פשוט בצבע חום, לעיתים קורה ששינוי הגוון משפיע על הפורמולה והביצועים של המסקרה, אך ממה שהספקתי לנסות, זה לא קרה.
בקושי מבחינים בהבדל

מריחה חופשית על היד חושפת את ההבדלים (:

אז מעבר לצבע החום, יש לי עוד מספר צבעים "מושחרים" שאני אוהבת להתאפר בהם בקיץ.. כל זה בפוסט הבא...

מה הצבע שלכן לקיץ? מתאפרות שונה בקיץ ובחורף?
שלכן קוקו
XOXO

24 תגובות:

  1. וואי, הרגת אותי מצחוק :) "איפור הוא מאהב קשוח". וואו, כל כך נכון!

    באופן אישי לא ראיתי הבדל מיוחד בין בחירת הצבעים שלי בקיץ או בחורף, אבל בקיץ אני כן משתדלת ללכת על איפור קליל יותר, לפעמים רק מייקאפ ומסקרה עושים את העבודה, או איזה שפתון מגניב.
    האייליינר ג'ל של מייבלין מעולה, גם המברשת בסדר גמור. וגם אצלי החום נמצא בשימוש הרבה יותר תכוף מאשר השחור ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא כזה קשוח שהוא אפילו לא נשאר כל הלילה LOL
      גם אצלי האיפור הרבה יותר קליל, אבלשמתי לב שבחורף אני לעיתים קרובות משתמשת בעפרון שחור ובקיץ כמעט ולא.
      חבל שלא מביאים עוד גוונים של האייליינר של מייבלין..

      מחק
  2. את כותבת נפלא, אך יקירתי, אני דווקא זוכרת אותך עם עפרון שחור בימי הקיץ הלוהטים :-) וצללית בהירה, ככה אני זוכרת אותך... עשית תפנית חדה לעבר החום..
    לי יש 2 איליינרג'ל של בובי בראון בצבעי חום טאופי שאני מרבה להשתמש בהם הקיץ ועוד אחד של אינגלוט גם כן חום טאופי מאוד בהיר, מוצאת שנוח לי צלליות וליינר בהירים לקיץ ואת ההדגשיות העברתי לשפתיים, שפתיים ורודות, קוראליות, כתומים
    והולכת אליך לפרטי

    להת'

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. לגבי התפנית יכול להיות, עברו כמעט שנתיים מאז (: והטעם שלי כל הזמן משתנה....
      גם אני יותר בקטע של השפתיים. ולגבי האייליינר של בובי בראון ואינגלוט- אני מחכה לחורף, כדי לנסות כמה גוונים..

      מחק
  3. בניגוד ללקים שאיכשהו יש לי חלוקה אוטומטית בין העונות, באיפור אני לא משנה הרבה, אולי בכמות האיפור וב"עומס" השכבות, מספר הפריטים.

    אני מודה על המזגן במשרד שאם לא כן, לא הייתי מתאפרת בכלל...

    חום זה גוון אהוב עלי בכל התחומים, ואם מטשטשים נכון, הוא מחמיא ומרפיץ את מראה העיניים. עפרון במעקה העיין איני מניחה כי העיין דומעת והוא נמרח.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלי ההפרדה בלקים מאוד ברורה, אפילו על גבול האנליות (:
      לגבי המזגן- ללא ספק המצאת המאה!
      גם אני לא מניחה עפרון במעקה העין, במיוחד לא בשעות היום, לעיתים בלילות מתחשק לי, העין שלי סדר"כ מאוד לחה, כך שרק איליינר ג'ל או העיפרון של פיקסי שורד.

      מחק
  4. כמוך אני כמעט ולא משתמשת בצלליות שחורות אך מדי פעם כן תתפסי אותי עם איילנר שחור חתולי. דווקא לאחרונה אני מתאפרת איפור עיניים מלא ולפעמים כזה שיכול להיתפס כ"כבד" אך עם צורת עיניים שלי זה לא נראה רע בכלל.
    מסקרה חומה - לא נכנסת אצלי לבית!

    השבמחק
    תשובות
    1. עם העיניים שלך הכל נראה לא רע בכלל (:
      אני תמיד מתאפרת איפור עיניים מלא, אך לא בהכרח כבד, פשוט קשה לי לראות את עצמי רק עם מסקרה.. חייבת קצת תיחום

      לגבי מסקרה חומה- גיליתי בטעות כשקניתי בלי לשים לב ומאז אני די מחבבת את זה בקיץ..

      מחק
    2. גם אני חייבת תיחום ואפילו עושה תיחום פנימי עם איילנר ג'ל או עיפרון בהיר של בנפיט.

      מחק
    3. אני בדר"כ מוותרת על תיחום פנימי כהה (בהיר מאוד אוהבת!) אבל תיחום עליון וחיצוני בחלק התחתון של העין הוא מאסט מבחינתי..

