חפש בבלוג זה

11.6.2012

זהירות, חטא ההיבריס, מכה שנית


מזה מספר חודשים אני מסתובבת בתחושה "טווסית", גאה בעצמי ומרגישה שיש לי סוד, שלאף אחד אחר אין.
לעיתים התחושה הזו ממלאת אותי בזמן סיבוב תמים בסופר פארם, כשאני שומעת מישהי פונה לדיילת בקול חצי חושש "יש לכם אולי מסיר איפור לא שומני"? זה קורה לי כשאני רואה סרטונים ביוטיוב של אהובותיי ליסה אלדרידג' וצמד האחיות פיקסיוו, וזה קורה לי כשאני חולמת בהקיץ שאני מתעוררת בבוקר, שותה קפה ויורדת לבית המרקחת השכונתי, שממקום לנוחיותי בפריז, והמדפים מלאים בבקבוקים שקופים עם פקק אדום. 

למי שמכירה אותי קצת מ "מכורי איפור אנונימיים" בפייסבוק , יכולה לנחש לאן אני חותרת. לפני קצת פחות משנה, גיליתי מוצר ששינה את שגרת הטיפוח שלי לחלוטין. מדובר במסיר (ה!)איפור, שעבורי הוא הטוב מכולם! 
BIODERMA - תכשיר לניקוי הפנים והסרת האיפור לעור רגיש Sensibio H2O. 
אילו הייתי יכולה, הייתי מוכנה להתחייב להחזיר את הכסף לכל מי שתקנה אותו ולא תהיה מרוצה (:


בהתחלה היו לי יחסים מוזרים עם המוצר, נקרא לזה חרדת נטישה. כל כך שמחתי שהמוצר זמין בארץ שהרגשתי צורך לרכוש אותו בכל הזדמנות, שחס וחלילה היבואן לא יחשוב שאין לזה ביקוש ו"יוריד" אותו מהמדפים. מיותר לציין שוב עד כמה התמחור בארץ מנותק מהמציאות, אך כמובן שרכשתי את התכשיר בכ-130 ₪ ל250 מ"ל, ובעיני זה שווה כל שקל!!! תחשבו על זה כך, אנחנו משקיעות באיפור כל כך הרבה זמן ומשאבים, ואין הרגשה נעימה יותר מאשר לדעת שהפינוקים שלנו מונחים על קנבס חלק ונקי. עור נקי ומטופח זה בסיס האיפור הכי טוב שניתן לבקש, ויעיל יותר מכל מייק אפ, פריימר או סרום.
על מנת להמחיש עד כמה המוצר הזה שינה את "חיי" (נסחפתי כן...) אצטרך להתוודות. למעשה מדובר בווידוי הכי נורא שלי שעומד בסתירה מוחלטת לכל מה שאני (קוקטית למי שתוהה(: ). מוכנות? אז הנה זה בא.
אני שונאת להסיר איפור, ולעיתים הייתי מתעצלת והולכת לישון עם איפור ומתעוררת עם כתם מסקרה שחור  על הכרית, אני דוחה  נוראית!! לערוף את ראשי!!
ואם כיום, אני לא מוותרת על הסרת איפור אפילו אם מדובר בארבע בבוקר ואני סחוטה מעייפות, כנראה שבאמת מדובר במוצר מנצח מבחינתי.
ביודרמה הוא מותג דרמו-קוסמטיקה צרפתי, ולמעלה מ-20 שנה מתגאה במוצר ניקוי  יחודי ללא שומן וללא סבון, 
מסיר האיפור של ביודרמה, מגיע כנוזל שקוף לחלוטין, הנראה כמו מים ומרגיש כמו מים, בעל ניחוח עדין. התכשיר מנקה את הפנים ומסיר את כל  סוגי האיפור, גם את העקשן ביותר. התחושה אחריו ניתנת לתיאור ב- "כאילו הרגע שטפתי את פניי", אין תחושת יובש או לחילופין תחושה שומנית, אין עננים של איפור עיניים מרוח. אם משתמשים בתכשיר ניקוי כלשהו ואחריו משתמשים בביודרמה, מבינים עד כמה העור "מלוכלך", כי רק אחרי ביודרמה, צמר הגפן יוצא נקי לחלוטין.
ה- מסיר!
אני כן ממליצה להשתמש בתכשיר נוסף ולסיים בביודרמה, לא רק מטעמי חסכנות אלא גם מסיבות פרקטיות, כדי להסיר איפור פנים מלא תידרשו לעבור כמה וכמה פעמים על הפנים, כאשר הפדים הראשונים רק יורידו את האיפור "העליון", את השלב הזה ניתן לעשות בעזרת סבון פנים, או חלב פנים, וכמובן גם בעזרת ביודרמה.
הקסם בביודרמה הוא כאשר אין זמן או כוח לקום מהמיטה/ספה, ולא בא לנו להרטיב את הפנים, ניתן לקחת כמה פדים קוסמטיים, להניח שניים טבולים על העיניים ועם שלישי לעבור על כל הפנים. להמשיך בפעולה עד שהפד יוצא נקי לחלוטין, ניתן לעצום עינים וללכת לישון. אין שום צורך לרחוץ את הפנים אחריו כי כאמור, הפנים מרגישות כאילו הרגע שטפתן אותן.
מאוד אהבתי את האריזה, מדובר באריזת פלסטיק שקופה, עם פקק נשלף (אני פחות אוהבת  את המתברגים), כמו כן  אם הבקבוק יפול הוא לא יסדק, ואין סכנה לדליפה של החומר. אני אוהבת להשתמש בומסיר של ביודרמה בבוקר על עור נקי,  זה מרענן אותי מיידית, וכמובן בערב להסיר בעזרתו את כל האיפור. ניתן להשיג את התכשיר בגרסה המתאימה לעור רגיש (פקק אדום), ובגרסה לעור שמן (פקק ירוק).
אני מתנצלת אם אני נשמעת נלהבת מדי, אני פשוט באמת ובתמים מאוהבת במוצר הזה.
ואני חושבת שאם הוא הצליח להמיר את דתי, כנראה שלביודרמה מגיע להכלל ברשימת ה"הכי טוב שיש".

אוגרת!

סוגיית המחירים- בעבר רכשתי בסופר פארם והוא עלה 125 ₪ ובניו פארם 129 ₪. היום בדקתי והמחיר בסופר פארם עומד על כ-110 ₪ ואילו בניו פארם נשאר זהה (לא ברור מדוע יש פער במחיר ).  לעיתים יש מבצעים עד כ30% על המוצר. כמובן שניתן למצוא את המוצר באיביי, 
אחרי שחטאתי בחטא היהירות, מן הראוי שאפצה על כך. אז ניגשתי לסניף הסופר פארם הקרוב לביתי ורכשתי בקבוק מים ורוד ונחמד בעלות 5 ₪, כל ההכנסות יוקדשו לילדי "וראייטי"!


איך אתן מסירות איפור? יש לכן מוצר מועדף? אשמח לשמוע.
שלכן, קוקו

17 תגובות:

  1. יש לי מסירים של לנקום, הבקבוק הכחול (מי פנים) וחלב פנים (בקבוק לבן) ומסיר עיניים... עדיין לא יצא לי לנסות את הביודרמה, כמעט ומתפתה לרכוש אותו, אך הבטחתי לעצמי שלא אקנה עד שאסיים את הלנקומים שלי
    :-)
    אוהבת מאוד את הכתבות שלך, משום שהן מדברות על דברים יומיומיים ודי חיוניים, ד"ש

    השבמחק
    תשובות
    1. עופל'ה, תודה רבה.
      אין לי ספק שמרגע שתנסי את הביודרמה תשכחי את כל מה שקדם לו, בדיוק כפי שקרה לאפרת. (: ד"ש חזרה

      מחק
  2. לביודרמה התוודעתי רק בחודשים האחרונים. איך לא קודם? פשוט מאוד 1 ב 3 של לנקום נתן לי פתרון מלא להסרת איפור הלי להרטיב את הפנים אז לא פזלתי הצידה, אבל משנפרץ הסכר - התחלתי בירוק לעור מעורב, המשכתי בורוד לעור רגיש ועכשיו אני כבר בשלישי. לא אוהבת לשלם מחיר מלא, משתדלת לקנות במבצעים שהרי גם אז המחיר יקר בארץ. משתמשת אך ורק בו, גיליתי שאפשר להתיז בחסכנות ולא לשפוך הרבה חומר. אני לא מאלה שמניחות איפור כבד כך שהוא מנקה עבורי הכל ומשאיר פנים נקיות, אני מסיימת בפיסה יבשה. אשר לאפשרות ללכת לישון ללא איפור - לא קיים! מקסימום מגבון לח לעיתים נדירות במקרה חרום.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מבחינתי ההוכחה הסופית שמדובר במותג מנצח. אני זוכרת כמה היית נעולה על ה3 ב1 של לנקום, וזה שאת מרוצה מאוד משמח אותי.
      איך הירוק לעומת האדום? אני תמיד עם האדום, למרות שהעור שלי נועה לשומניות.
      תקופת ה"לישון עם איפור" כבר מאחורי, ובאמת הודות לביודרמה!