      מחק
  5. מצחיקה אחת- "מאהב קשוח"!
    את צודקת אבל לגמרי!
    אני כמוך- ביום יום אוהבת איפור סולידי וטבעי יחסית, לכן גם האיליינר החום של מייבליין בשימוש יחסית קבוע.
    מה שכן- יש בקרים שאני כ"כ גמורה שאני מחפפת (תלוי באיזה שעה אני מתחילה ללמוד).

    השבמחק
    תשובות
    1. (:
      אני ממש שמחה על כך שהביאו את האיילינר של מייבלין, מוצר כל כך מוצלח מחברה "עממית".
      תגדירי מחפפת.. יש לי תחושה שהמחופף שלך הוא מוקע למדי (:

      מחק
    2. חחח יחסית לבחורה ממוצעת- כנראה שזה מושקע
      יחסית לבנות שמגיבות פה או מפורום איפור- אני חושבת שאני מחפפשת.
      לרוב אני שמה צללית כהה מעט מטשטשת ותיחום לפי המצב רוח+מסקרה... זהו מבחינת העיניים.
      העור- זה תלוי, עכשיו הוא קצת התחרפן בגלל המזג אוויר והלחץ של המבחנים אז אני צריכה כיסוי טוב. בשגרה- קצת BB CREAM פודרה וסומק, והלכתי:)

      מחק
    3. בואי נאמר שזה הרבה יותר מושקע ממה שאני רגילה לראות בעבודה...(:
      כיף לך שבדר,כ הBB מספיק לך.. אני חייבת משהו קצת יותר רציני.
      לגבי לחץ ממבחנים- אני כל כך מזדהה.... זה היה גורם לי לתפרחת ! מקווה שיעבור בהקדם ובהצלחה, ותחזרי לBB

      מחק
  6. אני מתה על חומים :) האיפור שלי בקיץ נע על כל הגוונים הטבעיים הבהירים עד החומים הכהים. ביג לייק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! ואין ספק שחום זה צבע מנצח, לא רק בקיץ.

      מחק
  7. בהצלחה עם החזרה לשוק העבודה!
    אני לגמרי מסכימה איתך, בבוקר אין זמן להשקיע באיפור מורכב. מבחינתי עפרונות הם לגמרי מאסט וצלליות עם גוון כולשהו שאני "זורקת" על כל העפעף ויוצאת מהבית.
    ועיפרון לבן/שמנת - זה מאסט לבחורות קצרות בשעות שינה ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      אני מרגישה כל כך שגרתית בשבועיים האחרונים, כמעט כל יום אני מוצאת את עצמי "זורקת" על כל העפעף את אותה הצללית... מזל שלפחות בגזרת השפתונים אני מגוונת...

      ועיפרון לבן/שמנת מציל אותי בבקרים...

      מחק
  8. ראשית אני מאחלת לך המון הצלחה עם החזרה לעבודה ומקווה בשבילך שתצליחי לשלב עבודה ומשפחה בקלות, זה לא פשוט אך זה אפשרי. מה זה דייקת בהגדרת האיפור כמאהב קשוח....כל כך אמיתי ונכון :-) אין לי צבע מיוחד לקייץ, אני חושבת שהכל הולך, אני אומנם דואגת לשלב צבעים קייציים באיפור אך אני לא מגבילה את עצמי לאיפור של קייץ או איפור של חורף. הכל תלוי אייך קמתי בבוקר, מה אני לובשת, באיזה מצב רוח אני, מה מזג האוויר, אם יש לי או אין לי זמן להשקיע באיפור וכו'. לגבי חומים, עפרונות אני אוהבת וגם צלליות (במידה, 2-3 צלליות בגוון הזה מספיקות בהחלט). מסקרות חומות אני לא ארכוש לעולם כי יש לי ריסים מאוד כהים ופשוט לא שמים לב אצלי אם אשים מסקרה חומה. אני מעדיפה מסקרה שחורה או מסקרות צבעוניות- כחול, ירוק, סגול....מתה על צבעוניות במסקרות :-) אני מאוד אוהבת לראות מסקרה חומה על נשים בהירות שיער ועור, זה מקסים בעיניי. אחלה פוסט ! שבוע נהדר שיהיה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה. אכן זה עסק לא פשוט. כל יום אני מגלה מחדש עד כמה זה קשה.
      עם ריסים כמו שלך אפשר בכלל לוותר על המסקרה (:
      מסקרות צבעוניות פחות עובדות עליי משום מה..

      שבוע נפלא יקירה!!

      מחק
  9. תודה, מתוקית :-) סוף שבוע נפלא שיהיה מקסימונת.

    השבמחק
  10. רביד6/4/14 22:06

    היי מה מס' העיפרון של קרליין החום? הוא ללא חידוד?

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי העפרון החום של קרליין כבר לא ברשותי כך שלא אוכל לסייע עם מספר. אך הוא היה עפרון ללא חידוד אם זה יעזור לך לאתר אותו

      מחק