      מחק
  3. מתה על המסיר הזה, הוא מעולה !. עכשיו בדיוק נגמר לי אחד וצריך לחדש את המלאי :) אתמול הייתי בסופרפארם ביבנה (מקום מגוריי) ומשום מה הביודרמה לא נמצא שם, התבאסתי :( כנראה שאקפוץ מחר לרחובות או לראשל"צ כדי לרכוש אותו. אגב, גם אני רכשתי בשבוע שעבר בקבוקים ורודים של מים, איזה מדליקים הם... ועצם העובדה שזו תרומה לילדי וראייטי עושה אותם יותר נחשקים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי לבדוק עם שירות הלקוחות של הסופר פארם, חבל שתפספסי את המבצע יוצא 77 ש"ח, שזה באמת סביר.
      את מוזמנת לקפוץ לאשדוד, יותר קרוב, וגם נוכל להפגש(:
      לגבי המים- מסכימה, זה עושה טוב על הלב!

      מחק
    2. אולי תבדקי מול שירות הלקוחות של סופר פארם מה קורה עם המלאי, חבל לפספס את המבצע, יוצא רק 77 ש"ח.
      ואולי תקפצי לאשדוד- כך גם נוכל להפגש (:
      לגבי המים- עשה לי טוב על הלב, פרוייק מבורך! כל שנה אני קונה!

      מחק
    3. אני בהחלט אבדוק מול שרות הלקוחות של הסופרפארם, תודה :)
      האמת שאני ממש לא מכירה את אשדוד והייתי שם אולי 3 פעמים בחיי . אני "צפונית" במקור (מנהריה הרחוקה:) וחיה במרכז (בהתחלה התגוררנו בראשל"צ) משנת 2006...נראה, אם אחליט לקפוץ לאשדוד אעדכן אותך וניפגש. תודה על ההזמנה בכל אופן, מתוקה את :)

      מחק
  4. הייתי ממש סקפטית לגביו, אבל לדעתי הוא מוצר מדהים.
    בתור מסיר איפור עיניים לא התלהבתי ממנו בכלל, עלי לפחות הוא פשוט לא עושה את העבודה.
    בתור מי פנים ובשביל להסיר איפור מהפנים הוא מדהים לדעתי, הוא נותן תוצאות מדהימות. לפני שאני משתמשת בו אני מסירה את רוב האיפור עם סבון פנים ואת השאריות עם הביודרמה.

    אגב, את ממש לא היחידה ששונאת להסיר איפור. גם לי הייתה תקופה שהלכתי לישון עם איפור עד שהבנתי כמה שזה רע לעור הפנים שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך את משתמשת בו על העיניים? אם ראית את הסרטון שצירפתי של ליסה, ממליצה לנסות כמוה, להניח לכמה שניות ולא לשפשף, בשיטה הזו זה מוריד אפילו איפור עמיד.
      גם אני בדר"כ מתחילה עם סבון ואת השאריות עם הביודרמה, אך הוא מוצלח גם בפני עצמו במידה ומתעצלים.

      מנחם לדעת שאני לא היחידה שהלכתי לשיון מטונפת LOL (:

      מחק
  5. רואים שאת ממש אוהבת את המוצר!
    נהנתי לקרוא את הביקורת שלך, והרגשתי כאילו אני מסירה איפור יחד איתך.
    אני משתמשת בדו פאזי של קרליין :)
    הביודרמה מעט יקר לי כרגע, ויש לי בקבוק שלם של קרליין
    נראה אולי הוא יחזור איתי מחו"ל בספטמבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. להסיבר איפור ביחד זה משהו שטרם נסייתי LOL
      שמעתי דברים טובים על המסיר של קרליין, אך אני פחות אוהבת את המסיחרים השומניים. אם תיהיי בחו"ל אז מחסום המחיר פחות משמעותי. לאן את טסה?

      מחק
  6. האמת היא שאני מהעצלניות יחסית וחובבת מאוד מאוד את הפדים של EYE CARE של פישר. שימושי גם כשאני נותנת לכלות, כי הוא מיועד גם לעיניים רגישות. לא צורב, לא מציק- רק מי שבענייני סביבה הוא לא בשבילה כי אלו מגבונים שארוזים בבודד

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולם לא ניסיתי אותם, אצטרך לנסותץ נראים פרקטיים לנסיעות ולמקיר חירום.

      מחק
  7. תהיי בריאה, לישון עם איפור מתוך עצלות... מתוך עצלות והקיץ החם אני פשוט נכנסת למקלחת וזה מספיק
    בכל מקרה, ברוך מביא הביודרמה ;)

    השבמחק
  8. אם המקלחת מספיקה אז מה טוב, אני יוצאת כמו בואש רוקיסטי אחרי מקלחת (: חייבת מסיר איפור.
    אכן ברוך מביא הבידורמה (:

    השבמחק